Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ielsjj_ schreef:Ik krijg in de kerstvakantie waarschijnlijk mijn eerste piercing
Een tongpiercing.
Mijn vader vondt alles wel goed enzo...alleen mijn moeder was er nog niet zo enthausiast over...
Maja ik wil het zelf al een tijdje en heb het vanavond voor kunnen leggen. En mag hem dus laten zetten!
Maar ik wil dus dat hij net voor de vakantie of in de vakantie gezet wordt, zodat ik 3 weken de tijd heb om er aan te wennen en niet met een oliebol stem op school te komen, als dat zo is
ielsjj_ schreef:Ik heb het pas twee weken later gedaan. En ik heb een week raar gepraat omdat dat ding zo raar in mijn mond zat. Leek echt een enorme staaf. Pas toen de kleine erin zat kon k weer normaal praten zonder te slissen.Owja dan nog even een vraagje; wanneer kan je er een korter staafje inzetten ongeveer? Want lijkt me niks met zo'n lange staaf in mijn mond te zitten
Majo schreef:ielsjj_ schreef:Ik heb het pas twee weken later gedaan. En ik heb een week raar gepraat omdat dat ding zo raar in mijn mond zat. Leek echt een enorme staaf. Pas toen de kleine erin zat kon k weer normaal praten zonder te slissen.Owja dan nog even een vraagje; wanneer kan je er een korter staafje inzetten ongeveer? Want lijkt me niks met zo'n lange staaf in mijn mond te zitten
pharagirlke schreef:Mijn lip is gezwollen(van de piercing) Gek....