Ik wil binnen kort een sternum laten zetten. Alleen bij die tatoo/piercing shop in de buurt staan op de site geen prijsen aangegeven. weet iemand hier wat het ongeveer kost?
Ik had na nog niet zo'n lange tijd nog maar de helft van de huid over die er eerst 'overheen' zat. En ja dat verschilt per keer, maar je zal 'm zeer wsl niet lang hebben.
Boktpony
Geplaatst: 18-02-09 11:45
Voor mijn dermal had ik ook een sternum. Van uitgroeien was (nog) geen sprake en hij was mooi genezen, alleen dat ding voelde ik bij zoveel bewegingen Heb em er zelf uitgehaald na een aantal maanden... Duurde erg lang voordat het weer dichtgegroeit was maar nu zit daar dus op het "bovenste balletje van mijn sternum" een dermal
evanescence schreef:
Ik wil binnen kort een sternum laten zetten
Waarom zet je daar niet 2 dermals? Veel minder kans op uitgroeien, en je voelt ze meteen veel minder zitten vind ik!
hoe zit dat bij sollicitatie? ben toch wel benieuwd hoe dat bij jullie dan is gegaan
ik krijg denk ik wel toestemming van mijn vader -had met hem afgesproken dat ik van hem op mijn 16e een lip of tongpiercing mag- maar van mijn moeder niet =(