Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aniekje schreef:vraagje:
ik ga dus beginnen met de pil , (en dan slikken op de eerste dag van de menstruatie) nu heb ik vanochtend een heel klein beetje bloed verloren en nu niks meer, ik denk dat het over 2 dagen pas echt doorzet..Maar wanneer moet ik dan beginnen vandaag? of als het pas echt doorzet?
Citaat:Wanneer beginnen?
Om zeker te zijn van een betrouwbare anticonceptie moet u de eerste keer beginnen met slikken op de eerste dag van de menstruatie. Kies hiervoor de eerste dag dat de menstruatie goed doorzet. Sommige vrouwen hebben namelijk daarvoor een aantal dagen last van licht bloedverlies (‘spotting').
melissa_b schreef:Hallo,
Sinds 2-3 maanden ben ik met de Diana-35 begonnen omdat ik last heb van puistjes maar ook omdat ik een vriend heb. Het vervelende is dat ik sinds ongeveer twee weken ontzettend last heb van buien! Het is echt verschrikkelijk, om de kleinste dingen kan ik boos worden en dan de hele avond door. Terwijl ik meestal nooit lang boos kan blijven.
Aanstaande donderdag heb ik een afspraak met mijn HA om het hierover te hebben en ik denk zelf dat het beste is om over te stappen op een andere pil, maar ik wil wel een waarbij mijn puistjes weg blijven. Heeft iemand een idee?
Ik plaats dit zodat ik van te voren wat informatie kan opzoeken over eventuele andere pil(len)
Alvast bedankt
daisies schreef:Het is ook de 24+4 pil. Maar ben er wel benieuwd naar. Word erg snel misselijk van de pil en misschien zou dit een oplossing zijn.
daisies schreef:Had je voorheen wel bijwerkingen dan?
lillytjuh schreef:notitieblokjes...... ook van die dingen die op iedere vierkante meter van de apotheek te vinden zijn van ongeveer elk nieuw geneesmiddel van de afgelopen 2 jaar hahaha
Citaat:Pharmaceutical companies profit from 'treatments' not cures. Think about it.
aniekje schreef:En nu weet ik dus niet meer wanneer ik nu veilig ben tegen zwangerschap, en nog een probleem nu is mijn ongesteldheid niet doorgezet en de spotting is gestopt, en ben ik dus niet ongesteld geworden...Is dat erg of normaal?