Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:ongelooflijk, dat hier mensen zijn die roepen "Goed zo!"
Hongergevoel is echt een nood-opmerking vna je lichaam dat het gewoon tekort heeft! Je hebt duidelijk meer nodig als WW je voorschrijft.
Ga, als je wil afvallen, langs een dietiste, want dit soort crash-dieten zijn niet gezond.
Mensen die in enkele weken kilo's afvallen zijn echt niet gezond bezig, ondanks dat het lekker snel gaat.
Je lichaam gaat de stofwisseling aanpassen op de verminderde hoeveelheid voedsel. Ja, je hongergevoel zal op dat moment absoluut verdwijnen, maar als je straks weer een keertje normaal wil eten, dan komt het er dubbel zo hard aan....
Ga alsjeblieft meer eten.... Als je wakker word van je honger, is het echt NIET goed in je lichaam.
nickyu schreef:ww is 3 maaltijden per dag + tussen doortjes ...
vraag me idd af of ts uberhaubt begeleiding heeft
Babeth schreef:nickyu schreef:ww is 3 maaltijden per dag + tussen doortjes ...
vraag me idd af of ts uberhaubt begeleiding heeft
Maar als ze zegt dat die maaltijden met 1 hap weg zijn, noem ik het geen maaltijden. Ik bedoel echt 3 goede maaltijden. 's Ochtends 2 sneetjes brood, 's middags ook en 's avonds een vol bord met groenten, vlees en aardappelen. En lekker sporten. Hardlopen is erg goed.
rumay schreef:Effe voor de duidelijkheid de WW is GEEN dieet het is een andere manier van gaan eten.
En als je honger hebt en echt zo actief bent als je zegt mag je voor actief zijn ook extra punten eten.![]()
Begrijp je het programma wel goed en ga je ook naar de bijeenkomsten?
En praat je er met je coach over dat je honger hebt, schrijf je per dag op wat je eet?
En ik vind 2L cola op een dag wel erg veel hoor.
Zoals iemand al opmerkte je mag best af en toe een patatje of een gebakje maar daar moet je in punten rekening mee houden.
Ook ik doe de WW en het afvallen gaat bij mij niet snel maar gestaag.
En wat belangrijker is ik leer me beheersen en gewoon normaal te eten.
Ik wil nog 20 kg afvallen dus was echt te zwaar en heb eigenlijk geen honger heel soms maar dat is maar zo'n 3 dagen per maand![]()
Iemand maakte ook de opmerking dat ze niet alle punten at en niet afviel dat is logisch want je lichaam heeft te weinig om te verbranden dus val je niet af, had je coach je op de cursus ook kunnen vertellen.
Ramona_T schreef:Bij mij werkt heel veel water supper.
En alls je geen water lust leg flesjes water in de koelkast.
Dan smaakt het prima.
Ik moet ook geen kraanwater tenzij het in de koelkast heeft gelegen.
Met water is niks mis en het werkt ook nog eens zuiverend.
Gewoon hup 3 a 4 liter water op een dag werkt toppie
nickyu schreef:nou 2 boterhammen als ontbijt zijn echt niet in 1 hap weg ...