Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 15:15

Ik heb zelf geen gave en ken ook niemand met een gave, maar ik vind dit topic wel onwij interessant om te lezen.
Enneh, TS, je mag ook wel een keer bij mijn paard komen kijken waar ze last van heeft. :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 15:26

onne schreef:
Wat ik me wel eens af vraag, bv Derek hij krijg altijd mensen door, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit over een dier gehoord die er zou zijn.

Zou een dier bv ook kunnen laten zien net zo als een mens, dat er bv een tekening of een speeltje met ze zijn meegegaan.

Derek heeft een vaste grap in de show dat hij een paard of hond doorkrijgt... :+
Maar serieus nu: hij kan wel contact krijgen met dieren, hij hangt het alleen niet aan de grote klok omdat ze hem al niet "geloven" als hij contact maakt met overleden mensen...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 15:30

Mocht er iemand contact willen leggen met mijn poes puk, vraag dan aan haar of ze het gezellig bij mij vind en of ze kan leven met haar handicap (of pijn hoe je het ook wil noemen)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 15:33

Ik ben er weer (na een lange dag op school :( )
Trouwens bedankt voor al die leuke reacties die ik op dit topic krijg !! :D
Sodeletuut : wat is TS ?? (Ik ben niet zo goed in al die bokt afkortingen)

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 15:37

TS, dat ben jij :) Degene die een topic opent ;)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 15:41

Sodeletuut : Ik heb je een PB gestuurt:j
Dankje RicardoOpa

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 15:58

Interessant topic...
Ik weet niet echt of wat ik heb een gave is en kan het ook niet precies omschrijven maar ik zal mijn best doen...

Toen ik klein was (4 jaar) wilde ik nooit alleen zijn op mijn kamer en het licht moest altijd aanblijven, ik gilde ook altijd naar mijn moeder dat er iemand in mijn kamer stond...Dat heb ik ongeveer tot mijn dertiende gehad. Toen zijn we verhuisd en had ik nergens meer last van...

Vanaf mijn dertiende heb ik dus nergens meer last van gehad tot vorig jaar...
Ik was bij mijn vader en ik was alleen thuis, mijn vader had een feestje. Ik was op mijn kamer en wilde naar de badkamer om nog even mijn tanden te poetsen enzo. Ik deed mijn slaapkamer deur open en zag een soort van schim, ik zag echt dat het een mens was zeg maar. Ik ben ik 1 keer heel snel naar de badkamer gerent... Toen ging ik dus mijn tanden poetsten en ik keek in de spiegel. Zag ik die schim dus achter me! Ik ben naar bed gegaan en heb mijn ogen stijf dichtgeknepen net zolang tot ik sliep, ik durfde niet meer te kijken. De volgende dag kwam ik beneden en zei mijn vader: de buurman is gister avond overleden...
Best scary dus...

Ik kan ook een energie bal maken tussen mijn handen.

Ook krijg ik best vaak als ik ergens ben een heel sterk negatief gevoel. Heel raar, kan het niet precies omschrijven.

Dit alles heb ik nooit durven zeggen.
Mijn beste vriendin is paranormaal begaafd. Een paar maanden terug kwam ze naar me toe en zei ze dat ze met me wilde praten. Ze wist precies wat ik kon 'zien' en voelen terwijl ik er nog met niemand over gepraat had...

Toen heb ik deze dingen aan mijn moeder, stiefvader en broertje verteld.
Mijn stiefvader en broertje reageerden echt heel stom en deden alsof ik gek was...
Heel vaak als ik zo'n negatief gevoel heb beginnen er lichten te knipperen... Best wel scary en ik weet eigenlijk niet echt wat ik ermee aan moet...

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 16:00

Dat is idd heel erg eng ..
dat van die buurman ..

Dutchy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 16:12

leuk om te leze allemaal.. ik heb zelf ook wel zoiets.. mijn moeder en ik noemen het "mijn gevoel"...

ik krijg dan een heel vreemd en onrustig gevoel bij bijv een plaats, persoon, of gebeurtenis...

