Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muds schreef:Jee Johanna, wat naar. Hoe is het met je tand dan? Echt kapot?
Ik kan nu ook merken dat ik er meer last van heb: slappe benen, strak mondje... Maar dat komt doordat het erg druk is de laatste tijd. 40 Tot 60 uur per week werken, waaronder een nieuwe (spannende) baan voor 2 dagen in de week, dat voel je na een poosje welDus ik probeer me wat rustiger te houden, doe geen heel intensieve dingen en als het té erg wordt neem ik een half oxazepammetje
CRos95 schreef:Dus als je last van hyperventilatie hebt, kan dat komen doordat je ribben een keer zwaargekneusd (of zelfs gebroken) zijn geweest?
Is het dan zo dat als je ribben genezen zijn dat het dan vanzelf weer over gaat? (ik denk van niet maargoed..)
Jockey_my schreef:CRos95 schreef:Dus als je last van hyperventilatie hebt, kan dat komen doordat je ribben een keer zwaargekneusd (of zelfs gebroken) zijn geweest?
Is het dan zo dat als je ribben genezen zijn dat het dan vanzelf weer over gaat? (ik denk van niet maargoed..)
ik heb nog nooit mijn ribben gebroken of gekneusd of iets wat er op lijkt..![]()
hebben er ook meer mensen last van angst aanvallen of ben ik de enige?
ja, ik heb ook last van angstaanvallen..
dus je bent zeker niet de enige hoor!
joyce2 schreef:Iemand tips tegen hyperventileren als je in de auto aan het rijden bent? Vandaag was ik weer de pineut, zowel op de heenweg als op de terugweg en vooral terug had ik er veel last van. Steeds super duizelig en het idee dat ik van mn stokkie ging.
Dus, tips zijn welkom, wat te doen tegen hyperen in de auto?