plakbeha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

frisiangirl

Re: plakbeha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:58

urselin schreef:
Hebben ze geen bh/lijfje bij bruidszaak?

Mijn zus heeft bij de bruidszaak een lijfje voor onder haar strapless trouwjurk gekocht Ja

Jawel ...voor 85 euro! En daarvoor kijk ik toch liever eerst nog even rond...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:59

Wow! Aardige prijs!
Dan kun je inderdaad beter verder kijken *LOL*

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:50

Ik denk ook maar niet dat ik het moet proberen met mijn grote D/ kleine E
Maar het lijkt me wel super handig.. ben nu maar voor de dure BH's die je gewoon wel moet zien Knipoog

3line

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:58

frisiangirl schreef:
Ik ga volgende week trouwen en heb via ebay 1 gekocht...gisteren geprobeerd, maar tijdens het instrooien van de stallen hing die al onder in mijn t-shirt... Tong uitsteken deze blijft echt niet plakken (was 12,95).
Denk dat ik toch maar een bh met lage rug moet gaan zoeken. Heb namelijk geen zin om constant naar de wc te moeten rennen tijdens mijn trouwdag!! ROFL

bij de livera hebben ze ontzettend handige bh's daarvoor!!
dat zijn ook echte bh's voor een lage rug, strapless,halter etc
ik vind die erg handig Haha!

de plak bh durf ik niet te kopen.. ik denk dat ik er dan de hele tijd aan ga zitten Koe

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:02

Bij de blokker, ja de blokker Haha!
Daar hebben ze ze vaker voor 10 euro.
Heb ik mijne ook vandaan en vind het super werken vooral onder strapless truitjes of jurken. Plakken ook erg goed!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:56

Frisiangirl, volgens mij zag ik gister in het boek van de Wehkamp een hele handige BH.. Eentje met een volledig open rug. Misschien is dat wat voor onder je trouwjurk?

Iemand vroeg wat ze bij mij kosten, zo uit mn hoofd ik dacht 5,95.
Heeft iemand toevallig die van de blokker liggen? Want dan ben ik eigenlijk benieuwd naar de code onder de streepjes. Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 08:58

Ik ga eerst eens bij Livera langs denk ik en dan eens koekeloeren in Wehkamp! Geloof dat ik wel wat vind wat ook blijft zitten...

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:56

Ik ga vandaag ook eens op jacht Knipoog

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:27

Ik ben echt al n tijdje op zoek naar zo'n BH!
Bij de Honkemoller verkopen ze ze niet meer (iig niet hier in eindhoven dacht ik)..
Verkopen ze die BH's dus ook bij de blokker en de action?
Ik zag ze bij de Wehkamp ook staan, maar geloof dat die tegen de 60 euro zijn.. vind ik toch iets teveel om zo een keer uit te proberen!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:59

niet meer bj de hunkemoller?
dat zou even jmmer zijn..

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:04

Bij ons in de winkel zei die vrouw 'Ze zijn best oké, maar als je 't warm krijgt gaan ze glijden Scheve mond '
Vriendin en ik hadden met gala een soort pleisters, ook speciaal daarvoor, dat ging wel goed Ja

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:19

heb er met zweten geen last vangehad.

was bij de hunkemoller vandaag maar daar worden ze 30 euro. mij ietste gortig

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:21

Jeuken vreselijk als je ze als vervanging van je gewone bh wilt dragen (bijv met een strapless shirtje). Leuk voor een uur of 2/3, maar langer zou ik ze niet willen dragen en echt hele goede ondersteuning heb je niet, aangezien ze altijd wel wat verschuiven.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:10

M'n zusje heeft er ooit eentje (A/B cup) bij de kruidvat gehaald voor5 of 10 euro ofzo, en dat bleek dezelfde te zijn als die wehkamp en telsell enzo voor 40-60 euro verkopen. Ik heb hem weleens gebruikt voor een gala, maar voor normale dingen zou ik hem niet snel gebruiken, kan niet zeggen dat het heerlijk zit Knipoog

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 22:15

Lotje02 schreef:
hm, met mijn cupmaat hoef ik dat niet te proberen. Maar een vriendin van me heeft dat wel ooit gedaan, maar die kreeg ze er niet meer af! Ze heeft echt een heel stuk vel meegetrokken toen....

Ieeeew en toen bleef ie aan je tepel plakken Sigaar
*ziet heel scenario voor zich*
Pijnlijk Ach gut

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:13

Ja ik heb ze gedragen. Heb er een modeshow mee gelopen in een trouwjurk, en elke keer bij het passen moest ik ze ook dragen. Voelt best koud als je ze opplakt, en als je voorover buigt denk je dat ze eraf vallen, maar ze blijven heel goed zitten vind ik. Ja

MetteAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:26

frisiangirl schreef:
Ik ga eerst eens bij Livera langs denk ik en dan eens koekeloeren in Wehkamp! Geloof dat ik wel wat vind wat ook blijft zitten...

Bij de H&M hebben ze BH verlagers, die moet je zeg maar aan het haakje en oogje van je beha vast maken aan de achterkant, en dat gaan dan helemaal over je buik. Dus eerst aan 1 kant vast, over je buik, en dan aan de andere kant vast. Klinkt ingewikkeld, maar is het niet heel erg. Misschien is het wat! Kosten paar euro volgens mij.

Succes!

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:31

Ik zoek het eigenlijk ook, heb best veel shirtjes met lage rug, maar ik durf het niet aan met mijn C/D (ik ben erg gezegend op mijn 13 jaren, aan het eind zal ik wel heel erg gezegend zijn wordt me wel eens verteld Koe heb er nu al zin in)

Maar je kan die dingen toch niet passen? hoe weet je dan of je de goede maat hebt?

_iza_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:33

Ik heb ze ook een keer bij de blokker gekocht. Ze waren goedkoop en blijven goed zitten en je krijgt ze ook weer makkelijk los. Ze geven alleen geen enkele steun (ik heb een c/d cup). Als je steun wilt moet je echt iets anders bedenken.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:19

frisiangirl schreef:
Blijft dat wel goed zitten? Ik heb namelijk smalle schouderbandjes dus het halter kan ik niet gebruiken...

je hebt toch ook strepless bh's ?!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:35

ik heb ook van die plakdingen en ik vind ze ideaal met een haltertruitje enz.
mijn boobs zijn altyd intact gebleven Haha!
en ik heb een C-cup dus geen problemen hier en met zweten ook niet ze blijven echt goed zitten Knipoog
kan er ook push-up van maken idd Haha!

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:44

ik zit ook te twijfelen... onder mijn dansjurk zouden ze erg mooi staan, geen bandjes meer. Maar ben erg bang dat ze tijden het dansen door al dt bewegen gaan afzakken of iets dergelijks.... ik zieh et al voor me op een wedstrijd! ballroom wil misschien nog wel, maar latin...

Ik wil ze wel graag, maar ben inderdaad ook bang dat ze los laten. Ik heb maatje b/c.