Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:12

AJ, is je auto weer schoon? Ik moet dat ook nog doen maar hier is dat allemaal wat lastiger op een zondag, moet dan toch zo'n 25 km rijden voor een wasbox die wel open is,haha. Hoe ging het rijden vanmorgen? Ik ben nog wat in en om het huis bezig geweest, het is weer een beetje toonbaar, zal lekker zijn als ik straks minder werk, dan heb ik er allemaal wat meer tijd voor. Nog wat foto's gemaakt van onze beestjes voor mn vriend, die ga ik nu even emailen. Straks bij pa eten. En jij nog plannen? Je bent goed bezig vandaag!

Hoe is het met de andere? Hoop dat het een goed teken is dat het zo rustig is. :(:) voor degene die het nodig hebben

Anoniem

Re: Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:07

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:09

CIV: nog niets gehoord over evt nieuwe job. Ik heb donderdag de uitslag van het assessment laten doorsturen naar desbetreffende instantie en heb zelf vrijdag een mail gestuurd naar die instantie met de vraag over hoe of wat nu verder. Maar nog geen antwoord gekregen. Misschien dat die man die de mail heeft gekregen op vakantie is, dus ik probeer het maandag nog even via een andere weg. Begint nu nl wel spannend te worden en wil wel weten of ik nog even ontspannen van een vakantie kan gaan genieten...

Hoe was iedereen zijn dag verder ?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:13

Ik ben zo blij dat is straks een bubbelbad heb!
Ik zit nu tegen een burnout aan te hikken...

Hierdoor is mijn paniekstoornis en A.D.H.D. ook weer verergerd...

Bluhhh.. blij als ik verhuisd ben, dan ga ik alles rustiger aan doen!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:17

Angela, wat een leuke foto's, moet er wel om lachen :D Wat heb jij allemaal voor huisdieren? Een collega van mij zoekt nog een goed plekje voor haar baardagaam incl. alles dus als je nog iemand weet. Een andere collega heeft een konijn incl alles in de aanbieding :).
Vind het moeilijk om nee te zeggen maar wij hebben voldoende. Hoe is het verder met je?

Flappie, dat is even spannend, hoop voor je dat je niet te snel al moet beginnen. Gewoon duidelijke afspraken over maken. Ik was nog 2 weken thuis voordat ik moest beginnen maar achteraf was dit ook weer wel kort, ondanks dat ik al langer thuis zat maar mn vriend was ook net weg. Had zelf een maandje later geen bezwaar gevonden. Hoe voel je je verder?

Welkom Klijntjuh, geloof niet dat ik je hier al eerder heb gezien? Verhuizen kan ook nog een hele aanslag op je gezondheid zijn dus pas je wel goed op jezelf, dat je niet net die ene stap teveel zet en die afgrond instort? Geloof dat ik er bij ons ook een bubbelbad komt als vriend lief terug is, heerlijk lijkt me dat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:19

CIV: oeh, vertel eens meer over die baardagaam? Ben een echte reptielengek. Ik heb thuis een gekko, en 2 katten. Dat was het, valt mee he?

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:47

CIV: als alles goed is, zou ik pas in september moeten beginnen want dan beginnen de opleidingen weer. Maar ik heb sowieso plannen om even richting Spanje te gaan met mijn vriend (mijn broer en zijn vrouw hebben daar een appartement) in augustus en als dat even zou kunnen zou ik dat graag doen zonder kopzorgen om dat ik nog geen nieuwe baan heb.
Dus in principe zou ik nog genoeg tijd moeten hebben om even alles te boven te komen...
Als ze mij zouden zeggen dat ik volgende week zou moeten beginnen ben ik er idd echt nog niet toe in staat...

