Hoe zien jou nagels eruit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kit_for_ever

Re: Hoe zien jou nagels eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:54

Ik heb daar nu ook last van Sanne, dat de witte rand zo lang lijkt. Mijn nagels zijn (nog) niet heel erg lang, maar zo lijkt het wel snel omdat het nagelbed zo kort is door het knagen Bloos Geloof idd niet dat dat nog bij gaat trekken, helaas.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 21:48

Dan zal je ook wel spijt hebben van het bijten of niet kit_for_ever?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:50

Kit_for_ever schreef:
Ik heb daar nu ook last van Sanne, dat de witte rand zo lang lijkt. Mijn nagels zijn (nog) niet heel erg lang, maar zo lijkt het wel snel omdat het nagelbed zo kort is door het knagen Bloos Geloof idd niet dat dat nog bij gaat trekken, helaas.

Heb ik ook Nagelbijten / Gniffelen echt stom Boos!!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 09:49

Bij mij is dat nog wel bijgetrokken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 10:09

Soms zijn mijn nagels heel kort maar soms ook heel lang.
Met nagellak is het heeeel verschillend Haha!
De ene keer donkerpaars, zwart, knalrood, donkerbruin, rose, French Manicure enz. enz.
Dan is het weer heel netjes gelakt, de andere keer haal ik expres de nagellak er een beetje af, wat slordiger Knipoog

Heel verschillend dus Haha!
Op het moment een beetje lang met French Manicure Knipoog

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 11:32

ik heb dat ook! en ik heb ook nog een kleine nagels dus geen gezicht... daarom heb ik ze nu behoorlijk lang maar lak ze, dan valt het haast niet op en lijken mijn nagels nog beetje fatsoenlijk! Bij mij is bij sommige nagels bijna de helft wit en de helft gewoon zegmaar... meestal 2/3 gewoon en 1/3 wit, of iets meer dan 1/3... maar wel meer dan mooi iig!
Bij mij is het niets bijgetrokken helaas... Verdrietig

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 11:43

laura1987 schreef:
Dan zal je ook wel spijt hebben van het bijten of niet kit_for_ever?

Nee hoor. 'Elke' keer als ik gestopt ben heb ik wel zoiets van, dat had ik eerder moeten doen omdat het toch wel érg mooi is. Maar het is gewoon een verslaving en daar kom je niet zomaar vanaf. Ik hoorde van een paar mensen dat als je met zulke nagels op sollicitatie gaat voor een redelijk 'nette' baan, dat ze je erop laten staan. Als dat zo is krijgen ze maar lekker de rambam. Mensen die zelf bijten/hebben gebeten zullen het begrijpen. Ze laten je toch ook niet staan als je rookt...

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:19

Nee nagelsbijten kom je amper vanaf, als je ècht een bijter bent!
Heb nu weer acryl erop, gaat de goede kant op blijft steeds beter zitten! maar zo gauw er 1 af is begin ik weer met bijten!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:34

Ik ben nu heel blij met mn nagels, maar ik weet gewoon nu al dat er vást wel weer een dag zal komen dat ze er alle 10 weer vanaf zijn!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:41

rebati schreef:
Nee nagelsbijten kom je amper vanaf, als je ècht een bijter bent!
Heb nu weer acryl erop, gaat de goede kant op blijft steeds beter zitten! maar zo gauw er 1 af is begin ik weer met bijten!

Ik ken het probleem.

Je hebt ook van dat X-bite dat moet zogenaamt heel vies zijn en dan doe je dan op je nagels.
1 probleem; ik vind dat spul juist lekker Clown en mocht je het niet lekker vinden is het er na 3 keer er vlink erop hebben gezogen het er ook af.
Mijn nagels zien er dus niet uit. Ik heb wel eens een keer nepperts op gehad, maar waren te lang en was dus mijn tastzintuig voor die dag verloren Clown . Resultaat; nepperts lagen diezelfde avond er weer af.
Of ik het zonde vind? tuurlijk, maar ik kom er gewoon niet van af.
Soms heb ik wel eens weer langere nagels maar dan gaan ze eraan door mijn rijhandschoentjes.

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:35

Ik doe mijn acryl nagels express niet lang(komen net boven mijn vingertopje uit en als ik een nieuwe set heb zelf nog eronder!) want anders liggen ze er binnen een week al af als mijn eigen nagel nog zo kort is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:37

Ik was altijd een fervente nagelbijter, maar sinds 2 jaar is het over. Ik bijt en pulk niet meer, en ik heb nu lange nagels, die ondanks het paardrijden goed blijven Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:40

Aranel schreef:
Breitling schreef:
top coat van opi heeft extra hoogglans en beschermt de nagellak goed tegen krasjes etc. Ik vind hem ontzettend fijn!
Opi? Blond Gewoon bij de drogisterij te koop neem ik aan? Lachen
Jup bij de DA hier in het dorp is deze te koop en heb hem ook nog gezien bij de Etos in Den Bosch dus vast nog wel op meer plekken.

