Goedkope vs. dure beha's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Goedkope vs. dure beha's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:04

Bij de Hema, of zeeman etc koop ik ook niets Maar bijv wel bij Henk ten Hoor. Daar kun je wel passen Ja

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:05

Vanwege mijn cupmaat heb ik ook altijd duurdere bh's.
Heel af en toe pas ik wel eens een bh van de hunkemoller, maar ik merk dat gelijk qua pasvorm en stevigheid in vergelijking met de duurdere merken.
Ik baal er wel eens van dat je niet even een goedkoop ding kan kopen, en je eigenlijk altijd zo rond de 70 euro of meer uit moet komen. En zeker omdat het altijd een zoektocht is naar de juiste maat.
Mijn bikini is van Marlies, en ik moet zeggen, hij zit geweldig maar het aantrekken is nog een hele klus, maar gelukkig ben ik niet de enige die daar moeite mee heeft zo te lezen Clown

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:07

Ik koop bh's alleen als ze goed passen en ja dat zijn dan vaak de duurdere bh's heb 80D(E) dus heb wel een goede bh nodig.Maar het is niet zo dat een duurdere Bh ook altijd beter is. Mijn beste Bh komt van de livera voor nog geen 20 euro.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:14

Ik vind een goed passende BH echt een must (D cup)! Als een BH goed past en goed zit (wat jij zegt; als je 'm niet meer voelt op een gegeven moment) is toch heerlijk! Ik geef ook liever wat meer geld uit aan een goede, voorgevormde BH; Triumph, Marie Jo en Marlies Dekkers liggen vooral bij mij in de kast. BH's met een goede pasvorm. Ja Af en toe koop ik nog wel eens een goedkopere bij de hema, leuke kleurtjes. Maar altijd weggegooid geld en blijven in de kast liggen..

SportBH idem, de shock absorber vind ik fijn.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:38

Ik heb altijd duurdere bh's. Ik heb er niet veel (zou er best wel wat meer willen Clown ), maar degene die ik heb zitten wel heerlijk. (Passionata, Chantelle ...) Vroeger heb ik er ook nog van e-sprit gehad, in de winkel zaten ze altijd goed maar dat bleek dan toch niet helemaal want op het einde van de dag had ik altijd rode strepen. Goedkopere heb ik er nooit gehad. Kwaliteit en pasvorm is het belangrijkste. Niet dat ik reuzeborsten heb, integendeel, kleine c. Maar ik vind de pasvorm toch heel belangrijk, ook al zijn ze dan niet zo groot. Lachen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:40

Ik kom sowieso al uit in de duurdere bh's.
Goedkope pas ik niet, en als het mijn maat is, zitten ze voor geen meter
Ik heb 2 bh's van Chantelle en deze bevallen mij goed. Zijn wel rond de 60 euro per stuk. Maarja als je goedkope niet past, zul je wel wat moeten he Clown

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:45

Ik heb maar een B-C cupje. Maar koop altijd de duurdere BH's. Je doet er erg lang mee en ze zitten zoooooo lekker. De BH's van H&M en Hunkelmoller zitten bij mij nooit goed. Valt het er niet aan de voorkant uit, dan wel aan de zijkant of de bandjes vallen af.
Nee hoor, doe mij maar lekker Triumph, Marie Jo, Chantelle of het altijd prachtige Aubade!!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:46

ik heb geen vaste baan, dus geen gigantisch inkomen.

het nieuwe merk sapph is voor mij bijvoorbeeld een heel betaalbaar merk (kleine omvang en daardoor een grotere cup)

heb laatst ook 2 van mexx gekocht, en nog een andere bh van een duurder merk (geen idee welke) als ze bij mij lekker zitten ben ik tevreden, heb genoeg bh's die ik niet meer aan doen. opvulling draag ik al helemaal niet. heb nu ook niet zoveel bh's . 4 stuks, omdat ik nog in de groei ben. heb 2 sportbh's die ik veel draag tijdens het paardrijden.

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:46

ik heb altijd bh`s van esprit.
vind ze heerlijk. heb er meestal een stuk of drie.
ze zijn me heilig. maar heb maar een a-cupje, dus zoveel valt er niet te ondersteunen.
kosten denk ik zoon 30 euro ofzo,
maar haal ze latijd in de uitverkoop:P

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:49

Aangezien ik nog in de groei ben. Heb ik totnu altijd nog hema behas gehad.
Als ik later ben ''uitgegroed'' wil ik wel een betere beha. Maar aangezien ik nog maar B heb, nee ik hou het nog bij de hema.
Ooit wil ik ook een sportbeha

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:49

ik heb een e cub en die vind je niet bij de goedkopere winkels tenminste niet dat ze je echt goed ondersteunen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:50

Ik koop ze bij de H&M maar heb ook geen grote maat B-cup.
Denk als dat wel zo was ik idd ook een duurdere zou kopen omdat die toch beter zijn voor ondersteuning ect.
Maar voor mij nu kan ik het gewoon doen met een normale bh van de H&M en ik vind ze super zitten en ze passen ook goed.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:51

BrittKitt schreef:
Nou ik had dus ontzettend veel moeite met het zoeken van een sportbh! Heb er nu een bij Livera in 70B, maar uberhaupt een sportbh vinden met de omvang 70 is bijna een hopeloze zoektocht Rolleyes En dan cup B ook haha, die gaan echt pas vanaf C of D Nagelbijten / Gniffelen
Wilde er ook geen 100 euro aan uitgeven, deze was 18,95 en eigenlijk erg goed, dus ben hier wel tevreden mee.

toen ik B had was dat echt heel erg makkelijk,

ga naar de livera en naar de hunkemoller en ze hebben rijen met bh's in cup B! zeker met die omtrek.

vanaf C D gaan ze helemaal niet, was dat maar waar dan had ik een heleboel meer bh's in de kast liggen! en de cups na D is bijna niet te vinden.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:54

Ik heb ook een flinke voorgevel, dus zowiezo duurdere bh's. Moet bij mij zowiezo stevig zitten!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:59

Ik heb cup B en koop meestel Esprit, Triumph en bij Hunkemöller al kan ik daar de laatste tijd niet zo slagen.