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:50

Angela, Heb je de link even via pb gestuurd, kan je op je gemak kijken. Dat valt nog mee, onze veestapel is ietsje groter ;) . Wij hebben een koivijver, een aquarium, 3 katten, 1 hond en 1 paard. Dus dat is eigenlijk wel even voldoende alhoewel we eerst 4 katten hadden maar 1tje lag niet zo in de groep en die woont nu bij opa en oma dus dat is mooi opgelost. Wij vinden reptielen ook wel mooi maar je moet er wel plaats voor hebben, we hebben al 2x een grote leguaan aangeboden gekregen, echt stoere beesten maar ze nemen nogal veel plaats is beslag en ieder beestjes kost ook nog het hoognodige aan onderhoud dus op den duur moet je er wel een grens trekken.Bij jullie kan er nog wel wat bij, haha. Hoe voel je je verder?

Flappie, doe op je gemak en hou je vast aan bovenstaande. Geniet nog even lekker van je vakantie met je vriend, dat moet je gewoon doen! Ik ben wel blij dat wij dit jaar niet weggaan want ik ben mezelf vorige jaar op vakantie tegengekomen, erg handig. Is dus geen leuke herinnering en wat mij betreft gaan we dan ook niet meer weg maargoed vriendlief denkt daar anders over. Dat is pas weer een zorg voor volgend jaar. Geniet nog lekker van je vrije tijd want voor je het weet moet je er tegenaan, spreek uit ervaring.

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:57

Dat probeer ik inderdaad te doen (dat genieten), zeker als ik jou verhalen hier zo lees :). Is wel minder dat je een vakantie nu koppelt aan het feit dat je daar vorige vakantie bent ingestort. Wel begrijpelijk hoor dat je er schrik voor hebt om terug weg te gaan, maar iedereen heeft vakantie nodig om zijn batterijen van tijd tot tijd weer op te laden, dus ik hoop voor je dat het ooit lukt om terug zonder schrik weg te gaan.
Hoe lang is je vriend eigenlijk nog weg ?

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:01

Ik zal me zelf ook voorstellen zat telkens mee te lezen. Mischien dat iemand van hier me advies kan geven wat ik eraan kan doen.

