Onee, gaatjes! Mega-angst voor naalden =(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: Onee, gaatjes! Mega-angst voor naalden =(

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:39

Ik had ook een gaatje, ergens in mijn kiezen.
Heb nooit een verdovingsprik gemoeten. Lachen
Heb het dus ook zonder gedaan.
Pijn viel reúze mee!! Ja

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:40

gewoon boren zonder verdoving Knipoog doe ik ook altijd Lachen ik hou ook niet van spuiten

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:42

ook ik heb heel erg last van mijn tanden/kiezen mijn glazuur is ook bagger heb elke keer wel gaatjes soms 6 soms meer.. van die verdovingprik voel je eigenlijk niets (of ik ben dr al zo aan gewend) denk dat als je het gehad hebt je zegt was dit alles haha krijgt alleen een beetje een vieze smaak in je mond van dat spul

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:11

Kan je het niet zonder verdoving laten doen?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:19

Is het niet mogelijk het zonder verdoving te laten doen ,als je er zo bang voor bent?

Ik heb nog nooit een verdoving gehad, het doet dan wel eventjes pijn maar je hebt er niet zo lang last van als van die verdoving.

Krijg je zon half hangende lip.
Toen ik mijn kies moest laten trekken heb ik de halve dag lopen kwijlen van de verdoving Vork

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:46

Volgens mij hangt het er vanaf hoe 'erg' je gaatjes zijn. Ik had eens 1 of 2 die nog niet zo 'ver' waren en die hebben ze zonder verdoving gedaan. Geen fijne gevoel maar wel uit te houden voor mij. (Heeeel gevoelig als ze op je zenuw komen Boos! )

De laatst 2 die ik had moesten wel met verdoving en ik kan je vertellen, ik kan redelijk goed met pijn om en dan bedoel ik het moet echt pijnlijk zijn voor ik er iets over zeg maar ik vind die prikken zoooo rot he! Het is niet zo zeer pijnlijk het is gewoon een k*tgevoel! Ik heb ze bovenin nog nooit gehad, alleen onder mijn tong maar boven schijnt nog k*tter te zijn Lips are sealed

Ik kan het moeilijk uitleggen, de naald voel je gewoon in je spier en dan (bij mij dan) doet die spier de hele dag zo'n beetje pijn en tja, het is gewoon rot.
Dus ik kan je niet geruststellen, ik zou zeggen gewoon rustig blijven ademen en probeer ff ergens anders aan te denken Knipoog
Succes, komt goed!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:40

Vandaag heb ik het gehad en ik hb ook angst voor naalden in mijn mond..
Maar ik kreeg druppeltjes!
en na die drupeltes wel een prikje maar die voelde ik niet!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 12:12

Ik zit nu met een verdoving in mijn mond (ziet er dus erg charmant uit)
Maar ik was ook panisch voor de verdoving tandarts heeft me verzekerd dat het niet zeer ging doen. En wonderbaarlijk had hij gelijk !! viel echt 1000% mee de verdoving zat erin zonder dat ik er ook maar iets van gevoeld heb...

Nu is het alleen een beetje irritant maar ja nog anderhalf uur dan is ie er weer uit Haha!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:08

Ik laat dus ook echt nooit verdoven met een gaatje!
Heb al een paar gaatjes gehad waar ik het boren ook echt niet voelde, dus vind het ook niet nodig. Het enige waar ik last van ahd was toen er een stukje tand was afgebroken en dat bijgeslepen en gevuld moest worden. Dat deed wel vreselijk zeer. Maar goed, dat waren 10 minuten en was uit te houden Nagelbijten / Gniffelen

Toch moet ik wel zeggen dat ik in januari mijn verstandskies heb laten trekken en de verdoving me 300% meeviel. Ik heb totaal niks van de spuiten gevoeld. En dat voor iemand met een injectienaaldenfobie Nagelbijten / Gniffelen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 16:31

Toch even een verslagje uitbrengen, misschien dat het anderen helpt..

Ik ben net geweest en toch besloten te laten verdoven. Eerst verdoofde hij voor met een spray en daarna hup de spuit erin. Ik voelde het wel en vond het niet zo grappig, maar het was te doen.
Links kreeg ik 3!! spuiten en rechts 1. Nu kan ik maar half lachen, de linkerkant van mijn mond is verdoofd. Dat voelt raar en het ziet er nog raarder uit Haha!

Het bleek trouwens dat ik 4 gaatjes had ipv 2 Verdrietig Gelukkig zaten er 3 op 1 kies, dus dat scheelt verdovingen Haha! En ik had een heel rustige tandarts, ging alles uitleggen en de tijd nemen enzo.

Maargoed, ik heb het overleefd en zou het anderen ook aanraden Haha!