Ik heb ze laten verkleinen naar cup C,en daarna ben ik nog wat afgevallen,en nu heb ik een grote B,en soms een kleine C,ligt aan de bh.
Dus groeien doen ze zeker wel na je ongesteldheid hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Ze groeien gewoon door hoor. Tot je 24e/25e zelfs. Alleen gaan ze die laatste jaren niet zo hard meer.
En dan als je in de overgang kom komen er weer een paar cupmaten bij.
Rebeccaa schreef:Serieus? F'ck, dan blijf ik echt maar 1.58/1.59 als je maar 5 cm doorgroeid
Rebeccaa schreef:Oh gelukkig![]()
Wil eiglijk niet onder de 165 CM worden
Scum schreef:Ze groeien gewoon door hoor. Tot je 24e/25e zelfs. Alleen gaan ze die laatste jaren niet zo hard meer.
En dan als je in de overgang kom komen er weer een paar cupmaten bij.
xDramaQueen schreef:Ik heb ze laten verkleinen,zou ik iedereen aanraden!!wees eerlijk want grote borsten zijn niet hip, alleen irritant, ik doe een moord voor een kleine B
xDramaQueen schreef:Ik heb alles vergoed gekregen van mijn zorgverzekeraar.ik denk er ook nog over idd, maar ik krijg zo'n hap geld echt niet voor elkaar, misschien later als ik een vaste baan heb
xDramaQueen schreef:Rebeccaa schreef:Serieus? F'ck, dan blijf ik echt maar 1.58/1.59 als je maar 5 cm doorgroeidRebeccaa schreef:Oh gelukkig![]()
Wil eiglijk niet onder de 165 CM worden
stel je niet zo aan, je krijgt wat god je geeft en daarmee doe je het, en nee dat zeg ik niet omdat ik 1.70 ben, ik ben er maar slechts 1.49.
LisaLuna schreef:Uhm.. je borsten gaan toch juist groeien als je ongesteld bent geweest?
marleen_88 schreef:Ik ben dan zeker de enige waarbij alles is gestopt met groeien op m'n 17e?
Chiqa schreef:marleen_88 schreef:Ik ben dan zeker de enige waarbij alles is gestopt met groeien op m'n 17e?
Hoe oud ben je nu zie dat je in je profiel 20 bent?
MirK schreef:LisaLuna schreef:Uhm.. je borsten gaan toch juist groeien als je ongesteld bent geweest?
Zie jij al die basisschoolkinderen met cup C nooit rondlopen dan?
nameless schreef:hmm dan ben ik de uitzondering op de regel...
werd op mijn 14 e ongesteld maar was toen nog niet veel meer dan een inieminie a cupje.. ben nu 26 en heb 70 d / 70 e