Mischien een hele rare vraag, maar ik droom zolang ik me kan herrineren al een aantal jaar dat ik weet over psychiatrische instellingen dat ik achtervolgd word, dat ze me willen opsluiten en iedere keer als ze me te pakken nemen word ik wakker. Dit gaat al jaren bijna iedere nacht zo. Ik vraag me steeds af ik wel goed bij me hoofd ben. Ik weet niet met wie ik er over moet praten of dit normaal is of dit een reden heeft?
Een stukje levensverhaal van mij:
Ik ben tweeling ben nu 24.
Word eigenlijk heel me leven vergeleken met mijn zusje. We hadden daardoor eigenlijk altijd een concurentiestrijd, wilde der leuker uitzien, beter presteren dan de ander, jongens proberen te krijgen, wie hem kon krijgen, als we straf kregen was het altijd jullie. We werden altijd als 1 gezien.
Ook was ik vroeger erg onzeker had lange dunne benen, was erg mager, deed 3 broeken onder een spijkerbroek om dikker te lijken, kwam vaak huilend thuis, werd er mee gepest. Wilde het liefst een stuk van me benen zagen.
Ook had ik geen borsten, ik wilde nooit onzeker over komen vond dat een zwakte. Heb mezelf aangeleerd als ik blijf lachen dan zien ze niet hoe poedersuiker ik me voel. Ik bleek een afwijking te hebben dat ik geen borstklierweefsel had. Ik zou nooit borsten krijgen. Niemand uit me vrienden of klas wist dat ik onzeker was over me uiterlijk, ik lachte altijd en kwam zelfverzekerd over.
Ik verzon allerlij excuses, ik ging niet zwemmen, omdat ik geen bikini aan durfde, omdat ze dan zouden zien dat ik geen borsten had. Ik zij dat ik angst voor water had, dat ik een keer bijna verdronken was. Strand deed ik een t shirt aan, omdat ik anders zogenaamd snel verbrande. Slaapfeestjes deed ik niet aan omdat ik zogenaamd heimee had. Ik ging op school kamp was zo bang dat ze erachter kwamen dat ik geen borsten had. Maar kon het gelukkig goed verbergen. Ik droeg water bhs.
Ik kon zo goed liegen niemand kwam er ooit achter, thuis ging ik kapot eenmaal buiten de deur ging de glimlach er op. Iedereen zij altijd je lacht altijd. Ik wilde me altijd aan de buitenwereld laten zien dat ik gelukkig was. Ik wilde wel vriendjes ,maar zodra die verder wilde dumpte ik ze, ik loog dat ik het niet kon, omdat ik niet van ze hield maar wilde het zo graag maar durfde het echt niet. Daarintegen ging ik met jongens die ik nauwelijks kende mee naar bed, buiten zodat ik me kleding aan kon houden. Ik wilde er bij horen, achteraf schaam ik me ervoor, ik had met jongens seks achter een discotheek. Buiten overal, als ik maar mijn kleding aan kon houden.
Ik wilde echt niet verder met mijn leven, schaamde me zo en werd gek om constant te leven als een leugen en met angst om betrapt te worden. De reden waarvoor ik iedere dag me bed uitkwam waren me paarden, als ik me ziek zo melden zou ik ook niet na a r me paarden mogen. Als ik er niet meer zou zijn, wie zou er voor mijn paarden zorgen.
Uiteindelijk heb ik op mijn 17 e mijn borsten laten doen, toen kwam me zelfvetrouwen.
Ik werd dikker en leerde mijn lichaam accepteren.
Op mijn 19e ben ik een beauty salon begonnen , ben nu bijna 4 jaar verder. Heb zoveel ellende en tegenslagen gekend, ik werkte maandag tot en met vrijdag overdag tussendoor naar me paarden en in het weekend. Maandag, dinsdag en woensdagavond ook in de salon tot laat. Donderdag , vrijdag en zaterdagnacht achter de bar. Ik wilde zoveel mogelijk verdienen om mijn salon af te krijgen, ik wilde zo min mogelijk lenen. Ook liep ik smorgens nog 2 ochtendkrantenwijken.
Ik kon op een gegeven moment niet meer, ik was op, me lichaam schreewde van de pijn, ik was zover gekomen, wilde niet opgeven. Deur uit lach op me gezicht. deur dicht hallo ellende. Ik liet niemand wat merken, ik wilde zelf een salon starte was eigenwijs, moest zelf ook maar mijn pro b lemen oplossen, iedereen wilde helpen, maar ze hebben der geen verstand van, ze konden niet helpen. Ik was er zo klaar mee, maar opgeven nee, niet na wat ik gedaan had. Ik was al zover gekomen, ik zal doorgaan, koste wat het kost. Het kost me heel veel . Heb zoveel opgeofferd. 3 jaar alles wat ik verdiende erin steken, ik kocht nooit kleding voor mezelf af en toe een broek van 15 euro, of een paar schoenen van 20 euro. Wat ik in de bar verdiende daar leefde ik van. Nu dit jaar is het eerste jaar dat het beter gaat, hou nu eindelijk een klein bedrag over, maar dat wist ik dat het eerst inversteren is voordat je er wat uithaalt. Vaak storte ik s'avond s in. Ik kon niet meer, maar je moet door. Ik heb altijd geleerd als je wat wilt moet je ervoor werken. Ik ben best trots op mezelf met wat ik bereikt heb. Alleen het kost me zoveel. Ik werk nu een stuk minder, ik werk maandag tot en met vrijdag overdag. Woensdag en vrijdag middag ga ik naar me paarden. Maandag en dinsdagavond we r k ik wel tot laat van 10 tot 10 zeg maar. vrijdag en zaterdagnacht werk ik in de bar. Het is nog wel veel. Maar heb geen keus, rekeningen moeten betaald worden, woon nu ook op mezelf. Me vriend betaald nu bijna alles. Maar die wilt ook wel eens geld zien , wat ik uit me salon moet halen. Ik heb zoveel ideeen, kwa reclame en promotie. Maar kan die drukte niet aan, wil wel ,maar trek het niet. Ik neem me werk mee naar huis, blijf er mee in me hoofd malen , zit vaak tot savonds laat achter de computer, slaap slecht, heb ik nooit echt goed gedaan , sinds ik de salon heb. Blijf malen. Mag blij zijn alks ik de 5 uur slaap haal. Ben er wel gewend aan geraakt.
