OMG, ik word grijs!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: OMG, ik word grijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:39

ROFL
3 haren, net of dat een hele bos is Huilen van het lachen

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:39

Ik ben nu bijna 40 en heb toch wel zeker weten 3 haren die nog niet grijs zijn Nagelbijten / Gniffelen . Duivel De rest wordt op onregelmatige tijden verstopt onder een laag hennapoeder, en we zien er weer even iets anders uit. Het begon bij mij zo'n 13 jaar geleden, en toen sloeg ook de schrik om mijn hart maar goed ik heb haar zat dus maak me er verder niet te druk om. Krijg je alleen maar grijze haren van Schijnheilig

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:40

Breitling schreef:
tot je uitgroei krijgt en je kan moeilijk elke week je haar verfen Haha!

Uitgroei binnen een week?
Ik denk dat als je maandelijks een kleurspoeling gebruikt dat er echt niks te zien is.

Verder heb je ik meen van Schwarzkopf zo'n shampoo die je natuurlijke haarkleur terugbrengt, klinkt ongelooflijk, maar dit heeft mijn tante altijd gebruikt en hielp haar heel goed.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:47

dat is onmogelijk tenzij er een kleuring inzit. Grijze haren zijn pigmentloos en daar kun je door middels van een shampootje geen pigment in aanbrengen. Zie het als een pigment vlek. Die word ook niet bruin in de zon omdat daar minder pigment zit.

Uitgroei zie je echt wel een stuk eerder als een maand. Mischien als je haar heel langzaam groeit niet maar als ik kijk naar mijn moeder. DIe laat elke 6 weken haar uitgroei verven en dan heeft ze een flink stuk uitgroei. Als ze na een week of 2 haar haar naar achter doet zie je al weer een grijze rand. Dus dan zou je een kapsel moeten nemen met een pony ofzo

leo_nore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:47

Een vriendin van mij is 15 en heeft dit ook!
Het is niet dat je hete van ver af ziet maar als je er op let wel, het zijn er ook wel wat meer dan 3 Tong uitsteken
Trek ze er in ieder geval niet uit! Dat deed zij wel en ze komen 3x zo hard terug, maar dat is hier ook al eerder gezegd Knipoog . Zolang het bij 3 grijze haren blijft hoef je je niet zo veel zorgen te maken hoor, waarschijnlijk toch niemand anders dan jijzelf die het ziet!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 12:02

Breitling schreef:
dat is onmogelijk tenzij er een kleuring inzit. Grijze haren zijn pigmentloos en daar kun je door middels van een shampootje geen pigment in aanbrengen. Zie het als een pigment vlek. Die word ook niet bruin in de zon omdat daar minder pigment zit.

Uitgroei zie je echt wel een stuk eerder als een maand. Mischien als je haar heel langzaam groeit niet maar als ik kijk naar mijn moeder. DIe laat elke 6 weken haar uitgroei verven en dan heeft ze een flink stuk uitgroei. Als ze na een week of 2 haar haar naar achter doet zie je al weer een grijze rand. Dus dan zou je een kapsel moeten nemen met een pony ofzo

Ik denk idd dat er een kleuring in zit, maar doordat je het als shampoo gebruikt krijg je dus geen uitgroei en je kunt het voor verschillende haarkleuren gebruiken...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 12:03

Ik wil wel geloven dat je je rot schrikt als je op je 16e je eerste grijze haren vindt...Misschien blijft 't nog even daarbij?
Ik was zelf 25 toen ik de eerste, voor mij, zichtbare grijze haren vond, en dat was al schrikken (maar idd, niemand anders zag ze, tenzij ik het aanwees). Ik ben nu 36 en het zijn er al een heel aantal meer, iig zodanig dat het zichtbaar is zonder te zoeken. Ergens misstaat 't niet maar helemaal blij, neuh.
Ach, ik roep wel dat ik een 'dun' (wildkleur) ben, net als een van de paardjes. Die is ook geel met zwart/bruin/witte manen... Haha!