Bijv.

verhaal 1:

ik was met de kerst op stap met mijn vrienden.. opeens moest ik naar huis van mijzelf.. ik moest en zou naar huis gaan.. ze vonden dat ik maar raar dee en moeilijk dee.. en maar gewoon moest blijven..

ik toch een taxi gebeld en naar huis gereden.. kom ik uiteindelijk thuis.. hangt er een briefje op de deur.. " sa bel me!" het briefje kwam van de vriend van mijn zus.. ik dee de deur open en heel ond huis was overhoop gehaald en echt een bende.. mijn zus was opgepakt en zat vast..

er was dus ingebroken bij mij thuis en mijn zus was zo kwaad dat ze een woede aanval kreeg en nog zo was toen de politie kwam... en zich toen ook niet in kon houden en toen ook opgepakt was...

verhaal 2.

Ik moest aan mijn opa denken en kreeg opeens ontzettend hoofdpijn.. en had geen goed gevoel bij mijn opa.. had gelijk mijn moeder gebeld dat die opa moest bellen.. dat zou ze doen zei ze..

maar ze had eerst mijn tante gebeld.. die woont boven mij opa..
ze had het verhaal verteld van mij en mijn tante zei dat ze wel even ging kijken..

20 min later worden we opgebeld dat mijn opa in het ziekenhuis is met een hersenbloeding..

Ik wil het geen gave noemen of super kracht maar een gevoel...

X

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 16:23

Ik heb dat ook met autorijden. Dat "gevoel".. Als ik bv bij mijn moeder in de auto zit, en ik iets aan voel komen, dan zeg ik dat we anders moeten rijden. Zoals laatst reden we op de snelweg, en ik zei dat ze per se een andere afslag moest nemen.. "Ja, maar daar moet ik helemaal niet heen"
Jawel, afdraaien! En hup daar afgedraaid, en later hoorden we op de file melding op de radio, dat er op dat punt waar we heen moesten een zwaar ongeluk was gebeurd. En dat is niet eenmalig..

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 16:24

Dutchy1989 schreef:
leuk om te leze allemaal.. ik heb zelf ook wel zoiets.. mijn moeder en ik noemen het "mijn gevoel"...

ik krijg dan een heel vreemd en onrustig gevoel bij bijv een plaats, persoon, of gebeurtenis...

Bijv.

verhaal 1:

ik was met de kerst op stap met mijn vrienden.. opeens moest ik naar huis van mijzelf.. ik moest en zou naar huis gaan.. ze vonden dat ik maar raar dee en moeilijk dee.. en maar gewoon moest blijven..

ik toch een taxi gebeld en naar huis gereden.. kom ik uiteindelijk thuis.. hangt er een briefje op de deur.. " sa bel me!" het briefje kwam van de vriend van mijn zus.. ik dee de deur open en heel ond huis was overhoop gehaald en echt een bende.. mijn zus was opgepakt en zat vast..

er was dus ingebroken bij mij thuis en mijn zus was zo kwaad dat ze een woede aanval kreeg en nog zo was toen de politie kwam... en zich toen ook niet in kon houden en toen ook opgepakt was...

verhaal 2.

Ik moest aan mijn opa denken en kreeg opeens ontzettend hoofdpijn.. en had geen goed gevoel bij mijn opa.. had gelijk mijn moeder gebeld dat die opa moest bellen.. dat zou ze doen zei ze..

ze had het verhaal verteld van mij en mijn tante zei dat ze wel even ging kijken..

20 min later worden we opgebeld dat mijn opa in het ziekenhuis is met een hersenbloeding..

X

Ik vind het evengoed wel raarhoor , dat heb ik nou nooit :n
Ik vind dat eerste verhaaltje echt heel erg raar , was je zus dat thuis toen er welrd ingebroken ?

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 16:49

Xfeno01X schreef:
dat van die buurman ..

Vond ik ook wel eigenlijk... heb ook een hele tijd niet alleen thuis durven zijn bij mijn vader...
bang dat ik weer zoiets zou zien...

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 18:09

tessa_brian schreef:
Xfeno01X schreef:
dat van die buurman ..

Vond ik ook wel eigenlijk... heb ook een hele tijd niet alleen thuis durven zijn bij mijn vader...
bang dat ik weer zoiets zou zien...