Eigenlijk voel ik me op dit moment goed, blijf me alleen afvragen wat die dromen betekenen.
Vind het moeilijk om er over te praten, omdat ik me verberg achter mijn lach. Op papier durf ik mezelf te zijn.
Iemand bij mij in de salon, zij dat iedere droom een betekenis heeft als het zich herhaalt, betekend dat er iet s in je leven blijft steken. Pas als je achterhaalt wat het betekend kun je het oplossen en geeft me dat mischien hopelijk rust.
Weet ook niet of het echt een depressie was die ik had, wilde me bed niet uit, zag de zin van het leven niet meer, maar bang voor wat andere zouden zeggen of denken zorgde ervoor dat ik doorging. Leek eigenlijk of ik een andere claudia was die de deur uitging, als ik thuis kwam was het een andere claudia ,heb heel erg de drang om andere te helpen. Cijfer mezelf daardoor weg. Vind het moeilijk om mezelf op de eerste plaats te stellen.
Mischien heb ik een probleem of had ik die, ik weet het niet. Soms verlangde ik zo naar rust al zou het een dag zijn, maar de salon en me paarden gaan niet zonder mij. Wou dat ik er af en toe even uit kon stappen, mijn hoofd helemaal leeg.
Ik heb zelfs geprobeerd om te blowen, lukte me niet, ging over me nek. Hoorde dat je daardoor rust zou krijgen in je hoofd.
Heb het toen via space cake geprobeerd, m a ar was niet te eten.
Een klant van mij zij dat ik adhd had, maar kan me goed concentreren, kan alleen het deurtje in me hoofd niet sluiten. Leef voor me werk en me paarden, en ergens achteraan kom ik geloof ik.
Iemand zij ook dat antidepressivia zouden helpen, maar daar schijn je wazig van in je hoofd te worden. En was bang dat ik dan niet goed kon functioneren. Af en toe weet ik het gewoon niet meer. Me lichaam is op en overwerkt. Maar kan niet stoppen, ik blijf maar doorgaan, en ideen ontwikkelen voor me salon. Terwijl me lichaam schreeuwt van de pijn. Ik werk heel makkelijk door mijn moeheid heen. Vooral rond 10 heb ik een dip savonds maar kom ik thus ben ik weer klaar wakker en eerder dat ik slaap is het 1 uur. Ik heb heel vaak gedacht om te stoppen, maar kan het niet, niet nu ik juist zover ben gekomen. Alleen weet niet hoelang ik dit nog trek.
Was er ook nog eens als extra verassing achter gekomen dat ik in verwachting was, dacht op dat moment o nee nog m eer chaos dit trek ik niet. Maar zie het nu toch als een lichtpuntje, mischien kan ik door de komst van een kindje me juist focussen op die kleine ipv de salon. Ik heb een meisje die me wil helpen met de salon als ik met verlof ga. Ben nu 3 maanden in verwachting. Dus moet nu ook nog alles gaan regelen dat ze het zelfstandig over kan nemen, en nu echt overal even extra me best doen om alles op tijd af te krijgen wat nog gedaan moet worden, zodat ik in december met een gerust hart op verlof kan. Kijk er nu al naar uit. Eindelijk een moment van rust een vrije dag waar ik al 4 jaar van droom.
Lang verhaal, maar om terug te komen op mijn droom heeft het iets met het verleden te maken? En zit er echt een betekenis achter. Dit is mijn site dan kunt u ongeveer zien wat ik doe, de site is nog niet af, maa ben er hard mee bezig.
www.beautyparadijs.com
Ik verlang zo naar rust in me hoofd, zou er alles voor over hebben, maar op vakantie neem ik me werk zelfs mee. Ik wou dat ik eens een nacht kon slapen, zonder alle zorgen. 1 Dag dat ik nergens over na denk en 1 nacht rust in me hoofd. Zelfs dat lukt me niet. Ik weet gewoon niet hoelang ik dit trek. Iedere keer val ik in een diep dal, dan wil ik niet meer, maar bang voor wat andere zouden denken als ik instort, dan gaat me salon kapot. Alles waar ik zo hard voor gewerkt heb ben ik dan kwijt. Ik weet dat ik het rustig aan moet doen, ben alleen de rem kwijt, mijn dagen moeten 48 uur duren, voor wat ik uit een dag wil halen, als ik een vrije avond heb, heb ik zoveel te doen. Iedereen wil wat van me en ik kan moeilijk nee zeggen. Ik trek dit gewoon denk ik niet langer, nu voel ik me goed, de andere keer weer heel ellendig en weet ik niet eens waarvoor ik het doe.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:24

