Hoe reageer jij op teveel drank?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maikee

Re: Hoe reageer jij op teveel drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:58

Ik word er veel losser van. Ga tegen iedereen aanpraten en durf veel meer. Maar ik word er ook wel wat drukker en gezelliger van Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga trouwens ook niet zover dat ik er niks meer vanaf weet. Gewoon op tijd aan de cola/water oid gaan Ja
Laatst bijgewerkt door Maikee op 07-09-08 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:00

Ik drink nooit zoveel dat ik helemaal niet meer weet wat ik doe, maar als ik een paar glaasjes drank op heb (kan er niet zo goed tegen Huilen van het lachen) word ik heel blij en druk, zeg dingen die ik normaal niet zo gauw zou zeggen (normaal ben ik vrij terughoudend) en ik word idd wat aanhankelijker. Volgens mij ben ik wel gezellig als ik aangeschoten ben. Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:03

Vrolijk, druk, dansen, knuffelig, lief.. en ontzettend geil Nagelbijten / Gniffelen

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:03

Ik ben pas 1x echt zat geweest en dat vond ik helemaal geen succes. Ik vond het eigenlijk heel eng om de controle kwijt te zijn. De kater de volgende dag vond ik ook niet echt fijn.

Sindsdien weet ik wel heel goed waar mijn grenzen liggen en ga ik niet verder dan gezellig aangeschoten.
Dan ben ik gewoon wat losser en dat is wel ok.

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:40

ik drink ook wel eens.. meestal word ik enorm melig en heb ik vet veel energie..
ook heb ik al een keer ruzie gehad met een jongen Tong uitsteken maar ja dat was zen eigenschuld want hij gooide bier over me heen Tong uitsteken hahahaha

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:41

Ik zou het niet weten, nog nooit uitgeprobeerd Nagelbijten / Gniffelen (En ook niet van plan Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:44

Bij mij gaat het altijd wel goed ik word blij , denk niet echt meer na over andere mensen die om me heen lopen , ben met iedereen goed om me heen , vrolijk , sneller aggressief , maar weet wel wat ik allemaal doe en wat ik allemaal echt niet kan doen .

Ik dronk trouwens toen wel altijd wisky en rum .

Nu heb ik 2 weken iets meegemaakt , toen ik iets te veel had gedronken met een weddenschap .
Dat ik niks meer wist en wakker werd op een matras bij vrienden van mij .
Gelukkig bij de juiste vrienden , maar stel je is voor als ik in verkeerde handen was geweest dan had er van alles kunnen gebeuren .
Ik wist echt niks meer , alleen dat ik me glazen op had gedronken , buiten een sigaretje ging roken en toen ik buiten liep de klap van de drank in een keer is gekomen waarschijnlijk .

Nu hou ik het maar bij wijn en andere lichte drank , wisky en rum kan ik echt even voor een tijd niet meer ruiken . { Misselijk dat ik was } .

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:46

ik word strondvervelend Clown
of dingen doen waar je spijt van krijgt Clown

daarom drink ik ook nooit teveel, ken mijn grens heel goed, dus weet wel wanneer ik moet stoppen Knipoog
bovendien heb ik ook geen zin om de volgende dag kotsmisselijk op bed te liggen oid Clown Nagelbijten / Gniffelen

kan zelf ook niet tegen mensen die heel dronken zijn en heel agressief gaan lopen doen oid,
als ik ergens een hekel aan heb Nagelbijten / Gniffelen

Ztugwell: klopt vaak als het binnen warm is, merk je niet zoveel, ga je naar buiten dan krijg je een ontzettende klap Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:49

magic_lover schreef:
Ztugwell: klopt vaak als het binnen warm is, merk je niet zoveel, ga je naar buiten dan krijg je een ontzettende klap Ja

Ja gemerkt , dat heb je ook als je zit ...
Dan denk je o het valt nog wel mee , maar het moment dat je gaat staan piep je toch wel even anders .