Zou ik ook zijn als ik dat had :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:12

Banjer schreef:
onne schreef:
Wat ik me wel eens af vraag, bv Derek hij krijg altijd mensen door, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit over een dier gehoord die er zou zijn.

Zou een dier bv ook kunnen laten zien net zo als een mens, dat er bv een tekening of een speeltje met ze zijn meegegaan.

Derek heeft een vaste grap in de show dat hij een paard of hond doorkrijgt... :+
Maar serieus nu: hij kan wel contact krijgen met dieren, hij hangt het alleen niet aan de grote klok omdat ze hem al niet "geloven" als hij contact maakt met overleden mensen...

Dat een man als hij zich daar nog druk om kan maken...

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 19:05

Banjer schreef:
onne schreef:

Dat een man als hij zich daar nog druk om kan maken...

Idd , Ik heb net even wat filmpjes van heb bekeken,
Ik vind t echt ongelovelijk wat hij allemaal doet !! :o

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:23

Denk dat Derek zat mensen heeft die hem wel geloven, ik weet zeker dat er meer is.
Het zou toch wel leuk zijn als hij eens een paar shows deed voor dieren als het mogelijk zou zijn.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 19:38

onne schreef:
Denk dat Derek zat mensen heeft die hem wel geloven, ik weet zeker dat er meer is.
Het zou toch wel leuk zijn als hij eens een paar shows deed voor dieren als het mogelijk zou zijn.

Lijkt mij idd ook wel heel leuk :j

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:04

Altijd mooi als in de avond de entiteiten gaan helpen bij mensen op aarde. phara weet maybe wat ik bedoel?

vind t knap als andere mensen dat zien. Is denk ik een van e zuiverste vormen van energie zo.

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:06

Ik heb geen paardengave maar ik kan aanvoelen als er ergens iets gaat gebeuren.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:09

Chantal___ schreef:
Ik ken iemand met een gave die me genezen heeft. De dokters kwamen er niet uit, en bij haar was ik in een week weer beter :Y)
Dat was een combi van stralen (oa via foto) en nog wat andere dingen. Hoe je dat noemt weet ik niet.

En ik ken iemand (meerdere mensen zelfs) die geesten zien. En er ook mee praten.

dit zo ik wel is willen doen, om te kijken of het echt kan, met doden mensen praten

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:10

Ik denk dat dat zoals ik al eerder aangaf ook deels instinct is ... ook mensen zijn van oorsprong dieren en hebben een soort van instinct ...
geesten zien en praten is niet zo eel bijzonder.

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:58

Dutchy1989 schreef:

Bijv.

verhaal 1:

verhaal 2.

X

Zoiets heb ik ook gehad. Ik moest op een dag naar de dokter, en kwam dan langs stal gefietst. Ik had al de hele middag een raar gevoel, en ik voelde echt een drang om naar stal te gaan. Uiteindelijk toch niet gedaan, ik zou immers toch s'avonds gaan, en tja, wat kon er nou zijn? Kom ik thuis, belt m'n vriendin op, één van de paarden lag dood in de wei, al verstijfd, dus moest rond de middag gebeurd zijn, want s'morgens stond ze nog gewoon te eten in de wei, samen met d'r veulen en mijn paardje... Voorgevoel denk ik..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:07

Ik ben helemaal niet zo sceptisch, maar er is toch wel één ding wat ik me al heel lang afvraag, en dat is.. Als iemand met het bovennatuurlijke (geesten dus) in contact kan komen, waarom word er dan nooit de vraag gesteld: "Wat is er hierna?"

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:12

na lang twijfelen of ik wel wou gaan reageren doe ik het toch maar...
ik ben helderwetend
maar alleen waarneer er een bv een ramp komt of bv iemand gaat overlijden of is overleden of in het zieknhuis komt enz.
het zijn altijd geen leuke dingen
soms heb ik er ook nachtmerrie's van of zie ik dingen in dromen
en ook ik ben vanaf het begin af helemaal fan van derek heb ook 2 van zijn boeken gelezen zijn ook aanraders

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:16

Wauw , ik lees sommige verhalen echt met open mond !
Ik zelf kan soms gedachte lezen ( als ik me er op concentreer )