Jeetje bolletje, dat is een heel verhaal. Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ik uit je verhaal opmaak is dat je voor je werk leeft, snap dat je je eigen zaak tot een succes wilt maken maar je moet er zelf niet aan onderdoorgaan natuurlijk. Sta er van te kijken dat je dit allemaal (nog) kan doen en ik denk dat je ook ooit wel de deksel op je neus zult krijgen want ik geloof niet dat iemand zo'n leven volhoudt. Gelukkig zie je dit zelf ook wel in maar er zullen dingen moeten gaan veranderen, prioriteiten stellen. Het is niet niks met je 24ste een eigen zaak, paarden, huis en aankomend moeder. Zou niet graag in jou schoenen staan.

Straks komt er een kleine en dan denk jij dat je van je welverdiende rust kan gaan genieten, misschien in de weken voor de bevalling maar ik zie bij mn vriendinnen dat het (zeker in het begin) alles behalve ontspannend is. Je zult je moeten gaan aanpassen aan die kleine in je leven, kleintjes kosten veel tijd, energie en geld. Je leven zal totaal veranderen en na je verlof zul je een manier moeten vinden om alles te combineren en dan zul je misschien toch wel wat dingen moeten laten varen. Het vraagt meer tijd van je dan je paarden, je zaak of je vriend want hij/zij is er 24u per dag en volledig van jou afhankelijk. Zorg in ieder geval dat alles klaar is als de kleine komt, dat geeft je ook weer wat rust zodat je straks ook echt nog even van je verlof kan genieten.

Ik bedoel alles niet verkeerd en ik hoop ook niet dat je het zo oppakt, we zijn er hier voor elkaar en om elkaar te helpen. Mbt je dromen, weet ik dat er een site is die je de betekenissen ervan geeft. Weet zo snel de naam niet maar misschien dat iemand anders hier erop kan komen. Knap dat je je borsten hebt laten doen, denk dat dit zeker in jou geval je erg goed heeft gedaan. Ik heb zelf onrustig weefsel maar dat is misschien beter dan geen weefsel?? Ik ga een hapje eten, spreek jullie later weer.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:20

Na me bevalling ga ik ook minder werken , dan ga ik 1 dag minder en 1 avond minder.
Ik krijg hulp genoeg gelukkig sta ik er niet alleen voor.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 20:40

Gelukkig want anders zou het wel erg veel zijn allemaal, pas goed op jezelf meid! :(:)

Vanavond bij ons thuis gegeten, oma van mn vriend kwam nog langs en ik begreep dat mn schoonmoeder ook nog zou komen maar tot nu toe nog niks te zien. Heb haar net maar even gesmst want anders ga ik de poort opslot doen. Weet altijd graag of iemand langskomt of niet, hou vaak niet zo van verassingen. Weet graag waar ik aantoe ben, dat is sinds mn burnout nog sterker geworden.

Hoe is het met de andere hier, het is best wel rustig maar ik hoop dat dat een goed teken is?

