Ik heb alvast een vraag (ja, het duurt nog 2 weken maar ik zit er een beetje mee) Toen ik gisteren bij de tattooshop was zei ze dat ik de tattoo het beste kon wassen met unicura, dit ontsmet enz net zoals bij piercings. Maar toen ik haar vroeg hoe ik dat dan moest doen met haren wassen (doe ik elke avond) zei ze: Ja, shampoo is toch vrij agressief en zal vooral de eerste dag(en) niet fijn aanvoelen op de tattoo. Ze raadde het dus ook af om "gewoon staand" m'n haar te wassen maar voorover te leunen. Nu word ik vrij snel duizelig als ik voorover sta en ik heb vrij lang haar wat met dat rotte straaltje uit de douche niet snel uitgespoeld is. Is het een idee om shampoo te kopen waar geen parfum in zit (zeg maar dat neutral) zodat ik wel gewoon m'n haar kan wassen de 1e dagen?
Oh ik heb anderhalf uur gezeten, het laatste half uur was echt naar. Het inkleuren in mijn nek op die botbobbeltjes was echt niet tof
Roane
Geplaatst: 19-02-10 21:59
Ohhh die petit prince is leuk! Leuke tat, leuke plek, leuke kleuren... gewoon... leuk!!!
Zo, ik heb dit topic ook weer gevonden ik kwam bij puur toeval een tekening tegen waar ik helemaal verliefd op ben, die ik graag als toevoeging wil voor mijn Pietertje de zeehond Dus ben nu druk aan het schetsen, en het geld gaat opzij, woohoo XD