MissDonna, vind dat echt een vervelende reactie. Omdat de TS niet meer online komt en reageert zie je het in een keer als een verzonnen iets. Sorry, maar van dat soort reacties wordt ik echt zo moe....
Ben ook heel benieuwd hoe het met de TS is.
Verwacht alleen niet dat we wat horen. Aangezien ze niet meer op bokt komt de laatste tijd.
TS: mocht je dit op een of andere manier toch nog lezen. Nogmaals sterkte met alles en ik hoop dat alles goed met je is.
Jammer dat mensen nu denken dat het gelogen is alleen maar omdat ze niet meer online is geweest. Als je zwanger bent heb je imo wel andere dingen aan je hoofd van een internetforum, zeker als je in de situatie zit van de TS.
Ik ga helemaal met Yasmine mee, het is niet normaal om nu ineens te bedenken dat het niet waar is, dit is niet echt een verhaal wat je uit je duim gaat lopen zuigen.
Ik hoop gewoon dat er nog 1 maal een updateetje (dom woord) komt. Eventueel na de bevalling als alles weer rustig is daar.
6marly6
Geplaatst: 30-07-10 20:24
ik zie net dat ze gisteren nog in een ander topic heeft gereageerd.. ik bedoel er niks mee hoor
beetje jammer dat de ts niet hier meer reageerd en wel in andere topics, en ze kan niet zeggen dat ze dit topic vergeten is want ze heeft zat pb's gehad. als ze haar verhaal niet meer kwijt wilt best... maar meld dat dit even hier