Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deeday schreef:Hallo,
Ik kom me ook even hier melden. Ik heb sinds Maart last van een lichte vorm dystrofie. Het schijnt dat ik er een stap vandaan zit (zeggen mijn revalidatieartsen) met het gevolg dat ik onwijze pijn in me onderbeen heb vanwege een voorste kruisband reconstructie. De ene dag gaat het goed en de andere dag gaat het gewoon niet dan kan ik ook niet aan me onderbeen komen of hebben.
Wat doen jullie hieraan? Mijn artsen zeggen dat ze weinig kunnen doen voor mij... Achteraf baal ik hier wel van maarja als je alles van te voren weet...
Deeday schreef:Dat doe ik ook niet, maar me revalidatieartsen en me orthopeet ketsen het constant af.... Van nee geef het tijd blablabla,
judith_irene schreef:Bij mij gaat het ook niet goed. Ik heb nog steeds last van overbelasting aan mijn gezonde kant en de dystrofie wordt er ook niet minder van omdat ik probeer mijn "gezonde" kant te ontzien. Ik sta nu aangemeld bij het revalidatiecentrum om te kijken waardoor ik steeds overbelast ben, wordt een traject van 3 maanden. Ik hoop dat ik snel een oproep krijg want ik wil er wel vanaf.
Ik ben 100% afgekeurd en werk nog officieel 5 ochtenden maar in de praktijk 4 ochtenden. Als ik het revalidatietraject in ga wordt werken op een laag pitje gezet waarschijnlijk en daarna moet ik zien hoeveel ik aankan. Ik wil zelf wel graag blijven werken.
Mijn arm hou ik ook in flexi-stand. Nu kan ik er nog wel dingen mee doen. Wat Djesseka omschrijft kan ik ook wel en niet met mijn arm. Wel zijn de laatste maanden de vingers die ik niet kan bewegen stijver geworden.