Ik heb nu gelnagels met op de ringvinger aan beide kanten een diamantje. Gelnagels zijn nu halflang en hoekig.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:45

Ik vind het best vreemd dat ze dat bij jullie wel verkopen. Ik wist dat er in het verleden grote da ketens waren die een paar producten hadden maar een etos? Ik zal het eens vragen bij mij leverancier want volgens mij is dat helemaal de bedoeling niet...
Hier in de buurt heb ik het ook nog nooit gezien.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:47

Breitling schreef:
Ik vind het best vreemd dat ze dat bij jullie wel verkopen. Ik wist dat er in het verleden grote da ketens waren die een paar producten hadden maar een etos? Ik zal het eens vragen bij mij leverancier want volgens mij is dat helemaal de bedoeling niet...
Hier in de buurt heb ik het ook nog nooit gezien.
Nouja de Etos zal het ook in moeten kopen dus. Heb het in ieder geval gezien bij de Etos in Den Bosch! Waarom maak je er een probleem van? Het is toch juist fijn voor mensen dat ze het in de winkel kunnen kopen en er niet voor naar de nagelstyliste hoeven! Ze hebben niet de snel-droog-spray maar wel bijvoorbeeld de drip-dry.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:54

wie zegt dat ik er een probleem van maak?
Ik vind het vreemd omdat mij altijd gezegt is door mijn leverancier dat je het alleen mag verkopen als je gecertifiteerd bent in o.p.i en dat is dus schijnbaar niet zo. En als dat niet zo is dan wil ik bij hun verhaal halen waarom hun dat gezegt hebben.
Er werd bij de opleiding altijd duidelijk gemaakt dat je een diploma MOET halen anders mag je geen opi meer in kopen. Maar als een zaak als etos ofzo dat ook in mag kopen is dat dus gelul. Dat is wat ik raar vind. Ik heb bijv een rek staan met opi producten die preccies als aangegeven ingevult moet staan, er mag absoluut niet iets van een anders merk bij staan en als ik met een ander merk erbij zou werken kon ik ook geen opi meer inkopen. Allemaal kletskoek dus.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:55

Mijn nagelstyliste verkoopt het ook maar die heeft echtttt geen speciaal ingevuld rek met alleen OPI erin hoor. Hoe willen ze dat controleren dan? Moet je iedere week een foto opsturen?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:07

nee maar ze zeiden als we een keer langs komen en het klopt niet dan kun je de boel inleveren. Ik heb een rek van O.P.i zelf Die koop je maar blijft op de 1 of andere manier wel eigendom van O.P.I heel raar. Er werd altijd op gehamerd geen diploma geen opi. Koop je een keer ergens anders hoef je niet meer terug te komen. Misschien is dat wel alleen bij mijn leverancier ik weet het niet. Maar ik vind gewoon raar dat er altijd zo op gehamerd werd en het vervolgens gewoon te koop is bij de drogist. Misschien niet alles maar dan nog.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:09

Nou hoe ziet zo'n rek eruit want die van mij heeft gewoon een kastje met glazen voorkant.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:13

Mijn nagels zijn nagenoeg altijd kort Ja
Wel netjes, ik bijt ze gelukkig niet, maar praktisch kort ivm paarden en werk! Heb toevallig vandaag een pakje nepnagels gekocht, French Manicure, maar dan een kort model zodat ik er geen last van heb Ja M'n vriend is dol op lange nagels, dus eigenlijk ook beetje voor hem gedaan Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:15

Ik heb een opi rek. metaal met boven aan in grote letter O.P.i
dan 3 rijen onderelkaar voor de nagellakjes (kunnen 3 nagellakjes achter elkaar) dan een plankje voor de nagelverharders, dipry en thinner dan een plankje met de avoplex serie olie handcreme etc, jojo scrub en de manicure bij opi serie daaronder een plank met de avojuice in verschillende geuren en de nagellak remover en de aller onderste mocht ik zelf invullen met opi producten. Het is dus een officieel opi rek niet gewoon een vitrine kastje.

Ik kreeg dat ding als bouwpakket mee incl een foto met hoe alles er in moest staan Vork

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:15

Hmmmm dat is inderdaad wel krom geregeld dan!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:17

BELANGRIJK:Verkoop van OPI producten geschiedt uitsluitend aan beauty professionals die als zodanig staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en tevens aantoonbaar voldoende opleiding en/of professionele ervaring hebben om op verantwoorde en deskundige wijze met deze producten te werken. Bij uw eerste bestelling van OPI producten dient u uw KvK dossiernummer te overleggen.

dit staat ook bij hun op de website. Een drogisterij heeft geen ervaring met nagelstyliste zijn. Misschien dat hun als enige dat hanteren?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:19

Misschien dat voor drogisterijen een uitzondering is of iets dergelijks omdat jij natuurlijk ook je gel en andere benodigdheden bij OPI koopt en ik kan me voorstellen dat ze niet willen dat daarmee geprutst wordt door mensen die het niet kunnen.. ik gok maar wat hoor.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:27

ja dat zou kunnen maar het blijft raar. Ik ga eens op internet zoeken naar andere leveranciers kijken hoe het bij hun gaat.