Daar zit dat idd in en veel vitamine c
werkt erg goed bij een klein griepje, je word er wat door opgepept.
Voor mij zouden ze niet werken, krijg al genoeg koffie binnen

De nekpijn is gelukkig weer iets gezakt..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Zo, mooie tijden om te bokken
Antigrippine ken ik niet. En in die paracetemol zit coffeine en niet caffeine
Klein detail
OoappeloO schreef:Ik meld het zeker niet uitgebreid, mn familie en vrienden weten het, en daarvan trouwens ook niet iedereen.
Werk ben ik nu aan het zoeken, administatie. Geen idee of ik het ga redden met stilzitten. Zoniet dan zal ik met mn baas overleggen, is er niets mogelijk, dan zal ik ander werk zoeken.
Door jezelf in beweging en warm te houden kan je een hoop pijn 'wegnemen', om bijv. lekker in slaap te komen.
crossmonster schreef:Wat doen jullie tegen die vreselijke pijn in de nek?
crossmonster schreef:Ik kan niks vinden dat afdoende helpt.. Hete douche geeft welgeteld 5 minuten verlichting. Een pijnstiller (naproxen) geeft minimale verlichting.
Een massage geeft enkele dagen verlichting, maar maakt mijn portomonee te licht .
Reiki werkt heel goed, maar niet als ik het zelf doe, want dan krijg ik kramp in mijn armen als ik mijn nek behandel
Sjolvir schreef:OoappeloO schreef:Ik meld het zeker niet uitgebreid, mn familie en vrienden weten het, en daarvan trouwens ook niet iedereen.
Werk ben ik nu aan het zoeken, administatie. Geen idee of ik het ga redden met stilzitten. Zoniet dan zal ik met mn baas overleggen, is er niets mogelijk, dan zal ik ander werk zoeken.
Door jezelf in beweging en warm te houden kan je een hoop pijn 'wegnemen', om bijv. lekker in slaap te komen.
(meelezer...)
laten we het zo zeggen... stil zitten kan ook heel heel goed averechts werken..
(neem in ieder geval een bal.. of zo om op te zitten..)
en wat dacht je van je handen, polsen, schouders, nek, rug, heupen, knieen, enkels..
die vinden stilzitten ook vaak niets... (en alles wat er tussen hangt..)
Hoop dat het voor je werkt.. Maar hou het alsjeblieft goed in de gaten!!!