doe het om de dag, soms na 2 dagen als dat kan. en dan goed insmeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:eknein schreef:Ik douch 2 keer per dag en was mn haar ook 2 keer per dag.
Tis inderdaad niet goed had ik laatst gelezen, maar anders voel ik me zo vies.
2x per dag douchen én je haren wassen? Heb je daar geen dagtaak aan?![]()
Ik snap niet dat al die mensen roepen dat je haar vet wordt als je het niet wast. Ik vind het juist afschuwelijk mijn haar te wassen. Het is dan minstens 2 dagen nauwelijks doorkambaar, overal klitten. Dus ja, dat doe ik alleen als ik naar mijn paard ben geweest. Kom ik alsnog uit op twee of drie keer per week, maar dat vind ik ook echt het maximum. Ik wil ook wel eens dat ik niet hoef te vechten met mijn haarIk heb nooit last van vet haar, alleen maar van knopen
Narya schreef:eknein schreef:Ik douch 2 keer per dag en was mn haar ook 2 keer per dag.
Tis inderdaad niet goed had ik laatst gelezen, maar anders voel ik me zo vies.
2x per dag douchen én je haren wassen? Heb je daar geen dagtaak aan?![]()
Ik snap niet dat al die mensen roepen dat je haar vet wordt als je het niet wast. Ik vind het juist afschuwelijk mijn haar te wassen. Het is dan minstens 2 dagen nauwelijks doorkambaar, overal klitten. Dus ja, dat doe ik alleen als ik naar mijn paard ben geweest. Kom ik alsnog uit op twee of drie keer per week, maar dat vind ik ook echt het maximum. Ik wil ook wel eens dat ik niet hoef te vechten met mijn haarIk heb nooit last van vet haar, alleen maar van knopen
rebeltje schreef:Voor een droge huid heb je tegenwoordig zat verzorgende middeltjes om dat te voorkomen of te verbeteren.
Diablo schreef:Ik douche elke dag, vind het vreselijk als ik dat niet doe. Ik ben druk overdag, zweet veel en 'ruik' naar paard. Ook was ik mijn haar iedere dag en ik heb het nooit vet. Zo ook mijn dochter, juist als zij níet iedere dag haar haren wast, is het vet.
Dennis schreef:Ik douce bijna elke dag. Soms een enkele dag niet als ik echt alleen maar stil gezeten heb op kantoor. Overige dagen zit ik hele dagen tussen de paarden en kan ik hooi, sto, haar en zand overal vandaan halen.
M'n haar was ik 2 of 3x in de week. Maar dan maak ik het ook niet nat. Als ik het nat maak is het ook meteen vet en goor.