Sosha schreef:EvaLuna schreef:Het is trouwens een ziekte in opkomst, ik verbaas me hoeveel mensen er last van hebben!
Ik ben er 41 jaar geleden mee geboren en toen was het al niet nieuw.
Denk dat er tegenwoordig gewoon meer over gepraat wordt. Internet zal daar zeker een grote bijdrage aan leveren.
Toch denk ik dat het ook wel zo is dat er tegenwoordig een meer ongezonde levensstijl is. Over het algemeen komen Crohn en Colitis ook meest in Westerse landen voor.
, als je er zelf mee geconfronteerd wordt kom je het sneller tegen natuurlijk.
) en wat sla. Zonder boter of andere lekkere roomkazen.. Die aardbeienshakes zijn echt heeerlijk, maar er zit ijs in dus die kan ik ook niet nemen. Ow ja, de vanille soja-ijs is nog wel te eten als je het met koek mixt 
maar dit is nu de afgelopen weken zo, maar anders heb ik juist dat het er iedere keer dat ik naar de wc ga eruit komt.
Geen wafels, ijsjes, choco, koekjes niet meer maar gelukkig dat er veel soja producten zijn. Je hebt zelfs soja cornetto's, heerlijk en toch gezond
.. en met stress ook nog winderig erbij
terwijl er volgens mij wél handige tips op staan.
Ik dacht dat het aan mijn hormonen lag ofzo. Ik ben dikwijls moe maar dat is niet vreemd natuurlijk want zo'n aanvallen zijn heel uitputtend.