Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Nou ik had dus ontzettend veel moeite met het zoeken van een sportbh! Heb er nu een bij Livera in 70B, maar uberhaupt een sportbh vinden met de omvang 70 is bijna een hopeloze zoektochtEn dan cup B ook haha, die gaan echt pas vanaf C of D
Wilde er ook geen 100 euro aan uitgeven, deze was 18,95 en eigenlijk erg goed, dus ben hier wel tevreden mee.
lotjj92 schreef:BrittKitt schreef:Nou ik had dus ontzettend veel moeite met het zoeken van een sportbh! Heb er nu een bij Livera in 70B, maar uberhaupt een sportbh vinden met de omvang 70 is bijna een hopeloze zoektochtEn dan cup B ook haha, die gaan echt pas vanaf C of D
Wilde er ook geen 100 euro aan uitgeven, deze was 18,95 en eigenlijk erg goed, dus ben hier wel tevreden mee.
toen ik B had was dat echt heel erg makkelijk,
ga naar de livera en naar de hunkemoller en ze hebben rijen met bh's in cup B! zeker met die omtrek.
vanaf C D gaan ze helemaal niet, was dat maar waar dan had ik een heleboel meer bh's in de kast liggen! en de cups na D is bijna niet te vinden.
BrittKitt schreef:lotjj92 schreef:
toen ik B had was dat echt heel erg makkelijk,
ga naar de livera en naar de hunkemoller en ze hebben rijen met bh's in cup B! zeker met die omtrek.
vanaf C D gaan ze helemaal niet, was dat maar waar dan had ik een heleboel meer bh's in de kast liggen! en de cups na D is bijna niet te vinden.
Ja maar ze zitten voor geen meter of ze zien er niet uit
Hij moet wel mooi zijnEn voor je laatste zin; dan ben je zeker al een tijdje niet meer bij hunkemoller geweest? Die hebben nu t/m cup G in assortiment, met nog leuke versies ook!