Geloof idd niet dat dat nog bij gaat trekken, helaas. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geloof idd niet dat dat nog bij gaat trekken, helaas. Kit_for_ever schreef:Ik heb daar nu ook last van Sanne, dat de witte rand zo lang lijkt. Mijn nagels zijn (nog) niet heel erg lang, maar zo lijkt het wel snel omdat het nagelbed zo kort is door het knagenGeloof idd niet dat dat nog bij gaat trekken, helaas.
echt stom
! 

laura1987 schreef:Dan zal je ook wel spijt hebben van het bijten of niet kit_for_ever?
rebati schreef:Nee nagelsbijten kom je amper vanaf, als je ècht een bijter bent!
Heb nu weer acryl erop, gaat de goede kant op blijft steeds beter zitten! maar zo gauw er 1 af is begin ik weer met bijten!
en mocht je het niet lekker vinden is het er na 3 keer er vlink erop hebben gezogen het er ook af.
. Resultaat; nepperts lagen diezelfde avond er weer af.
Aranel schreef:Jup bij de DA hier in het dorp is deze te koop en heb hem ook nog gezien bij de Etos in Den Bosch dus vast nog wel op meer plekken.Breitling schreef:Opi?top coat van opi heeft extra hoogglans en beschermt de nagellak goed tegen krasjes etc. Ik vind hem ontzettend fijn!Gewoon bij de drogisterij te koop neem ik aan?
Breitling schreef:Nouja de Etos zal het ook in moeten kopen dus. Heb het in ieder geval gezien bij de Etos in Den Bosch! Waarom maak je er een probleem van? Het is toch juist fijn voor mensen dat ze het in de winkel kunnen kopen en er niet voor naar de nagelstyliste hoeven! Ze hebben niet de snel-droog-spray maar wel bijvoorbeeld de drip-dry.Ik vind het best vreemd dat ze dat bij jullie wel verkopen. Ik wist dat er in het verleden grote da ketens waren die een paar producten hadden maar een etos? Ik zal het eens vragen bij mij leverancier want volgens mij is dat helemaal de bedoeling niet...
Hier in de buurt heb ik het ook nog nooit gezien.

M'n vriend is dol op lange nagels, dus eigenlijk ook beetje voor hem gedaan