Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petulan schreef:Sorry maar dit is echt weer Bokt.. Het is hollen of stilstaan (alsin: iedereen gaat er in mee).
Ik snap goed dat je last hebt van je oren, en dat het heel vervelend is. Maar naar de spoedeisende hulp voor oorontsteking is gewoon belachelijk. Komop meid, raap je moed bij elkaar en ga morgen gewoon weer naar de huisarts. Scheld m desnoods de huid vol, laat je moeder je hand vasthouden en even op de tanden bijten en het is over.
Wanneer je van de fiets klettert doet het ook pijn, maar dan ga je ook niet naar de s.e.h..
qt_shetties schreef:Petulan schreef:Sorry maar dit is echt weer Bokt.. Het is hollen of stilstaan (alsin: iedereen gaat er in mee).
Ik snap goed dat je last hebt van je oren, en dat het heel vervelend is. Maar naar de spoedeisende hulp voor oorontsteking is gewoon belachelijk. Komop meid, raap je moed bij elkaar en ga morgen gewoon weer naar de huisarts. Scheld m desnoods de huid vol, laat je moeder je hand vasthouden en even op de tanden bijten en het is over.
Wanneer je van de fiets klettert doet het ook pijn, maar dan ga je ook niet naar de s.e.h..
tja wie weet denk ik er zo volgende week ook over als ik weer een beetje bij zinnen ben, maar een mens die echt pijn heeft doet rare dingen, ... En zoals ik al zei, ik ben ECHT bang voor artsen en dat soort figuren, uiteraard niets persoonlijks, maar ze doen me altijd pijn!
femmefatale1 schreef:Tip: een aantal keer wat druppels zonnebloemolie of olijfolie in je oor druppelen.. deze zorgen dat het uitspuiten een heel stuk makkelijker gaat doordat het smeert en zacht maakt!!
Het uitspuiten is dan werkelijk een eitje!!