Tegenwoordig koop ik ze via Wehkamp en Otto.
Heb daar dus de vaste merken en weet de maten
heb daar tot nu toe nog niet misgekocht.

Heb ongeveer 7 bh's en vindt dat wel genoeg,
Bh's die ik koop zijn tussen de 25-60 euro.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:14

lotjj92 schreef:
BrittKitt schreef:
Nou ik had dus ontzettend veel moeite met het zoeken van een sportbh! Heb er nu een bij Livera in 70B, maar uberhaupt een sportbh vinden met de omvang 70 is bijna een hopeloze zoektocht Rolleyes En dan cup B ook haha, die gaan echt pas vanaf C of D Nagelbijten / Gniffelen
Wilde er ook geen 100 euro aan uitgeven, deze was 18,95 en eigenlijk erg goed, dus ben hier wel tevreden mee.

ga naar de livera en naar de hunkemoller en ze hebben rijen met bh's in cup B! zeker met die omtrek.

vanaf C D gaan ze helemaal niet, was dat maar waar dan had ik een heleboel meer bh's in de kast liggen! en de cups na D is bijna niet te vinden.

Ja maar ze zitten voor geen meter of ze zien er niet uit Clown
Hij moet wel mooi zijn Schijnheilig En voor je laatste zin; dan ben je zeker al een tijdje niet meer bij hunkemoller geweest? Die hebben nu t/m cup G in assortiment, met nog leuke versies ook!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:55

Bij de HEMA heb ik vroeger altijd gekocht, maar toen groeiden ze ook flink dus dan moet je om de haverklap een nieuwe, dus logisch dat ik dan geen dure koop. Knipoog

Nu koop ik altijd bij de lingeriezaken, zoals Hunkemöller en Livera etc. vind het toch wel belangrijk dat mijn BH's goed zitten, de HEMA is al afgezworen vanwege de baggere pasvorm en de kwaliteit.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:57

BrittKitt schreef:
lotjj92 schreef:

Ja maar ze zitten voor geen meter of ze zien er niet uit Clown
Hij moet wel mooi zijn Schijnheilig En voor je laatste zin; dan ben je zeker al een tijdje niet meer bij hunkemoller geweest? Die hebben nu t/m cup G in assortiment, met nog leuke versies ook!

zou ik daar eens moeten kijken, was eerder nooit zo

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:00

Ik heb maar een "net geen vol Btje", dus ik kan me godzijdank ook goedkopere modelletjes aanschaffen. Vooral om te sporten koop ik liever geen echte dure modelletjes. Die probeer ik toch in de h&m, hunkemoller of zelfs op de markt te scoren. Die dingen moeten elke dag in de was en dat is zelfs voor die dure niet goed vind ik Lachen. Kan me voorstellen dat je met een D of E cup wil dat dat extra vast zit allemaal als je op je paard zit Haha!

Voor dagelijks gebruik ben ik passionata fan! Die zijn niet zooo extreem duur vind ik, zitten goed en zijn vooral 2 keer per jaar aan 50% te koop in de lokale lingeriezaak haha! Als student is dat een erg leuk gebeuren

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:17

Ik zweer bij de BH's van de HEMA. Heb 'officieel' een 70E, maar kon het ook in de 75D van de HEMA stoppen. Alleen begin ik nu te merken dat die wat te klein beginnen te worden... Heb zo'n vaag vermoeden dat ik dan ook in de duurdere bh-klasse ga vallen...

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:21

@ BibicheB:
die bh's van sapph zijn verkrijgbaar bij livera Clown
ze hebben ze in het wit en zwart maar ook knal oranje en verschillende kleuren, ligt er een beetje aan welke lingerie winkel ze verkoopt, in Doesburg heb je alle kleuren, maar bij onze livera alleen wit en zwart.
Collega van mij heeft een eigen lingerie winkel Knipoog

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:23

Naar wat ik weet is Sapph een namaakmerk van M. Dekkers.
Heb zelf een BH van Sapph gehad die wel redelijk MD was (met een touwtje vanaf je borsten naar je nek). Volgens mij was er gister ook een stukje over op RTL Boulevard, dat MD ze aangeklaagd had wegens (hoe noem je dat?) het kopieëren van haar ontwerpen.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:23

ik heb 70 d / 70 e een 75 is voor mij geen optie echt te wijd.
ik heb bh's van marie jo, chantelle allemaal zo rond de 60-100 per stuk, maar ik wacht altijd tot de uitverkoop
laatst heb ik er 4 gekocht 70 % korting..(winkel werd overgenomen) ik heb nu trouwens 1 bh van dianne beekman ( livera) geloof 20 of 30 euro en die zit echt perfect bij mij!!!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:41

Ik heb niet zo'n enorme cupmaat (70B) en koop meestal m'n bh's bij H&M en heb ook paar egale van Henk ten Hoor.

Ik betaal dan ook niet meer dan 15 euro voor een bh.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:45

@ LizMD: het lijkt wel op namaak van Marlies Dekkers... maar ik heb gister geen tv aan gehad... dus niet gekeken....
en ik ben blij met de bh's die ik heb!