En ik klop altijd op mn kast voordat ik hem open doe
(ja waarom, goeie vraag )
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaa ik weet ook niet waarom ik klop, denk om te kijken of er iemand terugklopt. Dus of er iemand inzit
) , maar dan heb ik het gevoel alsof hij rondjes om mijn huis heen loop
Al die starende mensen en.. bleh..
') Dat liedje zit al 15 jaar in mijn hoofd en wil er niet meer uit gaan. Ik heb heel lang geprobeerd om er niet meer aan te denken met als gevolg dat ik er alleen nog maar aan kan denken en ik tel de keren per dag dat ik er aan moet denken. (sick...
Ik kom er nooit meer vanaf!!
)

)
) en als ik er ben, zit ik alleen maar 

Welshcobfan schreef:Ik had zaterdag een ehbo-er mee en die was laatst flauwgevallen toen iemand uitgebreid ging vertellen over zijn wond
Hij kan best tegen wonden, maar iedereen moet dan zijn mond houden en er niets over vertellen. Zolang hij er niet bij nadenkt, kan hij het prima verbinden
Gaat hij denken, gaat ie neer
Ik weet zelf nog niet hoe ik op wonden reageer... ben wel ehbo-er maar heb nog geen wonden hoeven te verbinden.
..) ik dacht even dat het zo'n zwarte weduwe was.
dan kun je me echt afvoeren. Heb laatst mijn vriendin haar arm er bijna afgeknepen toen we in het donker kerkklokken hoorde.. vond ze niet zo leuk

ik droomde iedere nacht erover dat hij om het hoekje keek en me dan ging dood kietelen
ik vond het zo eng, moest altijd huilen !
tja klinkt heel gek ik hou me altijd helemaal vast wat voor nog meer ongelukken kan veroorzaken!!
Dus dat is niet zo leuk haha.
] en die zou mijn oren er wel even afhalen daarom deed ik dus mijn deken over mijn oren en dat doe ik nog steeds
Alleen nu omdat het meer een tic is geworden