Fijn dat alles zo goed is gegaan. Ben benieuwd hoe lang de zwelling/blauwe plek nodig hebben voordat ze weg trekken...
Ik heb voor as woensdag een afspraak staan. Het begon met een dubbele oorontsteking. Na enkele dagen trok die bij mijn linker oor weg. Alleen rechts bleef ik last houden. Allerlei druppeltjes hielpen niet, tot ik er achter kwam dat ik ineens kiespijn kreeg, opgezette lymfeklieren in de hals en last van de keel. Bleek dus een ontsteking aan mijn verstandskies te zijn...Er zouden er twee aan de linker kant uit gaan. Maar nu, vannacht kreeg ik dus ook een ontsteking aan mijn andere verstandskies (daar was niet naar gekeken omdat ik er geen last van had en deze nog geheel in de kaak ligt). Heb net dus gebeld met de spoedeisende hulp, die de kaakchirurg heeft gebeld. Nu mag ik zondagochtend komen...Straks zijn het er 3 die er uit moeten?-O-
Fijn om te weten dat je kunt kiezen voor narcose of roesje, dat zal ik direct bespreken. Misschien val ik wel flauw, dan heb ik geen roesje nodig en kunnen ze gelijk beginnen.
@ Randie; bij mij gaan ze ook de grote kaakzenuw beschadigen (kan niet anders). Hoe lang heb je met die zwelling en blauwe kaak gelopen voordat dat niet meer zichtbaar was? Moet nl over 2 weken nog met vakantie....anders kan ik die wel afzeggen.