Gezocht; oogschaduw die wel de HELE dag blijft zitten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

diam0nd

Re: Gezocht; oogschaduw die wel de HELE dag blijft zitten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:30

Ik herken het ook, oogschaduw bijvoorbeeld van de Da.. of bijvoorbeeld Essence te krijgen bij het Kruidvat. . Verschrikkelijk spul, het blijft bij mij dan ook echt niet lang mooi zitten.
Nu kreeg ik op mijn verjaardag oogschaduw van John van G, geweldige oogschaduw werkt perfect en blijft mooi zitten!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:31

Ben ik gelukkig niet de enige die te spreken is over John van G. Lachen

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 18:31

Dat zegt dan wel weer wat..moet ik toch maar eens op zoek naar een DA Knipoog

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:36

Ik gebruik altijd Shiseido, Dior, Collistar en L'Oreal oogschaduw. Eigenlijk altijd standaard waterproof, op een paar van L'Oreal na, maargoed, die is ook iets goedkoper als de andere 3.
Heb nooit last van uitloop, make-up in de randjes of alles over mn hele gezicht heen. Soms na t uitgaan plof ik zo op bed, en als ik wakker wordt om te douchen zit het erop als er niks gebeurd is Haha!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:47

Dior vind ik veel te duur!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:54

dior is wel siper goed. Collistar ben ik minder over te spreken hij blijft wel zitten alleen ik krijg het niet mooi egaal op me ogen ik heb alles geprobeerd. Maar ik blijf toch bij MAC super spulletje

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:57

Het is maar net wat je er zelf voor uit wilt geven! John van G. is betaalbaar en blijft bij mij goed zitten!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 11:06

Bij mij blijft gewoon alles goed zitten, behalve die goedkope zooi van de kruitvat ed.
Ik doe altijd eerst van foundation op mijn ogen en dan de oogschaduw erover. Werkt perfect Haha!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:40

urban decay... of een spulletje van (primer) urban decay eronder doen...

te koop bij oa sephora, die binnenkort in nl zijn winkels opent, maar volgens mij is er ook in nl nu al iets te verkrijgen.. zou je even moeten kijken op de site... is perfecte oogschaduw!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:58

LZP > MW

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:34

liliputter schreef:
John van G. blijft erg goed zitten Lachen Met of zonder creme! Natuurlijk vervaagd hij wel een beetje, maar dit probleem had ik eerst ook en nu wil ik niet anders meer! Bakjes zijn 5 euro p.s

Ja geniaal merk, en je kan er leuke stiften van kopen waar je 1 of 2 van die 'dopjes' op kan draaien. Deze bedoel jij toch? Cool

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:37

Dior, Kanebo, Shiseido, Chnael etc zijn wel wat duurder ja maar het is zooooo'n verschil! Ik ben er wel erg over te spreken maar die mascara Boos! ik gebruik hem (Dior show) niet zo vaak gewoonweg omdat ik het er niet af krijg... Iemand tips daarvoor? Hoe je waterproof mascara eraf krijgt zonder teveel poespas? Misschien een wondermiddeltje ofzo ? Haha!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:13

R0X schreef:
liliputter schreef:
John van G. blijft erg goed zitten Lachen Met of zonder creme! Natuurlijk vervaagd hij wel een beetje, maar dit probleem had ik eerst ook en nu wil ik niet anders meer! Bakjes zijn 5 euro p.s

Ja geniaal merk, en je kan er leuke stiften van kopen waar je 1 of 2 van die 'dopjes' op kan draaien. Deze bedoel jij toch? Cool

Dat weet ik niet! Gebruik alleen de oogschaduw van John van G.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:13

Sterre schreef:
LimaMambo schreef:

Je kan ook permanent make-up nemen Knipoog (tatoeren, met .. op de e Clown ), heb je de komende 5 jaar geen omkijken meer naar versmeerde ogen.
Hier kost het voor 2 lijntjes (1 oog kompleet, of 2 x onderste randje of 2 x bovenste randje) ca. 75 - 100 €.
Het is echt minder pijnlijk dan het klinkt Knipoog !

heb daar ook wel eens over na zitten te denken maar ben bang dat het pijn doet.. en dat het er onnatuurlijk uit ziet.. van die hele strakke lijnen vind ik niet mooi namelijk.. moet een beetje vervagen

Sinds 2 jaar heb ik mijn lip-lijn laten tatoeren en ik ben er helemaal happy mee. Het ziet er heel natuurlijk uit en mijn mond is nu mooi symetrisch. In de herfst komen mijn ogen aan de beurt Lachen .
Als je naar iemand toe gaat die ervaren is, ziet het er echt heel natuurlijk uit; niet alsof je van die balken hebt Knipoog .
Pijnlijk is het niet, hooguit een beetje onaangenaam (en ik ben echt een jankerd als het om pijntjes gaat Clown !).

Overgens, mijn M.A.C. oogschaduw heeft zich afgelopen WE bij ruim 30° in de kroeg, terwijl het zweet in stromen van me afliep tijdens het dansen, dapper geslagen Tong uitsteken (alles zat er nog op toen ik thuis kwam Haha! ).

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 23:09

R0X schreef:
Dior, Kanebo, Shiseido, Chnael etc zijn wel wat duurder ja maar het is zooooo'n verschil! Ik ben er wel erg over te spreken maar die mascara Boos! ik gebruik hem (Dior show) niet zo vaak gewoonweg omdat ik het er niet af krijg... Iemand tips daarvoor? Hoe je waterproof mascara eraf krijgt zonder teveel poespas? Misschien een wondermiddeltje ofzo ? Haha!

Je hebt van die speciale olie doekjes waar je je make-up eraf mee krijgt. Werkt goed maar krijg je wel rode ogen van.
Een vochtig doekje met wat bodylotion kun je ook goed make-up mee verwijderen.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 23:23

Hm thanks! Ik zal het eens proberen, want mijn make up remover van l'oreal met ook olie erin werkt dus niet!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 23:33

ik heb van die soort 'wattenschijfjes' van de hema. Gewoon om make up te verwijderen. Zijn wat wochtig maar niet vet of olieoachtig en werken bij mij super goed!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:10

Ik ben het meest fan van Collistar oogschaduw, en ik ga bijna elk weekend houseparty's af en mijn makeup zit zondagochtend ook vrijwel altijd nog goed.

Minst ben ik te spreken over mijn oogschaduw van Chanel, erg duur en ik vind hem niet echt mooi knallen. veel te licht.