MamboBeach schreef:Juist Mindim, en het gebeurt (te) vaak dat er zo over wordt gedacht, ach, je hebt altijd nog abortus...
Dat geloof ik dus echt niet... er zal een kleine groep zijn die er zo over denkt, zoals in het voorbeeld van Mindim. Maar ik geloof echt dat de meerderheid van de vrouwen die abortus laat plegen niet zo'n instelling heeft.
Joyckuh schreef:Ik ben benieuwd hoeveel van deze mensen die zo hard roepen nooit kinderen te willen, over 15-20 jaar een kind hebben

Niet bij elke vrouw gaat de biologische klok tikken.
Ik vind dit soort opmerkingen altijd zo betuttelend. Alsof de mensen in dit topic die bewust kinderloos zijn en willen blijven gewoon nog niet weten waar ze over praten en wel overstag gaan als de tijd daar is...
Yeyo schreef:Het is zoooo makkelijk praten als je een zwangerschap of moederschap hebt ervaren, ik durf te wedden dat deze woorden dan heel snel weer ingeslikt worden.
Je bedoelt geen zwangerschap of moederschap hebt ervaren, neem ik aan?
Er zijn nou eenmaal vrouwen die dat gewoon niet willen ervaren. En als die zwanger worden (ondanks getroffen maatregelen) vind ik dat de keuze om die zwangerschap af te breken er moet zijn.
Edit: Precies Mariska