Permanent styling..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MiisMii

Re: Permanent styling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:50

ik ben ook wel benieuwt naar die pernamente styling want zelf heb ik ook van dat **** haar.

En zou het met iedereen willen ruilen!!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:52

Iemand dan nog dé tip voor een haarmasker of andere goede producten voor vreselijk droog stug pluizig krullend haar, dat elke dag de stijltang moet overleven (heb wel een serum met zijde, nu heb ik die biosilk)

mexxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:01

Ik heb ook onmogelijk haar.
Als ik mijn haar was kan ik 3 uur wachten tot het droog is, dan MOET ik het stijlen omdat anders mijn pony heel erg vreemd krult.
Dan stijl ik meestal de rest ook want dat lijkt ook net hooi...Boos!
Ik heb heeeeeeeeeeel erg dik haar, (net als mijn IJslanders Tong uitsteken ) en ben het nu echt helemaal zat.
Ik was het 2 a 3 keer in de week want dan is het minder droog.
Elke keer stijlen is ook niet zo goed voor het haar en daar wordt het op lange termijn alleen maar erger van.
Kort haar wil ik ook niet omdat ik al zo dik haar heb. Ik wil ook wel eens een oplossing, krullen of stijl haar vind ik beide prima,
zolang het maar niet zo is als nu.

Als permanent stijlen uitgroeit dan heb ik op een gegeven moment nog zo'n krullende pony.
Ik wil gewoon uit de douche kunnen stappen zonder 4 uur behandeling voordat ik weer over straat kan.

edit:
@absque_dubio, ik gooi er altijd maar wat in, volgens mij maakt het niet zoveel uit, maar het 9 van de 10 keren heb ik geen zin om zulk spul te gebruiken.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 16:06

Het maakt wel degelijk uit, bij mij tenminste. Als je de juiste combinatie van spulletjes gebruikt zie je écht verschil. Gebruik ik een andere shampo, cremespoeling, of andere klitspray, dan is mn haar nog meer ontploffing, en dat zie je écht duidelijk. Nagelbijten / Gniffelen