Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
celticpony schreef:pff mag me wel gelukkig prijzen als ik hier mensen zie met 6!!! hernias of eeuwig verpeste ruggen
Breitling schreef:ik heb het ook al een maand in mijn rug. Ben 2 weken geleden bij de dokter geweest kan ook een hernia zijn (ben 22) omdat ik uitstraling had naar mijn linker bil en boven been. Pijnklachten van gewone rugpijn kunnen alleen het zelfde zijn dus nog niks is zeker. Moet maandag weer komen. Zonder pilletjes kom ik de dag niet door van de pijn. Moet smorgens ook altijd even opstarten om het zo maar te zeggen.
Ik schrok alleen wel want mijn moeder weet sinds 3 maanden dat ze een hernia heeft.
Ivonka schreef:celticpony schreef:pff mag me wel gelukkig prijzen als ik hier mensen zie met 6!!! hernias of eeuwig verpeste ruggen
idem hier.
@Verania, een foto geeft idd geen weke delen weer. Maar als fysio echt niet helpt zou ik verdere stappen ondernemen en terug gaan naar je HA.
verania schreef:wat bedoel je met het laatste, dat het erfelijk zou kunnen zijn?
mijn vader heeft rugklachten (is er ook aan geopereerd)
heeft nekklachten (zit bij de pijn polie)
en ik heb het ook beide ?
althans de klachten dan he ik ben niet geopereerd en geen pijnpolie
ik heb er nu dan bij dat mijn pink en ringvinger en gedeelte van mijn hand verdoofd aanvoelen, kan er in bijten, is begonnen met tintelen.
knooopje schreef:ik heb wel een foto laten maken,en de uitfal zit in mijn linker been,ik heb nu geen last van mijn rug,mijn been doet erg pijn.
het is niet dat ze geen mri willen laten maken,maar ze weten al wat er aan de hand is en waar het zit een mri zal niks nieuw zeggen,toch ga ik er maar wel op aan dringen dat ik dat toch wil voor de zekerheid.
iedereen alvast erg bedankt voor de reacties,ik heb er erg veel aan omdat dit voor mij een onbekend gebied is
knooopje schreef:hoi hoi.
nou maandag naar de terarpeut geweest,en niet best wat hij allemaal zei!ik heb dus een zware hernia en moet nu 2 maanden een beetje lopen maar vooral platliggen,ik krijg wel oefeningen,in de tussen tijd gaan ze kijken hoe de vorderingen zijn,ik heb aangedrongen op een scan,maar ze wilen eerst kijken of het zo geneest,ze kunnen wel een scan maken,maar ze weten hoe die er uit zal zien,en daarna doen ze er niks mee,ze proberen het eerst met rust en word het niet beter dan,gaan ze een scan maken voor de operatie,ik heb dus nu een uitkering aangevraagt,en dan moet ik maar zien hoe het loopt.
ik verveel me nu al enorm!dat weet ik wel.
mijn paardje gaat gewoon op rust,wat helemaal niet erg is,want hij is 4 jaar jong en is al een aantal keer mee geweest in het B springen,hij doet dat erg braaf,dus het is helemaal niet erg,dat hij nu even vakantie heeft,ik denk dat ik hem nog een week of 6 op de wei zet.
iemand een idee hoe je verveeling tegen kunt gaan?als je dus niks mag doen.
vr groetjes saskia
knooopje schreef:ja echt veel bokken!haha.
verania:ik loop ook scheef het lijkt wel of mijn rechterheup hoger staat dan mijn linker,stond gister onder de douche,en het zag er echt vresenlijk uit!net alsof mijn onderlichaam er af is gehaalt en er verkeert weer op gezet,ziet er niet uit!
Ivonka schreef:Knoopje
. Je voelt je op sommige momenten echt zoooo alleen en in de steek gelaten. Mensen snappen dat niet dat je elke minuut uitkijkt om even iemand te zien of horen. Vraag me af of dit wel door rust beter wordt. Trek aan de bel en bel je HA. Tijd voor actie