Bij mij is de pollenallergie (bomen) ook gigantisch erger ten opzichte van vorig jaar. Ook veel last van mijn ogen en longen. Ik heb mijn konijnen binnen (en dus het zaagsel, hooi en stro ook) en ik merk dat ik de dag na het verschonen van de hokken echt ziek (koortsig) ben. Als dit nog het hele seizoen voortduurt, vrees ik dat ik nieuwe baasjes voor ze moet gaan zoeken.
Ik fok ze nu al 5 jaar en heb er nog nooit zo'n last van gehad als nu. Oh ja, ik woon dan wel 6 hoog in een flat, maar ik mijn achtertuin is een park, vol met fraaie bomen!
bosmonster schreef:krijgen jullie geen vermoeidheid van die pillen? ik heb nu fexofenadine ofzoiet, van de huisarts. probeer nu 's morgens half pilletje en 's avonds half pilletje te nemen. dit werkt goed (is trouwens niet op dokters advies..). wanneer ik een heel pilletje pak 's morgens, krijg ik erg last van vermoeidheid. erg irri op het werk... ik heb trouwens ook last van watvoor allergie dan ook van meestal eind februari t/m september... grrr...
En wat jij aan geeft is herkenbaar, mijn eerste allergie aanval (toen wisten we nog niet wat het was) was ik net een kikker, heel erg was het toen. Nu heb ik het nog af en toe maar door medicijnen is het veel minder. Wel even naar je HA gaan voor onderzoek en misschien andere medicijnen.
), hopelijk kan ie met alternatieven komen.

'S nachts kan ik niet slapen door de jeuk in mijn ogen, mijn neus jeukt de hele dag en ben alweer verkouden.