Dit zijn de symptomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Re: Dit zijn de symptomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:06

Jij ff blij dat je nu toch bent gegaan..
Nu ben je er nog net op tijd bij..!!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 08:30

Germatje schreef:
Nou dat was hopelijk weer een wijze les voor deze dag... Ik snap eerlijk gezegt nooit waarom mensen zolang doorlopen met dergelijke dingen, maar goed dat zal wel. Gelukkig ben je nog 'optijd' geweest, hopelijk is het snel over!

Omdat ik geen pieperd wil zijn die voor ieder nietsje bij de HA zit...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:32

Vjestagirl schreef:
ik heb een hele preek gehad dat bellen in het avond absoluut niet nodig is. Huilen

Ik stel me dus gewoon aan...

Mag ik vragen welke huisartsenpost je aan de telefoon had? Lachen

Blij dat je toch weer gebeld had en kon komen, je weet nu in ieder geval meer. Sterkte ermee Ach gut

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:05

Vjestagirl schreef:
Germatje schreef:
Nou dat was hopelijk weer een wijze les voor deze dag... Ik snap eerlijk gezegt nooit waarom mensen zolang doorlopen met dergelijke dingen, maar goed dat zal wel. Gelukkig ben je nog 'optijd' geweest, hopelijk is het snel over!

dus jij vind je zelf een piepert als je vergaat van de buikpijn? Toch typisch, en dan nog 112 willen bellen ook daarvoor 'snachts... sorry maar dat gaat er bij mij echt niet in.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:08

Vjestagirl schreef:
Germatje schreef:

Better safe than sorry? Je kan er beter 1x te veel zitten, dan 1x te weinig.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:10

Ik heb nierbekkenontsteking gehad... Ipv van gillend vanb de pijn in bed gooide ik mezelf tegen de muur... Dan wacht je echt geen dag meer hoor.

Veel beterschap!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:54

pijn is pijn en daarmee ga je naar een dokter. hoop dat je snel opknapt en toppie dat je nog een x gebeld hebt

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:58

Het is denk ik wel algemeen bekend dat huisartsenposten de mensen afwimpelen met 'pak maar een paracetamol'.
Toch goed dat je nog een keer hebt gebeld.Hopelijk knap je snel op!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:03

idd, je moet echt half dood zijn voor die in actie komen. laatst had een stalgenootje boven de 40 graden koorts, haar vriend bellen of er iemand kon komen want ze kon ook helemaal niets meer, wordt er doodleuk gevraagd of ze niet langs kan komen.

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:09

Klassieke symptomen van blaasontsteking Ja
Hoop dat je er snel bovenop bent.
Gaan ze een kweek inzetten van je urine?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:11

Ik heb ook een nierbekken ontsteking gehad.. Ik werd gek.. En ik ben dus echt niet kleinzerig.. Ik MOEST toen van de huisartsenpost om 22.00 langskomen. Meteen AB mee.

Als het echt heel erg word en het trekt naar je nieren, dan kan je in het ziekenhuis belanden. Neem een blaasontsteking ALTIJD serieus!

Ik snap je echt niet, als je dit soort klachten hebt dan blijf je toch niet lopen?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:11

Zie je wel dat je, je niet aanstelt. Fijn dat je nu geholpen bent hopelijk ben je er snel van af!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 22:16

Weet je wat het is? Iedereen heeft toch weleens n weekje buikpijn zonder dat het iets betekend. En zeker met zoiets, hoe moet ik nou weten dat een week te lang is?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:23

Vjestagirl schreef:
Weet je wat het is? Iedereen heeft toch weleens n weekje buikpijn zonder dat het iets betekend. En zeker met zoiets, hoe moet ik nou weten dat een week te lang is?

Och, ik ben net als jij. Ik stuur gewoon iemand anders met mijn potje pis naar de huisarts. Haha!
Maar nu je de symptomen kent kan je dat idd ook de volgende keer doen. Hoef je helemaal geen afspraak voor te hebben/maken.
Even je 06 nr. achterlaten zodat ze je terug kunnen bellen met de uitslag en medicijnen klaarleggen bij de apotheek.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 10:57

Precies wat Anne zegt. Zorg er voor dat je altijd een potje in huis hebt. Als je klachten krijgt gelijk bellen en een plasje brengen. Is t iets dan bellen ze je en kun je AB halen. Zo doe ik t ook altijd, heb zeker 1x per jaar blaasontsteking. Potjes kun je gewoon bij de assistente halen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 23:02

Ik liep er ook al een tijd mee, dacht dat het rugpijn was...

Werkte ook hard dat moment, in de horeca, en dacht dat het kwam door dienbladen op dezelfde hand te dragen Nagelbijten / Gniffelen

Tot ik een keer een dag zo beroerd was dat ik de hele tijd dafalgans slikte (neem ik anders echt nooit) en cola dronk (lust ik niet) en toen ik thuiskwam en iemand gewoon vroeg 4hoe gaat ie' en ik in tranen uitbarstte (niet mijn gewoonte Clown ).
Die nacht heb ik mezelf letterlijk tegen de muur aangegooid van de pijn en de ene pijnstiller na de andere geslikt.
Toen wist ik het wel Knipoog