Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als we ons zorgen moeten maken worden we wel ingelicht door onze doktoren dr zijn immers genoeg
soorten voorbehoedmiddelen, ik kan daarom ook niet meegaan in de 'paranoide' gedachte dat het zo'n vrezelijk dodelijk product is.
Yellowfish schreef:Ik vind dat er in dit topic door een aantal mensen behoorlijk naief wordt gereageerd.. ' ach je krijg tegenwoordig overal kanker van, ik blijf hem gewoon doorslikken ' .. die mensen beseffen imo niet hoe belangrijk je gezondheid is, hoe belangrijk je leven is..
benangelique schreef:ik vraag me dit toch af. Ik slik nu 14 jaar de pil en in de tussentijd heb ik nog nooit een oproep of controle gehad ivm dit pilgebruik. Ik heb een herhaalrecept en kan de strips dus zonder tussenkomst van een arts ieder half jaar bij de apotheek ophalen.
pinuts schreef:pff, dudette.. er zijn ook andere middelen dan alleen de pil.. ik vind jouwn uitspraak nogal.. tsjah, hard.. Alsof de pil de enigste optie is
jackgirl schreef:Yellowfish schreef:Ik vind dat er in dit topic door een aantal mensen behoorlijk naief wordt gereageerd.. ' ach je krijg tegenwoordig overal kanker van, ik blijf hem gewoon doorslikken ' .. die mensen beseffen imo niet hoe belangrijk je gezondheid is, hoe belangrijk je leven is..
Precies mijn gedachten.
Pas als ze zoiets overkomt, of in hun naaste omgeving iemand overkomt opend dat de ogen.
Ik snap dat je je niet helemaal moet laten leven , en bang hoef je hier niet van te worden.
Maar een beetje oplettendheid ( en waarschuwing ) is wel op zijn plaats.
nickyu schreef:maar je slikt toch ook geen pijnstuillers als je ze niet nodig hebt ? of andere medicijnen ?
pinuts schreef:oh, is de pil het beste anticonceptiemiddel? dat wist ik nog niet..
pinuts schreef:oh, is de pil het beste anticonceptiemiddel? dat wist ik nog niet..
Chiqa schreef:nickyu schreef:maar je slikt toch ook geen pijnstuillers als je ze niet nodig hebt ? of andere medicijnen ?
Uhm..Ik heb de pil wél nodig dus jaik slik hem
nickyu schreef:oh maar ik doe ook veel meer dingen die niet goed voor je zijn hoor ..
ANGST IS JE SLECHTSE RAADGEVER !
maar je slikt toch ook geen pijnstuillers als je ze niet nodig hebt ? of andere medicijnen ?
voor de migraine patienten
zijn er ook hele lichte pillen
pil is ook niet zalig makend als anti conceptie
maar is wel een der zekerste
als je echt geen kids wil laat je dan helpen
weet je het nog niet zeker
moet je toch iets nemen
enigste wat 100% werkt is het niet doen
maar ja das ook geen optie
linda een chippie is ook niet zo slecht
dagelijks een grote zak of meer weer wel ...
even aan de pil is ook niet slecht
heeft zelfs behjoorlijk positieve voordelen !
maar heel erg lang KAN minder leuke resultaten geven ..