Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieniminnie schreef:Ik heb nu de Yasmin pil, toendertijd gekozen vanwege een eczeem/acne 'aanval'.
Yasmin pil bevalt me prima, alleen wordt ik er erg emotioneel van, en kost hij ook nog is wat!
Nou is mijn vraag, hebben jullie ervaringen met overstappen op een andere pil, en het kleiner worden van borsten?
Mijn borsten zijn sinds ik aan de pil ben gegroeid, los van dat het me wel bevalt heb ik dus ook allerlei nieuwe bhs en bikini aangeschaft
_Jessica schreef:Ik meld me ook weer eens.
Na bijna een jaar ups en downs met de mirena ga ik sinds gisteren kapot van de krampen.
Ben ook sinds de plaatsing niet ongesteld geweest dus denk ook niet dat ik dat nu ga worden.
Maar het is niet prettig.
Net een hele discussie gehad met de huisarts, ik wil een echo net zoals in het begin om te kijken of hij goed zit maar zij wil eerst zelf de onderzoeken doen.
Heb ik niet zon behoefte aan voel me er absoluut niet prettig bij om uit de kleren te gaan dus na een heftige discussie gaat ze toch een doorverwijzing schrijven.
Heb meer van jullie last van die heftige krampen door de mirena?
Yessy schreef:Ik heb soms wel ineens kramp, maar dat is meer van au *vloekt een keer hard* dan dat ik echt het idee heb dat m'n buik tweedelig wordt... idd goed dat je je hebt laten doorverwijzen, wat zou de huisarts zelf willen doen? Voelen of 'ie nog op z'n plek zit ofzo?
xDramaQueen schreef:ik zou als de sodemieter een echo laten doen, ik had t dus ook zo erg, kon soms niet ademen van de pijn, en mijn spiraal was lekker aan het verhuizen en rondzwerven, vanalles wat, behalve op zijn plek liggen, hij hing schuin tegen mijn baarmoedermond.
(waarschijnlijk direct verkeerd gezet, thanks assistente van de dokter!) als ik nu normale menstruatie krampen heb voel ik dat niet eens meer, want t was niets vergeleken met die krampen die mijn mirena mij gaf.
xDramaQueen schreef:lammie2701 schreef:als je teveel bloedverlies hebt kun je ook bloedarmoede krijgen...
dat dacht ik dus vroeger ook maar mijn dokter zei dus dat dit niet mogelijk was... vandaarkan ook gewoon dat ze dat zei omdat ik mijn bord met bietjes leeg moest eten
xDramaQueen schreef:lammie2701 schreef:als je teveel bloedverlies hebt kun je ook bloedarmoede krijgen...
dat dacht ik dus vroeger ook maar mijn dokter zei dus dat dit niet mogelijk was... vandaarkan ook gewoon dat ze dat zei omdat ik mijn bord met bietjes leeg moest eten
Georgette schreef:lieniminnie schreef:Ik heb nu de Yasmin pil, toendertijd gekozen vanwege een eczeem/acne 'aanval'.
Yasmin pil bevalt me prima, alleen wordt ik er erg emotioneel van, en kost hij ook nog is wat!
Nou is mijn vraag, hebben jullie ervaringen met overstappen op een andere pil, en het kleiner worden van borsten?
Mijn borsten zijn sinds ik aan de pil ben gegroeid, los van dat het me wel bevalt heb ik dus ook allerlei nieuwe bhs en bikini aangeschaft
Nooit geweten dat de Yasmin ook helpt tegen een 'slechte huid'. Ik slik sinds drie maanden de Yasmin, hiervoor altijd de Diane. Tot nu toe bevalt het me wel, ik lijk langzaamaan ook iets af te vallen. Wel jammer inderdaad dat het zo'n 5 euro per strip kost...
Georgette schreef:lieniminnie schreef:Ik heb nu de Yasmin pil, toendertijd gekozen vanwege een eczeem/acne 'aanval'.
Nooit geweten dat de Yasmin ook helpt tegen een 'slechte huid'. Ik slik sinds drie maanden de Yasmin, hiervoor altijd de Diane. Tot nu toe bevalt het me wel, ik lijk langzaamaan ook iets af te vallen. Wel jammer inderdaad dat het zo'n 5 euro per strip kost...