als die mixjes-poespas met dat zoete spul...BLEH

Whisky, ja, lekker

Edit: wat voor mij het bete werkt is een paar kilometer hardlopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:jep ik ken t ook..
paar weken terug had ik ook iets teveel op.. maar ik vind het gevoel dat je de controle (redelijk) kwijt bent echt heel naar
( iedereen vindt dat altijd prettig, ik vind t echt heel vervelend).
dus heb ik geprobeerd mn vinger in mn keel te steken met de gedachte "als t er uit is, dan krijg ik vast al snel wat meer controle"
alleen dat lukte niet (vinger in mn keel steken wel maar ik kon niet overgeven)..
half uur zitten proberen, en toen kwam het er daarna snachts alsnog uit..
nouja prima...ik voelde me uitstekend daarna...
maar de volgende dag was ik ook echt heel ziek. ik bleef maar overgeven ( overigens moest ik dat wel eerst weer opwekken, wat ook nogal wat moeite kostte want automatisch hou je/ik dat tegen, maarja, daarna voel je je zoveel beter) en ik had echt een koortsig gevoel ( constant van een bloedheet gevoel en flink zweten, naar een ijskoud gevoel en bijna klappertanden)..
eigenlijk een beetje meer symptomen van een flink buikgriepje (diarree ook).
(bij mij was t overigens ook nadat ik flink wat tequila ( 6 of 7) binnen 1.5 uur had gedronken, vooraf gegaan door wijn en amaretto cola.. niet een heel goede combi dus ^^)
als ik teveel drink word ik de dag erna dus ook heel ziek.
daarna heb ik niets meer gedronken, deels omdat ik besefte dat dat aangeschoten gevoel ECHT niets voor mij is.
deels omdat ik me anders de dag erna zo ontzettend slecht en brak voel..
dat is het me allemaal niet waard.
ontzettend gezellig om samen met de rest wat te drinken..maar cola is net zo lekker ^^
mij is overigens ooit verteld dat cola goed voor je buik is als je buikpijn hebt..
en ik als cola verslaafde volg dat ook altijd braaf op als ik me niet lekker voel..
deze keer voelde ik me ook al een stuk beter nadat ik aan t eind van de middag een lekker glas (niet te koude) cola had gedronken.
geen idee of t door de cola kwam of omdat het uberhaubt alweer weg begon te zakken..maar cola werkt bij mij eigenlijk altijd als k misselijk ben ..weet alleen niet of dat tussen mn oren zit maar dat maakt me niet uit