Vanavond gewoon ook even harder rennen met tennissen. Ben nu sinds 3 weken aan het tennissen. Hoop dat ik ook zo'n strak lijf ga krijgen als een Anna kournikova (of hoe ze ook heet )
Yolien
Geplaatst: 28-01-09 12:47
Olle schreef:
Vanavond gewoon ook even harder rennen met tennissen. Ben nu sinds 3 weken aan het tennissen. Hoop dat ik ook zo'n strak lijf ga krijgen als een Anna kournikova (of hoe ze ook heet )
Als dat zou kunnen! Ik bestel er een! (zo'n strak lijf!)
Vind het erg mooi hoor zoon straklijf maar daar ligt mijn prioriteit niet. Volgens mij moet je daar hele dagen voor in de sportschool staan en die tijd heb ik er niet voor over Ik ben tevreden met 2 of 3 kledingmaaten minder
Als je een strak lijf kon bestellen was het wel erg makkelijk
Loesss
Geplaatst: 28-01-09 12:55
Ik vind dat echt niet alle tennissers bvaak mooi lichaam hebbe eigenlijk!
Ik kom ook te weinig aan sporten toe deze dagen! Maar ga in ieder geval vrijag en zaterdag nog wel! heb beetje schoolstress en dat gaat dan voor....
Maar volgende week iig maandagavond sporten met dinnetje weer, woensdag met vriendje en vrijdag met vriendje (die mag zn buikje ook wel weer verliezen!)!
littlemouse
Geplaatst: 28-01-09 12:56
Dat beeld hou ik me ook voor ogen...ik zou wel een modellenfiguur willen hebben, maar dat zit er voor mij niet in vrees ik. Alleen mijn lengte al (1.59)
Als ik me maar happier met mezelf voel en wat strakker in mijn vel zit vindt ik het prima.
Ik heb vanmiddag lunch met collega's en we gaan chinezen. Dus morgen ook maar weer ff balansen denk ik
_Patriciaa
Geplaatst: 28-01-09 12:57
Ja, ik wil volgende week ook dinsdag, donderdag & vrijdag weer gaan sporten... En dna nog het paardrijden erbij..
Ik ben trouwens blij als ik weer naar school ga.. en dan niet omdat ik school zo leuk vind maar dan heb ik mn ritme weer.. Want ik merk dat het de afgelopen 3 weken (Weken van tentamens + deze week vakantie) echt niet gaat..
heb ik ook, als ik voor de klas sta dan gaat het altijd makkelijker dan al sik thuis zit!
Ik woog me na het schoonmaken nog maar een keer, en toen zei de weegschaap 73.6, 0.5 minder van vanmorgen. Toen dacht ik, jaahoor, maar hij bleef volhouden dat ik toch was afgevallen!
Als ik een dag thuis ben merk ik meteen dat het lastiger is om me aan mijn dieet te houden. alles ligt dan binnen handbereik en dan heb ik ook "opeens" geen vaste eettijden meer.
In het weekend gaat het meestal wel goed omdat ik in het weekend vaak de hele dag buiten bij de paarden bezig ben.
En op doordeweekse dagen eet ik op vaste tijden, dan is het geen probleem.
ja hier hetzelfde! Ik ben zaterdags altijd aan het werk, dan gaat het overigens altijd erg goed.. op school ook wel, maar is toch verleidelijker met die kantine Maargoed, vaak kan ik me inhouden..
maar alsk dan thuis ben, dan weet ik precies waar alles ligt.. en als ik me dan verveel, dan ga ik eten
Je moet eigenlijk maar 1 keer in de week of zelfs 1 keer in de 2 weken wegen. Dan zie je het meeste verschil. Ik ga eigenlijk op de weegschaal staan wanneer ik er zin in heb. En als ik wii fit doe dan wordt ik ook gewogen
denice
Geplaatst: 28-01-09 13:19
Ik moet oppassen, ik heb een eetstoornis achter de rug en ik wordt geobsedeerd door de weegschaal..