1 dag ongesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sulindabaf

Re: 1 dag ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 20:18

Armaris schreef:
Udella schreef:
Haha! Haha! Volgens de test ben ik NIÉT zwanger Haha!

Daar zou ik toch niet zo zeker van zijn Knipoog Ik raad je aan om de test over een paar dagen opnieuw te maken.

klopt, zo'n test is nu nog niet betrouwbaar. daar moet je toch verder voor zijn Knipoog

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 20:27

Lepeltje21 schreef:
Menstrueren is het afstoten van een niet bevrucht eitje, dus tijdens je zwangerschap kan je niet ongesteld zijn. Wel kun je bloed verliezen tijdens je zwangerschap, een zogenaamde 'innestelingsbloeding'. En zo zijn er nog een paar op te noemen waardoor je wat bloed kunt verliezen, maar zeker geen menstruatie.

Bij de pil heb je die natuurlijke afstoting niet, en dus ben je niet echt 'ongesteld', maar is het meer een doorbraakbloeding. Daarom denk ik dat je je niet gelijk zorgen hoeft te maken. Wanneer je zelf echt het gevoel hebt dat er iets niet goed zit, kun je natuurlijk altijd even langs de huisarts vragen (of vragen aan de assistente, bij mijn huisarts weten zij ook een heleboel).

het zit net even iets anders Knipoog onder invloed van een vrouwelijk geslachtshormoon groeit er in de baarmoeder aan het begin van de cyclus een nieuw baarmoeder slijmvlies. zo raakt het zich gereed voor de innesteling. zonder een innesteling sterft het baarmoederslijmvlies af en wordt het afgestoten. en dat heeft nou ongesteldheid Tong uitsteken

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 20:50

En toch presteren vrouwen het ongesteld te zijn tijdens de zwangerschap en dan vooral vrouwen die de pil nemen.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:14

De test kun je pas na 2 weken doen ofzo toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:17

Die test kun je doen vanaf de 1e dag van je menstruatie.

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 11:20

Hmm.. Huilen van het lachen eerst liep iedereen te zeggen dat ik een test moest halen, en nu was het weer te vroeg, maar goed. Het was gelukkig een duopak dus ik kan het altijd nog wel proberen.. Maar denk dat ik gewoon mijn volgende menstruatie afwacht.

De kans lijkt mij zelf zeer klein, normaal gesproken nam ik wel altijd de pil, hij is niet klaargekomen dus dat maakt de kans nog kleiner, en een paar dagen daarna heb ik wel een bloeding gehad wat eigenlijk mijn ongesteldheid moest voorstellen maar het was wel érg weinig.. maar we zullen zien!

Lisannaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:12

als hij niet is klaargekomen is de kans vrij klein dat je zwanger bent.. maar voor de zekerheid mss toch wel verstandig!

Mijn nichtje die was 7 maanden zwanger toen ze erachter kwam dat ze zwanger was.. werd ook nog gewoon ongesteld elke keer! Dit wel onregelmatig..

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:56