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 21:01

Nu spelen me hormonen erg op, huil echt veel, dingen van vroeger besef ik nu steeds meer, kan er niet echt met me vriend over praten. Hij begrijpt me niet. Zijn er middelen bekent die je kan nemen homeopatisch waar je rustig van word. Dat ik savonds gewoon niet aan alles en iedereen denk. Zou alles voor over hebben om lekker te kunnen slapen en gewoon eens rust te hebben

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 21:06

Kun je daarvoor niet naar je huisarst, die kan je denk ik wel iets voorschrijven aan de hand van je klachten. Mijn ervaring is dat medicijnen van de HA toch wat beter werken. Maar mijn psych. zegt je moet geen medicijnen innemen om iets te verdringen, je moet dingen wel ervaren want anders leer je er niet mee omgaan, daar zit ook weer wel in. Als je iets inneemt om te kunnen slapen dan is dat wel goed maar om dan maar niet te hoeven denken, weet niet of dat een goed is.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 21:19

Dit gaat al 4 jaar zo, sinds ik mijn salon heb slaap ik zo slecht, de verhalen die mensen vertellen, dat trek ik me ook nog eens aan, en alle ellende omtrent het beginnen van een salon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 21:21

Bolletje: sowieso met je zwangerschap zou ik met medicatie uitkijken. Je HA kan je er het beste over informeren denk ik.

CIV: Om even op je vraag terug te komen hoe het mij ging.. Nou het gaat wel redelijk, zolang er niks gebeurd en niks mis gaat. Ik ben bang voor morgen, ben bang dat mijn werk weer gaat bellen.. Maar we zullen zien..

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 23:57

Ik ben er nog!

En voor morgen op stage: Laat je gevoel spreken. Hun mogen best weten dat je niet zomaar stopt, dat er een hele persoonlijke reden achter zit! Niet teveel over nadenken, het zijn gewoon mensen die ook hun eigen problemen kennen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 00:29

Das waar, maar heb gemerkt dat je met een 'psychisch' probleem maar beter eerlijk kan zijn. Anderen kunnen niet zien wat er mis met je is en waarom je stopt met je stage, dat moet je zelf onder woorden proberen te brengen!

Ben nogsteeds niet fit, moet morgen naar de dokter omdat de huisartsenpost (had ik gebeld) denkt aan een (blinde)darmontsteking.. Vandaag mijn ouders+zus en schoonfamilie (pa,ma+3 broers) te BBQ-en gehad. Vond het echt verschrikkelijk, maar heb t weer gehad voor een hele lange tijd ;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 08:57

Jeetje wat een verhalen weer.

Welkom Bolletje. Jeetje jij zit wel in een nare situatie zeg.

Ik zou ook idd oppassen met medicatie, ook homeopathie kan schadelijk zijn voor je ongeboren baby.

Petulan, een blinde darm?
Denk van niet, dan zat je niet rustig achter de pc, een blinde darm ontsteking geeft helse pijnen.
Hopelijk is het gewoon een spastische darm ofzo?

Pff ik zit alweer de hele ochtend te janken, heb zo slecht geslapen vannacht.
Zit zo met mijn werk in mijn maag.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:44

Jep herkenbaar van bloedonderzoek.
Waardeloze ziekte hebben we :(

Ik denk dat het juist goed is dat je HA contact met je opneemt, gewoon hameren voor een afspraak en alles op tafel gooien !

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:16

Ohh herkenbaar, ik zou het liefst de spullen pakken en naar frankrijk gaan ...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:32

@ AJ: Ben je nog naar je stage geweest?
Wat vervelend dat het zo rot gaat. Wat lastig dat je financieel niet uitkomt. Dat lijkt me echt heel frustrerend.
Heeft je huisarts al teruggebeld?

:(:)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:44

Dat is echt balen. Kun je zelf niet bellen?
Hoe voel je je nu trouwens? Nog steeds zo slecht?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:55

Dan zijn ze maar niet blij.
Je zou teruggebeld worden en dat is niet gebeurd. Zo te horen zit je er behoorlijk doorheen en dat zou ik ook goed duidelijk maken als ik jou was. Psychische nood kan ook spoed zijn hoor.