Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:gossie.......
daar heb ik nu echt geen last van, alleen van erge lucht in mijn buik. als ik alleen ben dan schaam ik me niet, maar als ik in gezelschap ben....
Petulan schreef:Dat kan ook wel hoor.. bij 'zwaardere' signalen had hij je echt wel doorgestuurd naar een mdl.
Niet dat ik wil baggetaliseren, maar je moet het ook kunnen laten rusten. Mochten de klachten blijven komen, kun je over een poosje ook weer terug gaan. Darmklachten blijven ook in stand door denkpatronen en spanning namelijk.
joyce2 schreef:@Texas: Toen de HA vertelde dat ik PDS had, kreeg ik een folder mee, waarin staat wat je beter wel en niet kan eten. En bij de "niet" lijst, stond dat je op moest passen met vruchtensappen en zuur fruit is geloof ik ook niet al te best. Dus het kan heel goed kloppen dat je daar last van krijgt!
Ik krijg zelf ook snel last als ik fruitsap drink, of verse ananas eet, maar bananen kan ik bijv. wel goed hebben.
_Lott schreef:en trouwens ik ben teruggegaan. namelijk 2 jaar later. en dat is nu omdat ik het gewoon niet meer uithoud. het is soms niet meer dragelijk
en het rare is. na een antibioticakuur (ivm blaasontstekingen) heb ik altijd minder last
ivy_power89 schreef:gossie.......
daar heb ik nu echt geen last van, alleen van erge lucht in mijn buik. als ik alleen ben dan schaam ik me niet, maar als ik in gezelschap ben....