Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:17

essence no limits power boost is ook een fijne mascara, en maar 3,- :+

Tammy, wonderolie op je haar aanbrengen is nogal lastig heb ik ontdekt. Ik heb gelezen dat het met een pipetje/spuitdingetje nog te doen is (maarja, die heb ik niet), wat ik heb geprobeert is elke keer een scheiding te maken en dan met een watenstaafje veel over die scheiding smeren. En dat dus elke scheiding. Nogal rotwerk, maar de enige oplossing die ik heb kunnen bedenken zonder dat je het door je hele haar moet kwakken.
edit; en wat ik ook heb gelezen is het met olijfolie te mengen, en dan door je hele haar te kwakken. Maar die wonderolie moet eigenlijk alleen op je hoofdhuid, dus een beetje zonde vind ik dat.
Laatst bijgewerkt door absque_dubio op 21-04-10 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:17

Oh, DIE bovenkant! Die doe ik nooit! Ik knijp dr eerst altijd heel hard in met een wimpertang en pleur dan de mascara erop, 2 laagjes (rechts-links-drogen-rechts-links).
Wat is dan het voordeel van letterlijk de bovenkant mascara'en?

Fietspomp

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:20

Thanks voor de tip Anouk. Ik houd wel van goedkoop eigenlijk. Nog steeds armoedig studenten inkomen :+.

Ik ga het zo ie zo alleen in het weekend in mijn haar doen, aangezien het voor mij niet haalbaar is om dit sochtends snel eruit te wassen :=. Om het door mijn hele haar te gooien lijkt me ook wel weer to much. :=

Majo: Wimpertangen, die lijken me zo eng :'). Altijd bang dat ik mijn wimpers dan afbreek :+.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:21

DarkDreamer schreef:
Majo: Wimpertangen, die lijken me zo eng :'). Altijd bang dat ik mijn wimpers dan afbreek :+.
Je moet hem ook goed open en dicht maken als je het erop en eraf doet. Ik knijp er altijd zo hard mogelijk in, en ze breken niet af hoor :)

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:23

Voornamelijk met een rechte borstel dat je dan ook de echte binnen en buitenhaartjes makkelijk mee kunt nemen, maar soms zie je ook weleens dat de bovenkant van wimpers gewoon nog hun eigen kleur is. Vooral mensen met lichte wimpers en het niet zo nauw nemen :P Ik deed het eerst ook nooit, maar merk dat mijn wimpers veel mooier de vorm van mijn oog aannemen (en dat komt voornamelijk doordat ik nu ook die binnen en buitenhaartjes mee pak) dan eerst.

Haha! Ik had eerst ook altijd goedkope mascara's hoor, en koop m nog steeds in de aanbieding! had m nog niet nodig vorige week, maar hij was voor de helft bij t Kruidvat dus heb m toch maar meegenomen. Ik ben ook maar een arme student, en goedkope makeup is ook prima. Ik gebruik zelf oogschaduw van ELF (1 euro), foundation mousse, eyeliner en blusher van de Hema, zo'n oogschaduw roller van rimmel en een oogpotlood van miss sporty. Verder heb ik nog zo'n bronzer van Natural Glo, die zijn wel 20 euro, maar doe je meer dan een jaar mee! Misschien komt dat wel omdat ik alleen als ik ga stappen zoveel makeup draag, doordeweeks alleen wat blusher, eyeliner en mascara.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:24

Wat ook een goedkope en goede oplossing is, is haar, huid & nagel vitaminne tabletten bij de kruidvat halen. 5,- per potje geloof ik, en daar doe je een maand mee. En je huid word er echt beter van, je haar ook, en je nagels breken ook minder. :j
(Moet nog steeds nieuwe halen trouwens. :o )

En wimperkrullers zijn niet eng hoor. na 2x heb je door hoe ze werken. En je wimpers breken echt niet af.

ELF make up is fijn he. :+:

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:25

Je zou eigenlij kzo'n flesje moeten hebben van haarverf, met zo'n dun pipetje inderdaad. neem aan dat het voornamelijk gaat dat het in je haarzakjes inwerkt? Dus zou je het alleen op je hoofdhuid aan hoeven brengen.

Toen ik vroeg om wonderolie bij de Etos en vertelde waarvoor ik het ging gebruiken zei die cassiere dat ze ook weleens had gehoord dat je haar er heel mooi van ging glanzen. gelukkig doet de shampoo van Nivea dat ook :P

Elf makeup is idd fijn. Heb ook zo'n tubetje met van die vloeibare blusher. Echt superfijn! En van de gloss met zo'n kwastje ingebouwd heb ik alle kleuren O:) Ik heb toen zo'n bestelling voor heel veel mensen gedaan, volgens mij de 3e bestelling toen. Wat een werk was dat zeg :')
Laatst bijgewerkt door Wijnanda op 21-04-10 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:27

Oh die gloss met kwastje heb ik, maar daar komt amper wat uit joh. :P
Verder gebruik ik voornamelijk de blushpoeder, moet ik nog steeds bij een bokker ophalen (gelijk een voorraadje laten bestellen := )
En de oogschaduwtjes zijn ook fijn voor dagelijks gebruik.

