Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sophie2 schreef:Wat vervelend zeg. Hele tijd misselijk zijn is echt niet leuk. Ik hoop dat het over gaat met de tabletten die je nu hebt! Alleen Ranitidine is geen ontstekingsremmer hoor, maar een zuursecretieremmer!

nobbygaard schreef:Sophie2 schreef:Wat vervelend zeg. Hele tijd misselijk zijn is echt niet leuk. Ik hoop dat het over gaat met de tabletten die je nu hebt! Alleen Ranitidine is geen ontstekingsremmer hoor, maar een zuursecretieremmer!
Bij de beschrijving van het medicijn die de apotheek erbij geleverd heeft, staat dat het ook werkt voor ontstekingen. Dus dan is het toch ook een ontstekingsremmer?

silvana84 schreef:Spannend hoor. En ben je nog steeds misselijk?
. De ene dag is het erger als de andere dag. Vannacht was het wel weer heel erg, kreeg er ook nog eens hoofdpijn bij en heb dus vannacht maar weer 2 advils ingenomen om een beetje te kunnen slapen. Ook nu heb ik nog steeds kramp. Het gevoel of ik ongesteld moet worden, vooral onderin mijn buik en daarbij heb ik enorm veel druk op mijn blaas waardoor ik bijna elk uur naar de wc moet plassen.
En succes met je kuur!