Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Germatje schreef:Nou dat was hopelijk weer een wijze les voor deze dag... Ik snap eerlijk gezegt nooit waarom mensen zolang doorlopen met dergelijke dingen, maar goed dat zal wel. Gelukkig ben je nog 'optijd' geweest, hopelijk is het snel over!
Vjestagirl schreef:ik heb een hele preek gehad dat bellen in het avond absoluut niet nodig is.![]()
Ik stel me dus gewoon aan...
Vjestagirl schreef:Germatje schreef:Nou dat was hopelijk weer een wijze les voor deze dag... Ik snap eerlijk gezegt nooit waarom mensen zolang doorlopen met dergelijke dingen, maar goed dat zal wel. Gelukkig ben je nog 'optijd' geweest, hopelijk is het snel over!
Omdat ik geen pieperd wil zijn die voor ieder nietsje bij de HA zit...
Vjestagirl schreef:Germatje schreef:Nou dat was hopelijk weer een wijze les voor deze dag... Ik snap eerlijk gezegt nooit waarom mensen zolang doorlopen met dergelijke dingen, maar goed dat zal wel. Gelukkig ben je nog 'optijd' geweest, hopelijk is het snel over!
Omdat ik geen pieperd wil zijn die voor ieder nietsje bij de HA zit...
Vjestagirl schreef:Weet je wat het is? Iedereen heeft toch weleens n weekje buikpijn zonder dat het iets betekend. En zeker met zoiets, hoe moet ik nou weten dat een week te lang is?