urselin schreef:Hebben ze geen bh/lijfje bij bruidszaak?
Mijn zus heeft bij de bruidszaak een lijfje voor onder haar strapless trouwjurk gekocht
Jawel ...voor 85 euro! En daarvoor kijk ik toch liever eerst nog even rond...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urselin schreef:Hebben ze geen bh/lijfje bij bruidszaak?
Mijn zus heeft bij de bruidszaak een lijfje voor onder haar strapless trouwjurk gekocht
frisiangirl schreef:Ik ga volgende week trouwen en heb via ebay 1 gekocht...gisteren geprobeerd, maar tijdens het instrooien van de stallen hing die al onder in mijn t-shirt...deze blijft echt niet plakken (was 12,95).
Denk dat ik toch maar een bh met lage rug moet gaan zoeken. Heb namelijk geen zin om constant naar de wc te moeten rennen tijdens mijn trouwdag!!
Lotje02 schreef:hm, met mijn cupmaat hoef ik dat niet te proberen. Maar een vriendin van me heeft dat wel ooit gedaan, maar die kreeg ze er niet meer af! Ze heeft echt een heel stuk vel meegetrokken toen....
frisiangirl schreef:Ik ga eerst eens bij Livera langs denk ik en dan eens koekeloeren in Wehkamp! Geloof dat ik wel wat vind wat ook blijft zitten...
frisiangirl schreef:Blijft dat wel goed zitten? Ik heb namelijk smalle schouderbandjes dus het halter kan ik niet gebruiken...