Orange_peach schreef:_Caitje__ schreef:Boos omdat hij mensen onnodig ongerust maakt (TS dus) en dan een dom berichtje stuurt van: ik heb het niet gedaan, fijn weekeind verder.
En blij idd dat hij er nog is en toch geen zelfmoord heeft gepleegd.
Je zegt dat wij niet weten wat er in jouw omgaat ... wel, jij weet ook niet hoe HIJ dit heeft ervaren. Misschien heeft hij de hele nacht rondgelopen in de stad en is hij ontzettend moet geworden, heeft aangemeld, mail gelezen, gezien wat hij heeft veroorzaakt bij iemand (leukste zin was dan waarschijnlijk absoluut niet dat hij toch wel aanwezig was aangezien ik daarbij als suicidale het gevoel zou krijgen: je durft het toch niet, je bent er heus nog wel ... maar daarover ga ik verder niet want TS doet al meer dan genoeg haar best) en dan gedacht om een neutraal bericht te sturen waaruit TS zou kunnen afleiden dat hij haar nu ook even rust geeft en wetend dat hij zelf dit weekend niets van zich zal laten horen (ff melden), toen maar toegegeven aan de slaap, snel nog op verzenden gedrukt en afgesloten ...
Je weet het echt niet ... dit is erg extreem gedacht en ik kan er best veel reactie op krijgen ... maar we weten gewoon niet hoe hij dit heeft beleefd! Als hij heeft toegegeven dat dit ontzettend stom was en dat hij gewoon geen rekening wou houden met de gevoelens van TS en dat hij niet meende wat hij zei ... dan is het een ontzettend grote z**kerd en vind ik dat je meteen afscheid mag/moet nemen van hem!
Verder ben ik het volledig eens met Arrabel!!
Als iemand "aandacht vraagt" via dit soort mailtjes ... is er al iets aan de hand en lijkt TS mij zeker in de positie om een instantie te tippen over de gedachtegang van deze persoon (misschien niet politie maar psychiatrie?)
toch nog snel: het kan dat ik verschillende dingen verkeerd heb gesteld en dat ik hierdoor veel reacties losmaak, dit is wat er eerst bij mij opkwam ... *ik weet dat ik vaak dingen verkeerd verwoord*
x
Je hebt helemaal gelijk, en misschien is het wel het eerste, dat weet niemand (behalve hij dan misschien) en daar zal je vast ook niet achter komen.