Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liliputter schreef:John van G. blijft erg goed zittenMet of zonder creme! Natuurlijk vervaagd hij wel een beetje, maar dit probleem had ik eerst ook en nu wil ik niet anders meer! Bakjes zijn 5 euro p.s
R0X schreef:liliputter schreef:John van G. blijft erg goed zittenMet of zonder creme! Natuurlijk vervaagd hij wel een beetje, maar dit probleem had ik eerst ook en nu wil ik niet anders meer! Bakjes zijn 5 euro p.s
Ja geniaal merk, en je kan er leuke stiften van kopen waar je 1 of 2 van die 'dopjes' op kan draaien. Deze bedoel jij toch?
Sterre schreef:LimaMambo schreef:
Je kan ook permanent make-up nemen(tatoeren, met .. op de e
), heb je de komende 5 jaar geen omkijken meer naar versmeerde ogen.
Hier kost het voor 2 lijntjes (1 oog kompleet, of 2 x onderste randje of 2 x bovenste randje) ca. 75 - 100 €.
Het is echt minder pijnlijk dan het klinkt!
heb daar ook wel eens over na zitten te denken maar ben bang dat het pijn doet.. en dat het er onnatuurlijk uit ziet.. van die hele strakke lijnen vind ik niet mooi namelijk.. moet een beetje vervagen
R0X schreef:Dior, Kanebo, Shiseido, Chnael etc zijn wel wat duurder ja maar het is zooooo'n verschil! Ik ben er wel erg over te spreken maar die mascaraik gebruik hem (Dior show) niet zo vaak gewoonweg omdat ik het er niet af krijg... Iemand tips daarvoor? Hoe je waterproof mascara eraf krijgt zonder teveel poespas? Misschien een wondermiddeltje ofzo ?