Idd, de wonderolie hoeft alleen bij je haarzakjes. Dus op de punten van je haar is het onzin. :P

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:29

Waar staat Elf voor? Niet dat je straks van die puntoren krijgt....

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:29

Ik heb alweer een paar dagen wonderolie overgeslagen... Heb het gevoel dat ik er minder goed door slaap op de een of andere manier? Heel raar haha. Nou ja vanavond toch maar weer eens wat op doen.

De ELF make up is zeker fijn en erg goed voor dat geld ;)

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:30

Majo schreef:

:')

Waar is die make up te koop dan?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:31

Majo schreef:

_O-

Eyes-Lips-Face oid.
Even googlen. Volgens mij nog niet in Nederland te krijgen. Dus af en toe was er een grote bokt-bestelling (als er weer een slachtoffer was gevonden :D )

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:31

Elf = EyesLipsFace

http://www.eyeslipsface.nl/

Toen was die site er nog niet, nu dus wel. De verzendkosten waren toen heel hoog, dus vandaar dat er toen met meerdere besteld is :j

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:32

Heh, van de week googlede ik, en toen kon ik de NL niet vinden. Maar hij is er dus. :oo
Heeeeeel fijn om te weten. :D

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:37

Hmm oke, thanks voor de tips!

Majo: Ik heb het lang geleden een keer gebruikt, maar was echt bang dat mijn wimpers gingen breken :P. Maar, blijven je wimpers zo wel de hele dag zitten dan? Bij mij zakte ze toen na een tijdje ook weer terug in model. Zeg maar. :+

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:38

Door de mascara blijven ze dus mooi zitten ja :j

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:42

Oke, nah dan heb ik het toen vast fout gedaan want bij mij bleven ze niet zitten :Y).

Vrijdag maar weer eens de DIO overvallen. Hopelijk herkennen ze me niet meer want de laatste keer dat ik daar was dachten ze volgens mij dat ik een anorexia persoon was, ze keken me zo raar aan toen ik die wonderolie kocht... :=

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:48

Wat ik vroeger ook deed was eerst mascara op, en dan met de wimpertang mn wimpers krullen.

Het moet dus andersom :P

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:49

DarkDreamer schreef:
Hopelijk herkennen ze me niet meer want de laatste keer dat ik daar was dachten ze volgens mij dat ik een anorexia persoon was, ze keken me zo raar aan toen ik die wonderolie kocht... :=
WAnt? Is het ook goed voor de lijn? Dan ga ik het zeker kopen! ;)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:50

Majo schreef:

Het is laxeerspul, dus het is maar wat je onder 'goed voor de lijn' verstaat. :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:52

absque_dubio schreef:
Majo schreef:

Het is laxeerspul, dus het is maar wat je onder 'goed voor de lijn' verstaat. :')

Het roept ook nog is weeën op. :Y)

Ik weet niet wat die mensen dachten toen ik dat spul kocht, maar het was niet echt goed geloof ik.
Toen ik vertelde waar ik het voor wou gebruiken riep ze ook gelijk: "Ohhhhhh neeh want anders ga je aan de racekak!"

Stond ik dan in de winkel, iedereen me aanstaren _O-. Fijn weer. :P

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:56

Majo schreef:
Nog even en ik ben overtuigd en ik ga het ook kopen! Langere en vollere wimpers wil ik ook wel :)

Hoelang heb je nu gesmeerd Juangi?

Sinds 3 april, nog niet zo heel lang dus :)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:58

Ik merkte trouwens toen ik die wonderolie op mn wenkbrauwen smeerde, ik echt elke dag moest epileren omdat er overal haartjes zaten. := Nu al een week niet gesmeerd, en al een paar dagen niet meer hoeven te epileren. :+

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:59

Dat wou ik idd nog vragen, hoe zit het met de haren op plaatsen die je niet wilt? Blijft dat weg als je ermee stopt :+?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 16:00

DarkDreamer schreef:
Dat wou ik idd nog vragen, hoe zit het met de haren op plaatsen die je niet wilt? Blijft dat weg als je ermee stopt :+?

Ik denk van wel, omdat de stimulatie (de wonderolie) wegvalt, dus er wordt geen nieuwe haar groei meer extra gestimuleerd.

Epileren is hier ook pijnlijker geworden, de haarzakjes zijn veel sterker geworden, moet echt keihard trekken met m'n pincet voor ze eruit zijn _O-