Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aziza_XX schreef:weet ik niet wrm ze me zouden straffen maar ik ben het gewoon zeker. in hun ogen zal het wss wel iets zijn dat gewoon niet MAG
Aziza_XX schreef:geloof ik welik versta dat meisje wel, eigenlijk wil je wel beter worden maar anderzijds is elke hap die je neemt een paniekaanval waardoor je schuldgevoelens krijgt. Dit hou je een uurtje uit maar daarna hou je t' niet meer vol en moet het er uit ..
Niisj schreef:Ik denk dat ik vandaag de oorzaak van mn probleem heb gevonden ...
Nu alleen nog een manier vinden om het probleem aan te pakken ...
Broccoli schreef:Sorry maar dat boek van Natascha van Weezel vind ik vreselijk...
ukje schreef:Broccoli schreef:Sorry maar dat boek van Natascha van Weezel vind ik vreselijk...
Je hoeft het toch niet perse een mooi boek te vinden. Ik ben ook maar een mens die meningen geeft en niet iedereen deelt dezelfde mening.
Niisj schreef:In het rijk der schimmen heb ik gelezen !![]()
Ja Broccoli, het is idd goed dat ik het (eindelijk) weet.
Het voelt zelfs al een beetje als een opluchting.
Al verschoot ik er eerst van toen ik het doorkreeg. Maar ik ben er eigenlijk 100% zeker van dat dat het probleem is.
Ik heb er vandaag zelfs met mijn moeder over gepraat, wat een hele stap was voor me. Ik heb haar niet over mn eetstoornis verteld maar wel over het probleem, dus waar ik mee zit.
En ze begreep het en ging me helpen om er iets aan te doen en het makkelijker te maken voor me ...
Vandaag was een geweldige dag voor me !
Ik ben heel blij
Broccoli schreef:Wauw, dapper van je! Echt goed!
Sterkte meid en houd dit blije gevoel vast!
Niisj schreef:Als het zo goed gaat en ik leer omgaan met 'het probleem' zoals ik de 2 laatste dagen heb gedaan ...dan zal ik wel beter worden !
![]()
Niisj schreef:Nessah schreef:Mannen stellen tegenwoordig ook zoveel eisen aan een vrouw ...oa strakke lijn ...
Niet iedereen heeft het perfecte lijntje ...
Aziza_XX schreef:Weet je wat ik zo goed vind aan je? Dat je het helemaal op je eentje gedaan hebt, zonder hulp van enige psy ofzo... Dit bewijst dat je toch sterk in je schoenen staat, je weet waar je voor gaat en dit wordt beloond!wens je alvast nog veel succes
Broccoli schreef:Aziza_XX schreef:Weet je wat ik zo goed vind aan je? Dat je het helemaal op je eentje gedaan hebt, zonder hulp van enige psy ofzo... Dit bewijst dat je toch sterk in je schoenen staat, je weet waar je voor gaat en dit wordt beloond!wens je alvast nog veel succes
Ik heb wel hulp van een pyschologe, sta ik dan niet sterk genoeg in mijn schoenen?
Uiteindelijk moet je het zelf doen, met of zonder psy.