Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en daarna zo'n stuk ijstaart met caramel..wat echt TE lekker is..... dus ja.. maar ik zit nu echt vol en heb me echt voorgenomen om de rest van de avond niets te eten. Wil ik iets pakken dan pak ik een fles water ofzo, maar ik wil nu echt niets meer eten. In mijn ervaring blijft mijn vol gevoel wel beter hangen als ik veel water er achteraan drink
Broccoli schreef:Wat ook wel wil helpen is elke 2 uur wat eten.
En dan steeds kleine tussendoortjes en grotere maaltijden.
3 boterhammen 's morgens, 3 's middags en een bord vol avondeten. Tussen de 3 maaltijden, 3/4 kleine tussendoortjes. Voorbeelden van kleine tussendoortjes: plakje ontbijtkoek, 2 kleine koekjes, mini candybar, rijstwafel met filet americain, Snack A Jacks, mueslireep zonder suiker en fruit.

Ik kreeg van een vriendin de tip om via de weightwatchers online aan het programma mee te doen, werkt bij haar heel goed, dus ik ga het ook proberen.

Skitter schreef:en heb ik dus zo'n 3(!!!) porties patat gehaden daarna zo'n stuk ijstaart met caramel..wat echt TE lekker is..... dus ja.. maar

Joto schreef:Alleen de zuurkool van vanavond..die kan ik echt niet laten staan

Tallie_Ho schreef:Het punt is dat ik dus echt niet veel eet.. Maar ik denk dat ik de verkeerde dingen eet. Ik wil eerst dit proberen voor ik naar de dokter ga

) waarin ik alles verwerk wat ik op één dag eet (met aantal calorieën erbij), in een ander schema staat wat ik op één dag verbrand aan calorieën. Dit alles wordt dan ingevoerd met mijn gewicht (heb één vaste weeg-dag per week) & wordt weergegeven in een mooie grafiek.
Bij mij is het gewoon zo dat ik kleinere porties moet eten, ik eet op zich niet heel ongezond (wel veel lekkere tussendoortjes, dat moet dus ook minder!), maar de porties zijn gewoon te groot. Dat zou bij mij al een heel verschil maken.
(als dat niet afdoende is, zal ik toch weer een abonnement bij de sportschool moeten nemen... *zucht* vind fitness ZO saai!!)