Platte buik, wat is dat nou eigenlijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Platte buik, wat is dat nou eigenlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:44

nienke1208 schreef:
mireya schreef:
Mensen... Bedenk ook even dat je ook darmen enzo hebt he?? Niet alleen maar vet...

Je darmen hebben niks met het vet op je buik te maken....

Maar wel met dat je sowieso wel een soort bolling hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:47

katiavl schreef:

Slecht voorbeeld m.i., aan deze foto kun je niet zien of 'ie vanaf de zijkant (en als ze haar arm niet omhoog heeft) nog steeds plat is. Daarnaast is d'r waarschijnlijk ook nog eens een paar kilo af gesnoept met Photoshop.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:13

_Tessaa schreef:
nienke1208 schreef:
Je darmen hebben niks met het vet op je buik te maken....

Maar wel met dat je sowieso wel een soort bolling hebt!

De enige reden dat de bolling van je buik te maken heeft met je darmen is door teveel lucht in je darmen... Dat komt door je spijsvertering...
Aangezien het gros van de mensen een goede spijsvertering heeft, heeft de bolling van je buik dus alsnog 9 van de 10 keer helemaal niets met je darmen te maken.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:19

Bij me navel heb ik ook een bobbel zeg maar, terwijl ik toch maat 34/36 heb.
Ben al zo lang aan het trainen voor een strakke buik, maar het gaat maar niet.
Vast vet geloof ik...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:30

laagje vet om je ingewanden Haha!. niets mis mee hoor heb ik ook. hij is gelukkig niet dik mn vet gaat altijd naar mijn kont en benen Huilen van het lachen

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:45

ik heb echt een platte buik *LOL* maar ik heb nogal een smalle taille in verhouding tot mn heupen en borstomtrek. mss daarom dat dat zo lijkt.
in elk geval gaat het echt helemaal plat, soms is ie zelfs wat ingevallen (en neen niet als ik hem intrek)

alleen als ik belachelijk veel gegeten heb staat ie ronder Vork

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:54

Het is ook een beetje aanleg waar je vet gaat zitten. Ik heb dat het vet vaak bij mijn heupen/bovenbenen gaat zitten en niet bij mijn buik. Mijn buik is dus mooi plat, maar ik zou dan wel weer meer vetvorming bij mijn borsten willen Knipoog, als ik afval gaat het er eerder daar af dan op mijn heupen. Achja het is altijd wat. Ik ken ook mensen die heel slank zijn maar juist weer aanleg hebben voor een buikje.
Paardrijden is trouwens wel goed voor je buikspieren, ik doe verder niets aan sport en heb toch redelijke buikspieren.
Ik vind Britney Spears in clips van een paar jaar geleden wel een goed voorbeeld van een platte buik hebben.

jimmyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:55

ik heb geen platte buik maar bij mij is het zo dat net onder mijn borsten m''n ribben wat ronder staan dus lijkt dat een beetje bol maar je kan me ribben zien zitten. verder heb ik idd ook zo'n vetbultje bij m'nnavel ik vin ddat eigelijk wel schattig haha ook heb ik ëen vette rug" zoals me pa dat noemt Hihi. gewoon een beetje love handles maar niet heel erg. ik heb maatje 38 en soms 40 maar dan bpuur voor me lengte (mijn benen zijn extreem lang Tong uitsteken en krijg daar vaak reachties over dat dat zo mooi is. nog zoiets waar jongens van houden Tong uitsteken)

nou goed genoeg gepraat nu even photoshoppen Knipoog