Ik ben nu minder hevig ongesteld en heb minder last

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibonn schreef:Citaat:Ik denk nou ook weer niet dat het zo erg is.. Ik heb er de 1e 2 dagen last van en nu gaat het wel weer goed eigelijk.
Maar wat een verhaal zeg! Ookal heb je nog geen kinderwens kan je dan wel zwanger worden eigelijk?
Gelukkig dat het bij jou meevalt en ik hoop dat de pil of een ander middel je van je ongemak af kan helpen.
Heb nooit een kinderwens gehad en vraag me nu soms af of dat mischien wel komt door dat PCOS ??
Mijn zus heeft vorig jaar een dochtertje gekregen en ik vind het leuk om die kleine te zien (woont in Belgie dus zie ze weinig) maar ik zou het zelf niet willen, heb totaal geen moedergevoel. En aangezien ik al 34 wordt, zit dat er ook niet meer aan te komen, vermoed ik![]()
Dus dat is een geluk bij een ongeluk want idd, beide aandoeningen verlagen de kans om zwanger te worden aanzienlijk. Zouden operaties ed voor nodig zijn ...
Heb het er een maandje moeilijk mee gehad, zo'n "vonnis" is nooit leuk om te krijgen en viel me nogal koud op mijn dak. Had vooral het gevoel dat mijn lijf tegen me was. Nu heb ik totaal geen problemen met de PCOS maar veel meer met de endometriose, die zorgt voor de diarre en krampen.
Toch merk ik dat ik het nu wil vertellen en wil uitleggen waarom mijn buik dikker is dan normaal en waarom ik steviger ben dan je zou verwachten als je me zag eten (PCOS heeft als symtoom gewichtstoename). heb me jaren afgevraagd waarom dat ik dik werd en mijn vriend niet terwijl we hetzelfde aten en ik 4 paarden rij, nu weet ik dat dit een gevolg is van een chronische ziekte en kan ik mijn lijf wat beter accepteren.
Genoeg gezeurd nu, wie nog meer info wil, kan me pb-en maar ik wil dit topic niet overnemen vna TS. Ben wel blij dat het eruit is !!