Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:43

Sientje schreef:
Grote boten. Doodeng. Als ze langsvaren... :+

ik heb dit ook, maar dan in andere vorm... :+

Ik vind cruiseschepen de mooiste uitvinding ooit... ik zit rustig een paar uur in de trein naar Amsterdam (of Rotterdam), of een km of 10 op de scooter in de vrieskou als er een cruiseschip in de haven/aan de terminal ligt en ik heb het nog nooit gezien, of het is een bijzonder schip... :D

Maar om nu zelf mee te moeten varen op een cruiseschip... no way... voor geen goud... :=

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:19

Leanee schreef:
Clowns :+ Ik weet nog dat ik als 13-jarige in het ziekenhuis lag en ze de cliniclowns naar me toe wouden sturen. Toen ze dat tegen me gezegd hadden begon ik te flippen en schreeuwde over de afdeling: "Ik haat clowns! Ik wil ze niet zien!" :')
Toen liepen ze over de afdeling (ik lag alleen in een kamer) en gingen ze voor m'n raampje gek staan doen. Ik heb toen m'n middelvinger naar ze opgestoken en ben omgedraaid in bed _O-
Best wel sneu voor ze, maar ik kreeg morfine (waar ik dus niet tegen kan, ja ik ben vreemd ik weet het) en daar werd ik niet rustig van maar juist agressiever en dat in combinatie met m'n angst leverde dat op :')

Hiervan heb ik dus echt 10 minuten zitten huilen van het lachen..... _O-

En ik moet heel erg denken aan het stukje van Hans Teeuwen over clowns.... zal eens kijken of ik het kan vinden op youtube....

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=8HlwexVfHwM
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8HlwexVfHwM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8HlwexVfHwM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Deze dus.... heel herkenbaar voor iedereen die een hekel heeft aan clowns of er bang voor is :D

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:24

Oh.... en ik heb iets tegen..... hou je vast....

drumbands

:+

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:26

Barmat schreef:
Oh.... en ik heb iets tegen..... hou je vast....

drumbands

:+

Verschrikkelijk! Als kind stond ik met m'n ogen en m'n oren dicht als 'de optocht' langskwam.

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:26

feliciaa schreef:
Dat vraag ik me wel eens af of er nog meer mensen zijn met vreemde angsten.
Ik ben ontzettend bang voor clowns en poppen. :+
Als ik bijvoorbeeld bij ons door de v&d loop schrik ik me iedere keer een hoedje als ik langs die poppen loop. Ik voel me ook absoluut niet op mijn gemak in die winkel..
Ook als ik films kijk waar clowns of poppen in voor komen kan ik gewoon echt niet meer slapen snachts..

Dus wie heeft er nog meer een gekke angst?

Oohja, ik ook, vooral van die porseleinen poppen, die zijn zó eng! En clowns ja, of gewoon geschminkte mensen , heb ik nooit leuk gevonden, echt doodeng. >;)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:29

:')

Die van Hans Teeuwen is wel leuk ja..

Ik geloof een jaar nadat ik in het ziekenhuis had gelegen had ik foto's afgedrukt in het centrum en ik was ze samen met m'n broertje en zusje aan het bekijken op een bankje terwijl m'n ouders een vakantie aan het boeken waren.
Komt er dus een clown aan die flauwe grappen ging maken over paarden, mensen die paardrijden etc. Na enige tijd ben ik helemaal tekeergegaan tegen die clown en toen vertrok ie (Moet je nagaan, ik was 14) Een uur later, we lopen over de markt ziet hij mij lopen en hij roept dus wat. Ik ben erachteraan gerend en heb gezegd dat ik 'm over zou rijden met een paard als ie nu niet ophield en of ie het dan nog zo leuk zou vinden _O- M'n ouders lagen helemaal plat.. Die clown is nog wel 10x langs ons gekomen maar heeft niets meer gezegd :o

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:32

Haha, wie niet horen wil moet voelen ~~}>
Laatst bijgewerkt door Merel___ op 08-04-10 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:32

Ik was bang voor de kapper.. :o
Ze heeft me haar 1x goed verpest, en ben toen ongeveer een jaar niet geweest, heb het zelf een beetje bijgehouden. Daarna maar weer een keer geprobeerd bij een andere (dure) kapper. En sindsdien ben ik van me angst voor kappers af..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:37

Merel___ schreef:
Haha, wie niet horen wil moet voelen ~~}>

Ja dat dacht ik ook inderdaad.. Toen ik in het ziekenhuis lag was m'n evenwicht nog neit zo goed toen de cliniclowns kwamen. Toen hield ik het maar bij een middelvinger en mezelf wegdraaien van ze :')

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:37

Ah ja de kapper..... :P

Ik knip mijn haar al drie jaar zelf.... misschien zegt dat ook al genoeg..... _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:40

Barmat schreef:
Ah ja de kapper..... :P

Ik knip mijn haar al drie jaar zelf.... misschien zegt dat ook al genoeg..... _O-

*Bedenkt zich dat ze erg gemeen is*

Mijn haar was ook een keer verknipt. Toen heb ik geeist dat ik een gratis knipbeurt kreeg voor de volgende keer bij de kapster in die zaak die me daarvoor ook altijd hielp. En die heb ik gekregen. :') Maar wel met de vraag of ik, mocht er nog zoiets gebeuren, wat rustiger wil blijven waar andere klanten bij zijn.
Loop ik weg, zit er zo'n oud dametje aan de tafel en die zeg: "Meid, je hebt helemaal gelijk laat ze maar praten." _O-

Evaa_

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:54

Oh ik ben dus gelukkig niet de enige met vervelende kappers ervaringen haha.

