Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biieniie schreef:ik reageer alleen even snel op charlot, vriend is morgen jarig, gaan vanavond uit eten en moet nog douchen, omkleden en alles en nog geheim houden wat we gaan doen ook
Mijn Add is geconstateerd toen ik 17 was. Ik heb toen ritalin gekregen. Ik werd er erg naar van en ben er ook snel weer mee gestopt.
De enige vorm waarin ik last heb van add is het slecht kunnen concentreren. Niet de focus kunnen leggen op 1 ding en de rest er omheen even onbelangrijk vinden. Dat vind ik erg moeilijk. Ik ben dan ook trots op mezelf als ik een half uur aan één stuk door heb kunnen leren. Daarnaast ben ik ook nog eens hoogbegaafd (Er zijn mensen die er jaloers op zijn, waarom weet ik niet, ik heb er nooit plezier van gehad) In combinatie met Add zorgt dit ervoor dat ik enorm snel op dingen uitgekeken ben. Werk, hobby's, mensen. Alles gaat vervelen, behalve dieren. Bezig zijn met beesten heb ik nooit genoeg van gekregen hoe intensief ik dat ook doe en heb gedaan. Het geeft me juist energie. Omdat ik dit weet, weet ik ook waar ik een stukje rust terug kan vinden. Als je meer vragen hebt hoor ik het wel.