Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Gemiddelde werknemer heeft 1,3 ziekmelding per jaar.
Jaimyliefje schreef:Kijk, je werkt bij de Albert Heijn dus ik vind dat dat (voor één keertje dan) wel kan.
Maar had je nou een andere baan, leraar, dokter of iets anders in die richting, dan zou ik het echt not done vinden!
Jaimyliefje schreef:Kijk, je werkt bij de Albert Heijn dus ik vind dat dat (voor één keertje dan) wel kan.
Maar had je nou een andere baan, leraar, dokter of iets anders in die richting, dan zou ik het echt not done vinden!
Heleen1988 schreef:Ook ik kijk meer vanuit de hoek van werkgever en weet dat het soort mensen dat zich om elke dwarszittende scheet ziekmelden een enorme strop kunnen zijn voor een bedrijf. Zeker voor een wat kleiner bedrijf.
lizzjuh14 schreef:Naja vind dit niet echt kunnen nee vooral niet op je werk
ik deed het wel eens toen ik in de 2e klas zat, maar toen had ik zn K*T klas dat ik gwn misselijk
werd als ik der aandacht en toen was ik "zogenaamd" ziek
Maar nu doe ik dat echt niet meer, zit in mn opleidings jaar ezno
Miss_Malfoy schreef:lizzjuh14 schreef:Naja vind dit niet echt kunnen nee vooral niet op je werk
ik deed het wel eens toen ik in de 2e klas zat, maar toen had ik zn K*T klas dat ik gwn misselijk
werd als ik der aandacht en toen was ik "zogenaamd" ziek
Maar nu doe ik dat echt niet meer, zit in mn opleidings jaar ezno
Ik heb ook een k*tklas, dat telt niet mee, maar het maakt wel dat je iets sneller niet gaat.
Op je werk krijg je betaald etc. dus dat vind ik heel wat anders.
Bovendien: school heeft mij ook helemaal niet begeleid of wat dan ook.
En wat houd k*tklas voor jou in? Werd je gepest?
Ik ben in de eerste verschrikkelijk gepest, maar was nooit een reden om me ziek te melden.
Zo ben ik gewoon niet.