@ Barmat: Als je het zelf kan is dat wel een oplossing inderdaad, alleen ik ben er niet zo goed in dus toen ik het zelf deed was het ook niet altijd mooi haha, maar kon ik tenminste mezelf de schuld geven ;)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:08

feliciaa schreef:
Dat vraag ik me wel eens af of er nog meer mensen zijn met vreemde angsten.
Ik ben ontzettend bang voor clowns en poppen. :+
Als ik bijvoorbeeld bij ons door de v&d loop schrik ik me iedere keer een hoedje als ik langs die poppen loop. Ik voel me ook absoluut niet op mijn gemak in die winkel..
Ook als ik films kijk waar clowns of poppen in voor komen kan ik gewoon echt niet meer slapen snachts..

Dus wie heeft er nog meer een gekke angst?

Clowns en poppen zijn ook een angst van me.
Clowns, omdat je niet weet wie erachter zit. En poppen... ik heb nog steeds nachtmerries over roodkapje uit het sprookjesbos van de efteling.. wat een griezel is dat!!!

Wat ook een grote angst van me is, is zwanger zijn en de bevalling.
Hoewel ik heel graag kinderen wil is dit een enorme angst.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:09

Ik heb ook al heel lang een hekel aan clowns en aan mensen in van die beestenpakken enzo.

En ik had het geluk dat toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen het de week van de cliniclown was. Nou leuk die week ging nog langzamer en als die clowns kwamen sliep ik heel toevallig altijd :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:07

Marchador schreef:
Wat ook een grote angst van me is, is zwanger zijn en de bevalling.
Hoewel ik heel graag kinderen wil is dit een enorme angst.

Dat heb ik ook... Hoewel mensen vaak zeggen dat het geweldig is, zie ik het meer als een noodzakelijk kwaad :o Het lijkt me verschrikkelijk om zwanger te zijn, en de bevalling lijkt me nog veel erger. Maar ja, ik heb wel een kinderwens :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:12

Ik heb angst voor "levend" water...
Water waarbij je de bodem niet kunt zien voornamelijk. Dit uit zich ook weer dat ik met geen stok op een boot(je) te krijgen ben :+
Zwembaden e.d. zijn geen probleem overigens, het is dus geen water angst :')

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:30

suus_ schreef:
XxHaffiesxX schreef:
Ik vind het altijd eng om 's nachts naar de wc te gaan en dan het gevoel te hebben achtervolgd te worden ofzo en dat iemand miss ergens achter vandaan springt of dat je een inbreker ofzo tegen komt en dan doorspoelen is helemaal eng. Ren altijd gelijk naar boven en spring men bed in want stel je voor dat er iets onder je bed ligt. Whaha voel me egt dom.

*voelt zich ook dom*. Heb precies hetzelfde hahaha oh echt stom. Trappen met van die open stukken tussen de treden vind ik ook eng.

Dat heb ik dus ook altijd. Als ik beneden de lichten uit doe. Is het eerste wat ik doe naar de wc gaan in de gang. Dus licht aan etc. Als ik dan het licht uit doe weet ik niet hoe snel ik boven moet komen. Zo eng :o

En treinen. Verschrikkelijk

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:09

Ik ben bang voor vuurwerk... Echt waar, met oud en nieuw vind je mij nooit buiten. Hooguit onder de carport, maar jemig wat vind ik dat eng.

Brrr...!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:43

SSDesign schreef:
Ik ben bang voor vuurwerk... Echt waar, met oud en nieuw vind je mij nooit buiten. Hooguit onder de carport, maar jemig wat vind ik dat eng.

Brrr...!

Ik ook.
Verschrikkelijk ook al die mensen die het stoer vinden om rotjes te gooien en vuurwerk vanuit hun hand af te steken oid. :o Daar durf ik dan niet eens in de buurt te komen. Als ik jongens met rotjes zie lopen, en ze komen mijn kant op ren ik het liefst heel hard weg. :o

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:08

DarkDreamer schreef:
SSDesign schreef:

Brrr...!

Ik ook.
Verschrikkelijk ook al die mensen die het stoer vinden om rotjes te gooien en vuurwerk vanuit hun hand af te steken oid. :o Daar durf ik dan niet eens in de buurt te komen. Als ik jongens met rotjes zie lopen, en ze komen mijn kant op ren ik het liefst heel hard weg. :o

Inderdaad ;)!

Ik ben ooit helemaal omgefietst (ruim 3 km) omdat er jongens met vuurwerk in een tunneltje stonden waar ik doorheen moest.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:15

Ik durf zelfs savonds het dorp niet in rond oud en nieuw. Overal rotjes gooiers.. Zit het liefst de hele dag veilig binnen dan. :o

Ik ben trouwens ook instaat om om te gaan fietsen dan hoor. :')

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:09

Knallende kurken van wijnflessen.. doodeng!