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:54

@magic lover, dan moet je veel water drinken, heb je de volgende dag nergens last van Tong uitsteken
Heb zlef een keer zóveel gedronken dat ik alles uitkotste en zelfs2 keer flauw viel Tong uitsteken (ik was ook heel erg moe), hadden ze me water gevoerd en de volgende dag liep ik te stuiteren bij me paard joh! Iedereen dacht suus heeft een fiets kater ofzo, nergens last van. HIHI

Drink ook vaak water als ik uitga. Laatst ging ik aan de water, en toen zei iedereen steeds doe mij ook maar water. *voelt zich cool*
Maargoed, ik weet nu waar mijn grenzen zitten en zal ze niet zo gauw meer opzoeken.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:18

Ik word er losser van! Praa veel meer en ben waarschijnlijk ook wel wat gezelliger.
Voor de rest gebeurt er nooit veel met me Knipoog

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:40

Ik word nog directer en eerlijker dan ik nuchter ook al ben Clown Alsin: flapuit *LOL* Dans als een gek en heb eindeloze energie...
En een stadium verder is alleen maar kunnen liggen/zitten/hangen en heel erg misselijk/draaierig zijn.. Dat is niet zo'n fijn stadium Huilen van het lachen

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:28

Ik ben het leukst als ik aangeschoten en niet dronken ben.
Aangeschoten ben ik lacherig, enorm sarcastisch, geen blad voor mn mond en gewoon vrolijk.
Dronken ben ik hangerig, emotioneel en irritant. Eigenlijk gewoon klassiek voorbeeld Sigaar
Owja, en tequila is killing Clown
Maargoed, het ligt ook wel aan het gezelschap en de reden van feestje, en mijn emotionele toestand van die dag Sigaar

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:30

ik word heel knuffelig, geef iedereen kusjes en knuffels en stel me aan iedereen voor.
Natuurlijk te veel lachen om de domste dingen.
En mijn benen worden altijd heel moe xD

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:32

Als ik dronken ben ga ik gekke dingen doen die ik later terug zie op filmpjes
Maar wel heel grappig en ik heb lol met iedereen maakt niet uit of ik ze ken of niet Huilen van het lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:50

Ik weet eigenlijk nog wel wat ik doe, maar ik durf gewoon meer. Ik zie het probleem er niet meer van in om onbekenden (en vooral leuke jongens Schijnheilig ) aan te spreken. En als het echt teveel is dat ik op heb, ga ik scheef lopen Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:53

ik drink (bijna)nooit maar als ik het doe word ik altijd zo ontzettend geil Nagelbijten / Gniffelen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:56

ik sta op de bar als ik te veel gedronken heb..haha maar ben wel super gezellig ,krijg ook nooit commentaar als ik dronken ben...ja meer van gezellig he lique....maak dan altijd van die leuke dingen mee hahaha

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:58

Ik ga met iedereen knuffelen Haha!
En op het podium dansen doe ik sneller met wat drank op.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:00

Melanie_B schreef:
Ik word gewoon nóg gezelliger! Haha!
Haha, ik ga er niet meer van dansen ofzo, want dat doe ik al zonder dat ik uberhaupt iets op heb! Haha! Dus daarvoor doe ik het niet. Maar ik ben dan gewoon een beetje hyper dan, erg druk. Lachen Maar wel gezellig druk zegmaar.. Knipoog Vaak zie je juist dingen die helemaal niet meer leuk zijn doordat sommige zoveel op hebben..

Hier hetzelfde Lachen

En ik heb wat meer lef Bloos

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:02

Van een paar glaasjes wordt ik wat losser, vrolijker, lollig Haha! , lekker gek doen en als ik teveel op heb wordt ik moe, val ik in slaap Dromen .

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:07

Ben 1 keer echt dronken geweest en vond dat maar niks. Verder aangeschoten met feestje/uitgaan/oid vind dan wel gewoon leuk.
Maar ik ga gewoon gigantisch om alles lachen, komt geen zinnig woord meer uit, alleen maar lachen overal om Bloos Knipoog . Ik zou als ik iemand anders was mezelf geloof ik gigantisch irritand en vervelend vinden Schijnheilig .

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:07

als ik echt veel heb gedronken lust ik ineens bier Gaaaap
meestal moet ik dan ook kotsen Bloos
ik kan dan niet meer recht lopen
ik had een keer dat ik heeeeeel hard vooruit ging rennen en toen ineens op de grond ging liggen :S
als ik dan in bed lig slaap ik ook echt meteen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:08

het is verschillend, soms word ik ontzettend moe, maar soms word ik super druk en kan ik niet meer slapen... Nagelbijten / Gniffelen

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:13

Oh, ik ben overigens nog nooit echt dronken geweest.
Gewoon gezellig aangeschoten Ja
Weet wel wanneer ik moet stoppen.