Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hermlein1989 schreef:flettie schreef:Spierpijn wil ik het bij nog niet noemen maar ik voel me spieren wel ja
Gewoon stug blijven volhouden dan gaat de pijn ook wel weer weg, onder het mom van: "Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
ik heb er spierpijn in mijn rug van, dus heb vandaag een dagje overgeslagen(morgen ook:P)
Zondag doe ik weer een aflevering:P
Citaat:Beschrijving
My Health Coach is een Nederlandstalige personal trainer om je op het ideale gewicht te houden. De Nintendo DS-game is ontwikkeld onder leiding van een fitness- en voedingsdeskundige en helpt via het bijhouden van een persoonlijk profiel en dagelijkse doelen gewicht te verliezen of op het goede gewicht te blijven.
Om je te helpen bij het bijhouden van je persoonlijke schema wordt de game bovendien geleverd met een stappenteller. Je resultaten en goede eetgewoonten worden in de game omgezet in meters en in perspectief gezet. Zo vertelt het spel je wanneer je een Formule 1-race of de lengte van de Chinese muur hebt gelopen.
Pikeur schreef:Wat denken jullie van dit spel voor de dsCitaat:Beschrijving
My Health Coach is een Nederlandstalige personal trainer om je op het ideale gewicht te houden. De Nintendo DS-game is ontwikkeld onder leiding van een fitness- en voedingsdeskundige en helpt via het bijhouden van een persoonlijk profiel en dagelijkse doelen gewicht te verliezen of op het goede gewicht te blijven.
Om je te helpen bij het bijhouden van je persoonlijke schema wordt de game bovendien geleverd met een stappenteller. Je resultaten en goede eetgewoonten worden in de game omgezet in meters en in perspectief gezet. Zo vertelt het spel je wanneer je een Formule 1-race of de lengte van de Chinese muur hebt gelopen.
Zou het echt wat kunnen schelen? Iemand die het al heeft?
(t is toch 30 euro vandaar dat ik wel benieuwd ben)
ilovelucky schreef:Ja ik wil een pandora armband gaan kopen.
Dat van MTB heb ik ook al vaak op tv gezien, ik denk dat ik het vandaag ook ff ga doen.
ilovelucky schreef:ik heb net aflevering 1 gedaan van MTB, die was wel leuk (met dat boksen)
kreeg het er wel warm van, dus het werkt wel.