Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_ schreef:zo denken me ouders er ook over.
van t is in nederland goedgekeurd, dus dan zal t ook wel goed zijn..
en als ik zeg over verlammingen dan is t van ach dat komt toch niet voor...
jeslivito schreef:iemand nog een tip zodat ik mn ouders kan overhalen dat ik niet WIL! .
oke misschien zou ik er later wel spijt van krijgen als het allemaal wel een 'goede' prik was .
en als de bijwerkingen er niet waren , zou ik toch over mn angst heen moeten voor de naalden . en omdat mn oma in augstus ook is overleden aan Kanker.
maar ik vind het maar een naar idee met al die bijwerkingen .
mn moeder zegt dat ze eerst de dokter gaat bellen om te vragen .. maar alsnog vertrouw ik die kerel niet ..
ik wil het gewoon NIET met die bijwerkingen .
maarja hoe maak ik mn ouders wijs dat het NIET verplicht is .
ik heb ook al meerderen malen gezegt dat ik niet dood wil door een prikje. of verlamt .. maar ze denken dat het allemaal wel een beetje mee zal vallen .. HELP!:P
Pistasche schreef:jeslivito schreef:iemand nog een tip zodat ik mn ouders kan overhalen dat ik niet WIL! .
oke misschien zou ik er later wel spijt van krijgen als het allemaal wel een 'goede' prik was .
en als de bijwerkingen er niet waren , zou ik toch over mn angst heen moeten voor de naalden . en omdat mn oma in augstus ook is overleden aan Kanker.
maar ik vind het maar een naar idee met al die bijwerkingen .
mn moeder zegt dat ze eerst de dokter gaat bellen om te vragen .. maar alsnog vertrouw ik die kerel niet ..
ik wil het gewoon NIET met die bijwerkingen .
maarja hoe maak ik mn ouders wijs dat het NIET verplicht is .
ik heb ook al meerderen malen gezegt dat ik niet dood wil door een prikje. of verlamt .. maar ze denken dat het allemaal wel een beetje mee zal vallen .. HELP!:P
In dit topic als je een beetje de pagina's doorleest staan er genoeg dingen die 'negatief' zijn! In de brief zelf ook staat ook dat het niet verplicht is! Gelukkig zijn mijn ouders er makkelijk in, en ik ben voor hun duidelijk geweest want als ik niet wil dan ga ik ook niet
Pistasche schreef:En als je nou zegt dat je gewoon niet wilt omdat je geen proefkonijn bent? JIJ moet die prik halen niet je ouders.. Mijn moeder wou ook de HA bellen, ik zei meteen: Je belt maar, maar IK krijg die prikken, IK krijg de bijwerkingen, IK ben dan de dupe van die prikken omdat ik het van jullie moest..
En toen was het duidelijk
Macusa schreef:Realiseer jij je wel dat artsen er wel degelijk belang bij hebben dat jij die prik krijgt, omdat zij bonussen krijgen van farmaceutische bedrijven?
Dit lijken wel praktijken van de tweede wereldoorlog.
ranna schreef:· Het verband tussen een HPV-infectie en baarmoederhalskanker is een aanname.
De vaak herhaalde term ’een noodzakelijke oorzaak’ is iets heel anders dan sluitend wetenschappelijk bewijs.
Citaat:STOCKHOLM - De Nobelprijs voor Geneeskunde is maandag gegaan naar de Duitser Harald zur Hausen en de twee Franse wetenschappers Françoise Barré-Sinoussi en Luc Montagnier.
Zur Hauser kreeg de prijs voor zijn ontdekking van een virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt. * Hele Bericht
Laura_ schreef:zo denken me ouders er ook over.
van t is in nederland goedgekeurd, dus dan zal t ook wel goed zijn..
en als ik zeg over verlammingen dan is t van ach dat komt toch niet voor...
ranna schreef:WhiteRose geloof wat je wilt.
Vaccineren zorgt voor schijnveiligheid. Uit statische gegevens blijkt dat vaccineren nooit heeft geholpen. Dat allerlei ziektes al ruim op z'n retour waren toen de pharmaceuten opeens zich de eer toedichtten en beweerden dat het dankzij hun vaccins was.
Er is genoeg te vinden over dit onderwerp. Gewoon een kwestie van openminded zijn en zoeken.