Ik zou willen dat ik een beetje van hem had

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NiNa_14 schreef:Ik let best op dat ik echt niet snoep maar val gewoon niks af(dit weekend best wel wat gewandelt)
ga denk dan toch maar zwichten voor 2 keer per week op de hometrainer of beginnen met spinnen..
vandaag:
O:creusly met melk
T:crackot (met niks erop)
M: dubbele boterham met rookvlees en magerine
T: sinasappel
A:??
ik drink ook verder alleen water en groene thee en savond een glas fris(light)
Angela_ schreef:NiNa_14 schreef:Ik let best op dat ik echt niet snoep maar val gewoon niks af(dit weekend best wel wat gewandelt)
ga denk dan toch maar zwichten voor 2 keer per week op de hometrainer of beginnen met spinnen..
vandaag:
O:creusly met melk
T:crackot (met niks erop)
M: dubbele boterham met rookvlees en magerine
T: sinasappel
A:??
ik drink ook verder alleen water en groene thee en savond een glas fris(light)
Oeh Nina, ik denk dat jou lichaam denkt dat het hongerwinter is. Hij slaat alle reserves op. Je kan beter een normale portie eten, en dan erbij gaan sporten.
Angela_ schreef:Dat is normaal, maar die had je er niet bij geschreven, dus ik wist niet wat je 's avonds at.
NiNa_14 schreef:... mijn vader vind dat ik maar gewoon op de fiets naar het station moet, is zon 40 minuten fietsen en moet redelijk vaak om 7 uur sochtens al op het station zijn
Duke schreef:NiNa_14 schreef:... mijn vader vind dat ik maar gewoon op de fiets naar het station moet, is zon 40 minuten fietsen en moet redelijk vaak om 7 uur sochtens al op het station zijn
Je kan toch ook de dagen gaan fietsen als je niet zo vroeg op het station hoeft te zijn. Ik vind 40 min x 2 (want je gaat terug neem ik aan) al een hele mooie beweging, al doe je het maar 1 of 2 x per week.
DebbieY schreef:Ik vraag me nou eens af, hoe laat ontbijten jullie, hoe laat lunchen jullie en hoe laat eten jullie 's avonds? Want als ik 's morgens om 7.00 uur ontbijt heb ik om 10.00/11.00 uur gegarandeerd lunchtijdhonger zeg maar.. Ik ontbijt dan oko altijd om 8.00 uur half 9 en stel mijn ontbijt uit tot half 1/1uur.
DebbieY schreef:Ik vraag me nou eens af, hoe laat ontbijten jullie, hoe laat lunchen jullie en hoe laat eten jullie 's avonds? Want als ik 's morgens om 7.00 uur ontbijt heb ik om 10.00/11.00 uur gegarandeerd lunchtijdhonger zeg maar.. Ik ontbijt dan oko altijd om 8.00 uur half 9 en stel mijn ontbijt uit tot half 1/1uur.