Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Broccoli: wel meer in dit topic nog
Sinelia schreef:Niet schrikken, maar ik slik al 4 jaar citalopram
Sinelia schreef:ik mag geen drank, verder hebben ze een verslavende werking en eigenljik is het gewoon rotsooi wat je slikt.
Sinelia schreef:mijn arts heeft mij gewaarschuwd, als je dit heel ;ang slikt dat je lichaam er aanwent en dat je er heel moeilijk van af komt. Verder kan ik er niet bij drinken, een glas wijn en dan ben meteen harstikke lam. Ik drink er dus niet meer bij, maar ik mis het ook niet.
Sinelia schreef:mijn arts heeft mij gewaarschuwd, als je dit heel ;ang slikt dat je lichaam er aanwent en dat je er heel moeilijk van af komt.
trudel schreef:sommige hebben een pil voor hun hart ofzo en ik om het leven een beetje leuker in te zien!
het is gewoon beter voor me!
Pinacolada schreef:Wordt vergoed.
Hoe zit dat met Seroxat en alcohol? Ben geen grote drinker hoor, meer van een biertje af en toe.. Merk je dat meer of niet? Heb geen druppel meer gehad sinds ik er mee begonnen ben..staat op doosje dat het niet mag.
Iris82 schreef:Ik heb ong een jaar Cipramil (Citalopram) geslikt vanwege een depressie.
Ik was er op dat moment heel blij mee want het bracht een stuk rust in mijn hoofd, maar net als CM vond ik op een gegeven moment ook dat het me teveel afvlakte. Dat was goed in het begin maar op een gegeven moment wil je toch verder.
trudel schreef:hoi hoi,
ik slik al bijna 10 jaar pillentjes...
het begon met 20mg prozac maar daarmee moest ik stoppen omdat ik ook ritalin moest gebruiken en dat gaat niet samen ofzo...
nu heb ik al een paar jaar cipramil een soort citalopram en dat ik in de loop van de jaren verhoogd naar 40mg. ook de ritalin is veranderd omdat ik daar erg depri van werd en heb nu dexamfetamine...
eerst wou ik altijd zonder medicijnen maar naar zoveel jaar steeds proberen en weer in een diep dal vallen hoeft het voor mij eerst niet meer...
sommige hebben een pil voo rhun hart ofzo en ik om het leven een beetje leuker in te zien!
het is gewoon beter voor me!