(witte vlekken, lijfje als een teek, maar langere poten en een stukje eraan)
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Armaris schreef:Let je wel even op? Onze buurvrouw had zo eitjes in haar lichaam zitten.
Ze voelde wat kriebelen en ging naar de HA, haalde die dus er een paar tiental spinnetjes uit
tjalk schreef:AA BA.. Ik snel mijn benen over de stoel gegooit.. NIET OP DE grond. Ik ben echt als de dood voor spinnen.
IK VOEL HET NU OVERAL KRIEBELEN
tjalk schreef:AA BA.. Ik snel mijn benen over de stoel gegooit.. NIET OP DE grond. Ik ben echt als de dood voor spinnen.
IK VOEL HET NU OVERAL KRIEBELEN
Zonnebloem schreef:Mirjammie schreef:Ik ben vorige week ook door een spin gebeten, ik kreeg inderdaad ook een bult die heel erg leek op een muggenbult. Bij mij was het gewoon zo'n langpootspin met zo'n heel klein lijfje. Hij ontsnapte eerst wel, maar de volgende dag heb ik hem alsnog gevonden, nou die bijt geen mensen meer!![]()
hmm en ik had op discovery gehoord dat dat spinnen warewn met zulke kleine tanden dat ze niet door je huid kunnen bijten, dus was daar minder bang voor![]()
Blijkt dus dat ik daarvoor net zo goed op de loop moet gaan![]()
gadver ik moet eigenlijk geen topic openen waar het woord spin in voorkomt![]()
TS hoe is met je bult?
Maureenn schreef:Gadverdamme! Daphne__ wat ziet die spin op jou plaatje er vies uit..
Valeriej schreef:Ik ben zelf ook als de dood voor spinnen, ik maak liever een grote omweg dan in de buurt van een spin te komen..
griebels schreef:Heb even op die link gekeken maar de spinnen die bij mij in huis voorkomen, naast de gewone huisspinnen, staat er niet op. Ze lijken net op vogelspinnen maar dan zonder haren en wat kleiner. Zo'n 10 tot 15 cm groot...
Ik wil niet weten of die ook bijten brrrr....